Dzisiaj jest 26 sie 2025, 19:20

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Generic XOR
*

Pojazd:
Mam skuter Marki Generic XOR nie mam ściągniętej blokady mam przejeżdżone 2700KM..
Od pewnego czesu coś mi się psuje ostatnio jechałem i gdy dawałem gaz do końca nie chciał jechać stawał cały czas i gasł świeciła się kontrolka oleju po dojechaniu jakoś do domu dolałem oleju ale nadal się świeci kontrolka oleju ale już nie tak często jak ruszam to odczuwam drgania z tyłu pojazdu wcześniej tak nie miałem.Czy może być zatarty śilnik?

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
jakby był zatarty to by nie odpalił :mrgreen: zajrzyj do napędu.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810

Tytuł:
*

Pojazd:
czyli ? gdzie nie znam się na tym zbytnio a w okolicy nie ma nikogo kto by się na tym znał może napiszesz gdzie co jest i mój tata już będzie wiedział co zrobić :D

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd: borsche vr5
z_e_n_i_o, po przeciwnej stronie wydechu odkręć pokrywę i zobacz czy wszystko tam jest dobrze.

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
tam gdzie masz kopniak(starter nożny) odkręcasz tą kopułę i widzisz: po lewej wariator,a po prawej dzwon a zanim sprzęgło.Wariator i sprzęgło łączy pasek napędowy.

Odkręcasz wariator(nakrętka na wale) przytrzymujesz wariator przykładowo ampulem i odkręcasz..zakładasz w odwrotnej kolejności jak zdejmowałeś wszystko.
Odkręcanie dzwonu,także używasz ampula blokujesz i odkręcasz..zdejmujesz i pokazuje Ci się sprzęgło.. i sprawdzasz czy jest wszystko w porządku

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810

Tytuł:
*

Pojazd: