Dzisiaj jest 12 mar 2025, 22:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2010, 22:41 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Witam. W końcu (a przynajmniej tak mi się wydaje) znalazłem winowajcę szumów czy wręcz trzasków z przekładni - łożysko znajdujące się w pokrywie przekładni, które "podpiera" oś sprzęgła jest zużyte - trzeszczy przy kręceniu - ewidentny szrot nadający się do wymiany. Pytanie brzmi: Jak je wyjąć? Bo ja nie widzę możliwości...

Aha i jeszcze jedno - rozebrałem dzisiaj cały napęd żeby sprawdzić stan rolek, złożyłem i Runn teraz jakoś dziwnie jeździ... Tzn wcześniej obroty po starcie baaardzo rosły w górę potem gdzieś przy 35-40 malały i już jechał, a teraz bez względu na to czy jest pod górkę czy prosta czy z górki po odkręceniu gazu od razu po ruszeniu obroty się stabilizują i są jednakowe aż do v-maxu który to spadł... Na początku max to było 60 ale zrobiłem z 5 km i teraz jest jakieś 85 ale powinno byc ponad 90... Co się stało?... Złożyłem na pewno wszystko dobrze...




_________________

cezarion1993


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 19:54
Posty: 68
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
nie znam sie bo skuter mam od nie dawna i dopiero zaczynam sie w to bawic ale podejrzewam ze moze sa zle rolki po wkladane przynajmniej ja tak mialem w swoim wlozylem nowe rolki i wariator (9 rolek 3g i 4,5g) i jechal max 50 pozniej przejrzalem ulotke i rolki musza byc odpowiednio wlozone w kierunku jazdy i wszystko sie zmienilo jechal zupelnie inaczej aczkolwiek mam dziure po miedzy 40 a 60 niechce isc ale to juz musze dobrac centralke odpowiednia acha jezdze na starym wariatorze rolki wlozylem ale nie szlo poznac po rolkach jak maja byc wlozone bo byly cale plastikowe czy z zywicy te w 9rolkowym sa z mosiadzu i otoczke maja plastikowa i z jednej strony widac wiecej mosiadzu a z drugiej mniej
jesli chodzi lozysko to pewnie musi byc jakis sciagcz albo jakos wybic a jak nie to nowa obudowa pozdro jesli mi sie udalo ci cos pomoc :wink:




_________________

-Cylinder Malossi Sport 70cc
-Gaźnik 17.5mm (PHVA) dysza 75
-Wario seria rolki 5g
-Wariator seria
-Dzwon sportowy Stage6 [Wing Cooler]R/T
-Wydech tecnigaz
-Felgi 13" czarne od NRG
-max speed 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Łożysko po prostu wybij.Może wślizgi źle włożyłeś albo rolki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 23:39 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Co do mocy to chyba potrzebował chwili na ułożenie bo juz jest git - poza tym w instrukcji od tego waria było tylko pokazane jak ślizgi wsadzic a odnośnie rolek nic...

Co do łożyska to - tam nie ma jak go wybic ani złapac bo siedzi w obudowie i z jednej strony jest schowane na równo w obudowie i nic nie wystaje a z drugiej nie ma dojścia bo to zewnętrzna częśc obudowy. Myślalem o połamaniu ale boję się że peknie aluminiowa obudowa :/




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 13:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jak już masz zamiar wywalić te łożysko to otwórz je i zaczep czymś o koszyk i wyszarp i podgrzej pokrywę opalarkom




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 19:11 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Spoko dzięki za podpowiedź :)




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
cezarion1993, tylko uważaj żebyś farby nie spalił na przekładni :D




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 19:05 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
No więc tak : wszelkie próby jakiegokolwiek wyszarpania łożyska są nierealne - siedzi ono bardzo dobrze wpasowane. Ja zrobiłem to tak: Wyjąłem blaszkę kryjącą łożysko z jednej strony i wsadziłem śrubę, z gwintem na końcu śruby, w łożysko i przyspawałem ją do łożyska. Potem kawałek grubego kątownika - wywierciłem w nim dziurę i przez tą dziurę przesadziłem wspawaną w łożysko śrubę opierając kątownik na obudowie. Na koniec śruby założyłem nakrętkę i kręciłem - łożysko powoli wyszło - i tak trzeba było mocno ciągnąć więc wyszarpanie łożyska było nierealne. Wbicie go to już fraszka - delikatnie je posmarowałem i przez malutką deseczkę powoli wbiłem.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy