Dzisiaj jest 19 lut 2025, 8:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2010, 13:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wydech jak w temacie

mam okazję go łyknąć za mniej niż 200 zł

i dwa pytania:

1 jak to się sprawowałoby na serii

2 jak by się to sprawowało na airsalu sport 70

nie chcę wymieniać wały także piszcie też ile to wytrzyma

sqt to akrostec seria

proszę o szybką odpowiedź


BTW. co mi więcej da stage 6 replica na serii cylu czy airsal sport 70 na reszcie serii?

pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 19:34 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ja bym brał :P jak dobrze wyregulujesz napęd to będzie fajnie chodziło i na arisalu też by lux chodził ten wydech




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 22:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a co mi da więcej

sam airsal czy sam stage 6 na serii?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 0:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
w airsala musisz trochę rzeczy wrzucić.
a do stage6 tylko rolki lżejsze i sprężyne . rakieta ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 8:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Aby Airsal na prawde dobrze grzał to i tak musisz wrzucić tam Wydech,ewentualnie gaźnik. A podstawowa zasada tuningowania to : Najpierw kupuje się wydech a następnie cylinder.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a jak wrzucę stage 6 na serię to wał wytrzyma?

jest jaki,,s zespół który na serii gra dobrze ze stage6? (w sensie rolki sprężynki)

i czy opłaca się cyla tec hq kupić za 211 z groszami

da to rade z stage6 i czy wytrzyma trochę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 11:06 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
wał wytrzyma spokojnie, optymalnej regulacji nikt Ci nie poda, a co do cylka to ja bym brał airsala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 19:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dzięki za odp

airsal założony ale mam 3 pytania

1. jaka świeca do niego

2. dlaczego po wymianie migacze zaczęły chodzić tak szykbko (film)

3 i czy mój silnik teraz pracuje dobrze czy źle bo tak nierówno chodzi(też film)

dodam że wydłubałem zwężkę z filtra i założyłem dyszę 72

aha i jeszcze ile i jak tego cyla docierać?


film: http://www.youtube.com/watch?v=7NDYpvKpwVk

zalewa go czy za mało powietrza czy co

świeca może bo narazie bp6hs


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 19:56 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 20:36 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
1. Świeca może być co jest teraz
2. Tylne też tak chodzą szybko? Mi tak robiło jak się żarówka coś nie stykała w kierunku.
3. Zwiększ trochę obroty. Ja bym wstawił dyszę trochę większą ok 80-85.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 20:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
gdzieś podawali że świeca ma być b9hs

dyszę 80? toż to seryjny filtr teraz jest dysza 72

po 3 chciałbym dokładną instrukcję jak dotrzeć od samego założenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 20:52 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
większa dysza jeśli bez zwężki chcesz polatać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 8:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dobra to spróbuję ze zwężką ew regulacja albo iglicę wyżej


ostatnie pytanie to takie bo obudowa co est wokół cylindra jako,że 70 jest wyższa to teraz jest na stuk i obu opiera mi się o glowicę

jak myślicie stopii się?

sebek_TGB ty masz 70 to jak sobie poradziłeś z tym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy