Dzisiaj jest 12 mar 2025, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2010, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Panowie jadę sobie dziś a tu nagle coś tak jakby strzeliło dopchałem do domu rozkręciłem pokrywę patrzę wariator jest zablokowany i nie mogę go ruszyć co to może być? Mógł się tłok przytrzeć?


Ostatnio zmieniony 20 sie 2010, 12:30 przez Runner1993, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 13:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Jest kilka opcji:
-Zatarcie
-peknięcie pierścienia i zablokowanie tłoka
-Wypadnięcie zabezpieczenia tłoka
-łożysko igiełkowe mogło się rozsypać
-Mógł pęknąć magnes w magnecie tak jak to było u mnie

Zdejmij cyl i zobacz co tam się dzieje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Bo ja jechałem tak z góry sie puściłem 80 km/h nagle zaczęła słabnąć, dusić strzeliło coś i zgasła. Chciałem odpalić na starter i nic myśle a tam mam kopkę ale kopka zablokowana to myślę może bendix wpadł jakoś pod przeciwtalerz ale nie. Rozkręciłem pokrywę nie mogłem ruszyć w ogóle wariatorem wziąłem 15 klucz i jak pociągnę to się obkręci a pozniej szybciutko przeskoczy i znowu tak ciężko i tak w kółko. I właśnie sma nie wiedziałem co już o tym myśleć ale cylek niestety trzeba ściągnąć bo nie co szukać winy w wariatorze czy sprzęgle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 16:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
ja tak też miałem i mi się rozpadły pierścionki , tłok byłdo wymiany , cylinder porysany . Więc kolego nei chce cię martwićale chyba cylek do wymiany ;/




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Sory za PPP ale mam takie pytanko drobne mam jeszcze jeden cylinder w stanie ok. I tak cylinder i tłok mają rozmiar nominalny czyli 40mm a pierścienie 40.2 mm to normalne :?: Bo ja je założę to odstają na boki i ciężko żeby weszły w cylinder :/

Edytuj posty. / Banakil


Ostatnio zmieniony 20 sie 2010, 19:08 przez Runner1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 19:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Pierścienie nie mają luźno wchodzić do cylindra, trzeba je ścisnąć z kilku stron, aby dokładnie przylegały do tłoka, wtedy wejdą do cylindra. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Czyli to że są za duże to normalne jest w tym wypadku :?: :P Bo jeżeli tłok mam np nominalny czyli 40mm. to pierścienie też mam kupować 40mm :?: Czy większe :?: Sory za głupie pytania ale wolę się upewnić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 19:58 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Pierscienie tez maja miec 40mm. Ja kupilem pierscienie niby 40mm do mojego a przyszly zle. Tzn 40mm srednica ale byly za grube i nie potrafily wejsc do konca w te rowki w tloku... Byly za szerokie i za grube. Jedynie srednica sie zgadzala. Wiec lepiej pros zawsze o dokladniejsze wymiary zeby nie kupowac 2 razy




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Dobra dzięki. Bo u mnie jest tak tłok 40mm to tak myślę nie będę mierzył pierścieni bo pewnie tyle samo a tu się okazało że średnica ich wynosi 40.2mm ( zmierzyłem z ciekawości ) wchodziły w rowki ale nawet jak je ścisnąłem nie szło ich włożyć w cylek nie wiem jak mi to mechanik wcześniej włożył :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 12:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Więc Gilera już rozebrana i tak cylek będzie na pewno zmieniony ponieważ tłok uderzał o głowicę górną częścią nie wiem jak to możliwe ale jednak :? Jest uszczerbany na górze i w dodatku okopcony i czarny ale tym się nawet tak nie przejmuje bo był do zmiany. Pierścienie nie pękły są całe o zatarciu też nie ma mowy mówić gdyż wałem jest ciężko poruszyć w pewnym momencie.

Łożysko igiełkowe również ok.

Jedynie co mnie zdziwiło to brak zabezpieczenia sworznia tłoka mianowicie przy wyciąganiu brakowało mi jednego i nie mam pojęcia czy faktycznie wypadł czy go ktoś nie założył.

Jak na razie celuje najbardziej że łożyska wału się sypły i są do wymiany. Na drugim planie mam że wypadło to zabezpieczenie i zablokowało lub że wał jest krzywy. Bo on w pewnym momencie i zawsze w tym samym miejscu ( tak mi się wydaje ) tak ciężko idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 20:26 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Runner1993, Moze to zabezpieczenie wpadlo do walu i zrobilo jakies szkody?




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Właśnie też nad tym teraz myślę ale czy jest jakakolwiek możliwość żeby ono wypadło :?: Może wypadło a może w ogóle nie było założone ciężko powiedzieć dopiero jak rozpołowię kartery to się dowiemy :/ .


A tak na uboczu to łożysko wału się jakoś wybija :?: a w sumie jeżeli będzie uszkodzone to wyrwe już jakoś :P a jak go wkładam muszę go an czymś osadzić :?: Czy wsadzić go tak normalnie :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 8:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Zabezpieczenie może wypaść ,bo mi wypadło.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy