Dzisiaj jest 13 mar 2025, 0:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2010, 12:48 
*

Rejestracja: 15 sie 2010, 8:11
Posty: 74
Pojazd:
Dzisiaj zmieniłem dysze główną w gaźniku na 70 z 62 bo jak chciałem sciągnąć blaszke z korektora to nie dostawał paliwa więc zmieniłem pale i jade ledwo co startuje i jak jade nic sie nie wkrenca a na stopkach sie wkrenca na maxa a jeszcze mam tłumik sportowy założony
jaka jest przyczyna


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Wyreguluj gaźnik




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 13:46 
*

Rejestracja: 15 sie 2010, 8:11
Posty: 74
Pojazd:
jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy