Dzisiaj jest 04 mar 2025, 7:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 12:11 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
aluminium sie dociera krótko żeliwo dłużej, ja swoje aluminium 400 km zrobilem i nie wytrzymałem stopniowo obroty większe dawałem na kazdym biegu i już, a to długie docieranie no nie wiem nie próbowałem ;) ale pierwsze 100 km ostrożnie trzeba i na rozgrzanym silniku zawsze


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
W cylindrze masz nicasil albo żeliwo , nie ma aluminium... Obudowa jest aluminiowa, a tam gdzie tłok pracuje nie ^^.

Żeliwo docieraj , aby nie przegrzać , tłok ma wieksze tarcie itp , pierscionki sie musza spasować więc dodaj mu czasem na wyzsze obroty. Nie rób tak że jak jedziesz pod góre to go meczysz na wysokim biegu i niskich obrotach... to jest dopiero męka dla cylindra . (i lej pełen syntetyk, żeby na start nagaru nie pozostawiło. ) Piszą że lepiej coś z gorszej pułki czasami , ale ostatnio miałem okazje rozmawiać z mechanikiem hondy , na zawodach cross/quad. I kumpel brał tam udział to mu pomagałem przy moto , i własnie sie pytał tego mechanika czy dobrze że docierał cylinder na syntetyku.

Więc syntetyk , nie ,,zamulaj '' silnika , jedz żwawo .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 19:04 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Igi pisze:
jak miał 13 to cały układ wydechowy wymienił tacie w aucie


Mój w tym wieku, dziadkowi skrzynie wyjmował w Syrenie, nie ma czym się popisywać, nie twoje zdolności a twojego taty. :roll:

Jak może w 2T nie być smarowania na wolnych obrotach? :roll:
Nawet jak człowiek jest głupi to widać że dymi czyli oleju dostaje. :lol:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 22:44 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Stasiu2, Nie chodziło mi o to żeby się pochwalić tylko żeby poprostu było wiadome że trochę się na tych wszystkich pierdołkach zna, ale jednak rzeczywiście mówił o autach ;]
Stasiu2 pisze:
Nawet jak człowiek jest głupi to widać że dymi czyli oleju dostaje.

A to 4T nie dymi? jakoś nie jedno auto dymi :P




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 22:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A jak ma nie dymić przecież benzyna się spala i powstaje dym, co w tym dziwnego ??

Jak ci olej bierze to masz wzmożone dymienie w 4t.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy