Dzisiaj jest 21 lip 2025, 23:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Jaki wariator do Leovince ZX
Czas głosowania minął 22 sie 2010, 20:45
Malossi Multivar 63%  63%  [ 10 ]
HEBO NG 38%  38%  [ 6 ]
Liczba głosów : 16
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
Mam huragana z '08 (cały jest seria oprucz wydechu i rolek) i kupilem ostatnio wydech i na seryjnych rolkach 5,8g jechal bardzo podobnie jak na tych co teraz mam 4,5g.Jak jest zimny to idzie do 67v-max po prostej (z gorki 75)z super przyspieszeniem a jak sie nagrzeje juz troche to od 0-40 ma muła i pozniej idzie juz fajnie.
Niewiem w jakis sposob go wyregulowac,kolega mi poleca sprezyne top racing +15 i sprezynki hebo zielone.Prosze o pomoc




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **


Ostatnio zmieniony 19 sie 2010, 20:49 przez Dmcc188, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Jeśli chcesz dobre przyspieszenie to bierz Hebo NG a zaś Malossi Multivar jest bardziej wariatorem na 'v-max'.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 21:42 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
moze wiecej osob sie wypowie ?




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 22:05 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
misiekmatrix pisze:
Jeśli chcesz dobre przyspieszenie to bierz Hebo NG a zaś Malossi Multivar jest bardziej wariatorem na 'v-max'.


Wcale nie prawda oba wariatory po dobrej regulacji dają prawie ten sam V-max , obojętnie który wybierzesz to będzie dobrym wyborem.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 22:07 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
a jak teraz jest bez waria i bym zalozyl jakies tam sprezyny to musze zmieniac jak kupie wario ? najpierw wario i dopiero regulacja ?




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 7:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
najpierw kup wario a potem wszystko reguluj... ja mam wario hebo NG i moge polecic z czystym sumieniem... :)




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 8:58 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
a jest sens zmiany filtra powietrza na stozkowy np Polini Airbox ?




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 10:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 10:53
Posty: 35
Pojazd:
przy cylindrze 50 ccm nie ma sensu wymiany na stożek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 13:58 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
kto sie wiecej wypowie ?




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 15:00 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Czekasz na odpowiedź, że warto zakładać? Raczej takiej nie uzyskasz...
Stożek zakłada się przy większych cylach, no i w konsekwencji gaźniku, które potrzebują więcej powietrza. Że tak się spytam - po co ci więcej powietrza, które będziesz musiał "wyrównać" większą ilością wahy? Nie wiadomo czy w ogóle byś dobrze wyregulował gaźnik na 50cc i stożku :roll:




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 15:04 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
a jak wyregulowac go zeby z takim v-maxem fajnie przyspieszal ?




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 13:06 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 21:15
Posty: 108
Pojazd:
jezeli do leovince+malossi multivar to jakich osiagow sie moge spodziewac?
i jak z regulacja ?




_________________

Keeway Hurricane
*Licznikowe v-max 75*
** Sprzedam ITALJET Dragster 180/50 0-100 9sek v-max 130 **




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 13:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 16:50
Posty: 101
Pojazd:
Czemu nigdy nie jest wspomniane wario polini SC ??




_________________

KEEWAY MATRIX
Setup:
-S6 StreetRace 70ccm zatarty przez rozwalenie łozyska korbowodu
teraz 50 power
-Polini speed control 5.0gr
-NA CHWILE TURBO KIT RR
-sprezyna glo. +50%
-sprezynki Hebo zielone
-Pasek Polini Race
-Hebo R
-Stage6 WingColler
-Malossi Twistcontrol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy