Dzisiaj jest 04 mar 2025, 7:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
NO tak ale pierscienie idą w 2 strony nie wiem czy mi sie uda zrobic foto bo mam pierscien i tam na nim jest wybite jak ma isc bo temu ze piersicen ma suw pracy i suw smarowania i jak zle zalozysz to zamiast smarować to pracuje




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 18:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pomyliłeś z 4t tam jest pierścień zgarniający smarujący i kompresyjny. W 2t obydwa są kompresyjne.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 18:29 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 20:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
No właśnie ja mam 2t :wink: Może coś w przekładni się mieli czy coś? Ale zdjąłem kapę i wszystko wygląda ok, podokręcane. Tata się przejechał i jak mu się to zrobiło to zapewnił mi, że to nie jest dźwięk puchnącego tłoka.

Opiszę to dokładnie. Jadę ok. 80 kmh przez jakieś 5km, trzymam troche gazu, i popuszczam i tak w kółko, hamuje i jak puściłem hamulce to sam zahamował dalej i mniej więcej w momencie, gdy sprzęgło "puszczało" to wystąpił dźwięk jakby włożyć nie wiem kartę kredytową w szprychy od roweru, po ok. 2 sekundach dźwięk ucichł i silnik zgasł.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 20:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak by blokowało silnik to sprzęgło by się rozłączyło od razu. Ten odgłos to może być nawet dźwięk rolek uderzających o wario wyniku nagłego zatrzymania się silnika. Możesz zobaczyć też do przekładni(nie tam gdzie pasek tylko tam gdzie tryby) czy aby tam wszystko ok.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 20:41 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 14:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Konrad324, Wcale nie maja oznaczenie też w 2T też jest ustawienie tłoka popatrz sobie na jakiś pierscień i ma być napisame do góry




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak do góry idzie chromowy a na dół zwykły.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 13:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Tłok mam włożony strzałką do wydechu a pierścienie to były oba takie same. Chyba, ale nie no napewno takie same.




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 13:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak byś miał odwrotnie tłok to by silnik nie chodził jak należy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Wisnia1504, ***** mam to samo ja już nie wyrabiam po prostu 80km docierania i z 8 razy już tak się stało. :|

Przed szlifem było to samo. :|

Możliwe że to przekładnia się tak grzeje miałem rolki 7gram żeby obrotów wysokich nie było to zdarzyło mi się to gdy od 30km/h do 55km/h depłem tylko raz, założyłem 3,6g kosmiczne obroty i dzieje się to co chwilę. :cry:
Przekładania gorąca jest że nie da się jej dotknąć, zapewniam że warriator, talerz jest okej. Na dotarciu robię mieszankę około 1:33, napewno tyle dostaję bo na zimnym silniku całe podwórko zadymione.

A może za mała dysza? Za mało mieszanki dostaje?




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 16:26 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Jak dajesz za dużo oleju to jest lipa... Daj tak jak ma być , może trochę więcej :P 1:50 idzie ?

Jak dajesz za dużo oleju to ( zbiera się nagar na głowicy, tłoku, pierscieniach... ) Motor się dłużej dociera , same straty...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 19:08 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 19:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Też myślę, że to coś w przekładni się "mieli".




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 20:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Rozbierz całą przekładnie razem z przełożeniem wtórnym na części pierwsze to zobaczysz co i jak. Bo jak tylko zdejmiesz klapę to nie zobaczysz wszystkiego.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324, przed remontem miałem te same objawy co kolega, rozebrałem całą " skrzynie " przełożenia są ok, powymieniałem łożyska i nadal to samo, jutro oddam go do regulacji oraz dorzucę dysze 75-80-85 ponieważ teraz chodzi na seryjnej (70), i powiem czy zadziała.
Z tatą obstawiamy to że ma za mało mieszanki, ponieważ jadąc 30-35 na 1/4 manetki to tak może ciągnąć cały czas, wystarczy że odkręcę 3/4 później zwolnię to od razu się " przyciera " czyli wydaje się za mało mieszanki.

Zdam relacje jutro.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 21:31 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 22:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Myślałeś o wymianie tłoka jak by regulacja nie pomogła ??




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 22:51 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324, tłok Vertexa. :|




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 10:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To może źle spasowany ?? Robiłeś szlif przed założeniem tłoka ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 19:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324, tak.

Założyłem dysze 90 i nie gaśnie, tyle że moc traci. :|
Czyli wychodzi na to samo, nie mam już sił. Gdyby nie tata że każe mi to padło trzymać to już bym to na części rozebrał wsadził seryjne i sprzedał za 1000zł :|




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 19:17 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy