Dzisiaj jest 01 mar 2025, 0:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2010, 13:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
witam. mam do was 2 pytania. czy śrubka od składu mieszanki paliwowo powietrznej w gaźniku reguluje ilość paliwa czy powietrza?? w którą stronę trzeba kręcić żeby zwiększyć ilość paliwa lub powietrza?? wiem że to banalne pytanie jednakże jedni mówią że reguluje się nią powietrze inni że paliwo no i sam już nie wiem a przecież to podstawa żeby dobrze wyregulować gaźnik ;]


Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 13:20 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
mam jeszcze jedno pytanie do was bo nie będę zakładał nowego tematu ;] moja vivka jest seryjna. no i mam problem taki że mam lekkiego muła przy prędkościach 30 km/h - 55 km/h. gdy przyspieszam jest to mało odczuwalne jednak gdy jadę pod górę to jak prędkość spadnie poniżej 55km/h to jest słaby, jednak gdy uda mu się osiągnąć prędkość powyżej 55 km/h to ma fajnego kopa pod górkę. co to może być?? wszystko seryjne gaźnik próbowałem regulować i żadnych efektów. rolki sprawdzałem i nie są zużyte. może minimalnie ale wątpię żeby to miało aż taki wpływ. a dodam jeszcze że jak skuter jest lekko rozgrzany czyli ma jeszcze ssanie włączone to lepiej jedzie pod gorę ;] pytam, bo wcześniej pod tą samą górę wyjeżdżał 50 km/h a teraz jedzie 40 km/h.


Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 23:10 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 9:17 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Śrubka od regulacji mieszanki paliwowo powietrznej ma być wykręcona na o 2.5 obrotu i tyle. Jeżeli gaźnik jest poprawnie ustawiony to po wkręceniu jej do końca silnik powinien ledwo pyrkać (kulawo chodzić) jeżeli tak jest to musisz ją wykręcić o 2.5 obrotu i tyle.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 15:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
mówisz że o 2.5 obrotu a mi mechanik mówił że peugeoty najlepiej chodzą gdy jest odkręcona o 1 obrót. nie wiem w końcu jak ma być dobrze. gdy odkręcam śrubkę nie widzę różnicy w mocy może minimalną. obecnie mam odkręconą o 1 obrót i przy takiej regulacji odpala bez zastrzeżeń no i jak jadę też jest ok. gdy zmieniłem na 2.5 obrotu to gorzej odpala ale jeździ się tak samo ;/ minimalnie spadła moc gdy kupiłem sobie nowe ssanie bo stare zepsute. no i zauważyłem że w nowym ssaniu iglica chowa się głębiej niż w starym więc dostaje troszkę więcej paliwa. no i nie wiem w końcu jak ma być dlatego pytałem wcześniej co się reguluje tą śrubką. wie ktoś może na ile obrotów jest odkręcona śrubka fabrycznie w peugeotach??


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 16:31 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 21:30 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
W każdym gaźniku wykręca się ją 2.5 obr.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
no to nie wiem bo przy takim ustawieniu gorzej chodzi niż na 1 obrotu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 21:57 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Bo może masz za nisko iglicę. Mówię Ci że jak wkręcisz ją do końca to silnik powinien kulawo chodzić a po odkręceniu manetki do oporu powinien się powoli wkręcić na obroty. Na początku powinien zrobić "buuu" i dopiero powinien wejść na obroty. Możesz w sumie jeździć na wykręconej o jeden obrót jeżeli po wkręceniu jej do końca źle się na obroty wkręca. Mam sąsiada mechanika i mówił mi że ma być wykręcona o 2.5 obrotu i tyle.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 21:58 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy