-Na samym początku proponował bym sprawdzić szczelność przewodu paliwowowego(sam się o tym przekonałem gdy mój zip palił 6l przez nieszczelny przewód)
-Dalej sprawdź czy nie przepuszcza Ci kranik podciśnieniowy czyli zdejmij z niego przewód i zobacz czy paliwo nie będzie leciało, jeżeli będzie musisz kupić nowy.
-Dalej przejdźmy do gaźnika. Rozkręć go i przeczyść jeszcze raz

tak przy okazji, następnie zobacz jaką masz dysze główną(w serii powinna być w przedziale 60-70)
-Następnie sprawdź szczelność zaworka iglicowego(czyli pływak podnieś do góry i dmuchnij w otwór którym leci paliwo, jeżeli nie przepuści powietrza będzie oki)
-Następnie wszystko złóż i wyreguluj gaźnik (świeca powinna mieć kolor "kawy z mlekiem)
-No i jeśli będzie dalej takie samo spalanie sprawdź szczelność króćca i zaworu membranowego oraz stanu listków ( jeśli będą odstawać są do wymiany)
Mam nadzieję że w miarę jasno objaśniłem, jeżeli o czymś zapomniałem koledzy dopiszą
