Dzisiaj jest 13 mar 2025, 0:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zatarty cyl
Post: 25 sie 2010, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Witam sprawa wygląda tak mam u siebie w sferze cylinder od Jagody (Taki użytkownik allegro ) cylinder jest chiński i nie jest już z nim nie najlepiej traci kompresje i sfera jest coraz słabsza i teraz moje pytanie mam seryjny cylinder od sfery jest on w taki stanie jak na foto poniżej czy moja sfera będzie dobrze na nim jeździć ?

On jest chyba zatarty tak ? Czy po szlifie będzie ok ?
Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek

L]

Ten tłok się jeszcze do czegoś nadaje ?Jeśli tak to czy będzie pasował po szlifie ?

Obrazek


Obrazek



http://img90.imageshack.us/img90/1987/dsc00180k.jpg

Obrazek




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 18:12 przez koranx, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 18:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
tak to jest kupić hiński cylek... ale ten stary patrząc na zdjęciach nie jest najgorszy szlif + nowy tłok i pierścionki i powinno być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Kupiłem go już z takim cylem , ja nigdy w życiu nie kupił bym chińskiego n cyla już się przejechałem na chinie .
Rozumiem że tłok na złom , mam takie pytanie jeszcze jaki tłok kupić po szlifie ? Ja nie wiem który to już będzie szlif tego cyla .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 18:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
jeśli masz gdzieś sklep to podjedz i przymierzaj do cylka tloka i wybierz ciut wiekszy i zrob szlif pod kupionego tłoka. jeśli bd kupował przez neta to zmierz suwmiarkaśrodek cylka i kup ciut wiekszy tłok.


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 18:45 przez sfera80, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
aha i potem szlif robi się do wielkości tłoka tak czy jak to jest ? :d Nie mam żadnego sklepu w pobliżu , możesz podać jakąś stronę gdzie mogę taki tłok dostać ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
allegro ebay mieloch są różne możliwości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
ale na jakiej zasadzie szukać co wpisać ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 15:19
Posty: 376
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
No to szukać tłoka musisz po szlifie bo nie będziesz wiedział jakieś wielkości




_________________

Wariator Polini Super Speed
Sprzęgło Polini For Race
Filtr powietrza Polini AirBox
Wydech Laser x-pro
Cylinder Polini Sport
Gaźnik Stage6 Black Edition 19mm
GazBox Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
To na jakiej zasadzie mam zrobić szlifa ? Jakich wymiarach itp . ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 15:19
Posty: 376
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
no to zanosisz do kolesia i on ci robi i wtedy Ci powie na ile Ci zrobił
i szukasz do tego tłoka ;)




_________________

Wariator Polini Super Speed
Sprzęgło Polini For Race
Filtr powietrza Polini AirBox
Wydech Laser x-pro
Cylinder Polini Sport
Gaźnik Stage6 Black Edition 19mm
GazBox Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
to najpierw zrobić szlif potem szukać tłoka do tego tak ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 15:19
Posty: 376
Lokalizacja: Zwoleń
Pojazd:
Tak przynajmniej ja tak uważam ale musisz jeszcze kupić uszczelki ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Uszczelki to nie problem :D
Ktoś się jeszcze wypowie na temat tego szlifu ?
Najpierw szlif potem dobrać tłok ,czy odwrotnie ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Chińskie dziadostwo.... szkoda gadać

Co do szlifu to tak, mierzysz sobie średnicę wewnętrzna cylindra od GMP(górny martwy punkt) do końca okna wydechowego po to by sprawdzić jaką średnicę ma tuleja w cylku.
(mierzy się w tych miejscach ponieważ w tym zakresie przesuwają się pierścienie i jest największe tarcie a jak jest większe tarcie to wiadomo co się dzieje)

Zmierzyć średnicę można mikrometrem( dokładnie nie wiem jak on się nazywa) Będziesz musiał iść do jakiegoś warsztatu żeby Ci to zmierzyli. W tedy uzyskasz dokładny wymiar.(można zmierzyć również tłok suwmiarką ale tłok nie jest idealnie okrągły i pewności nie będziesz miał)

Następnie gdy będziesz wiedział jaki ma wymiar wew. tuleja cylka wchodzisz na allegro i wpisujesz "Vertex piaggio" :) Przypuśćmy że wymiar tulei będzie 40,41 no i szukasz nad-wymiaru tłoka którym jest 40,60(40,50 są chyba meteora) Zamawiasz tłok i oddajesz go razem z cylkiem do szlifu :)

Mam nadzieję że w miarę jasno objaśniłem :)


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 22:11 przez michasekk, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 7:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Super ;) Dzięki za pomoc , zmierzę i jak będę miał jeszcze jakieś wątpliwości to napisze ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 9:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 16:27
Posty: 35
Pojazd:
Ja jak robiłem szlif to mi kazali kopić tłok po pierwszym szlifie i do tego robił szlif cylindra




_________________

SPRZEDAM TELEFONY:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19291233




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 13:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
No to dzięki panowie teraz tylko kołować kasę na szlif i tłok i montować i śmigać .
Pozdrawiam wszystkich userów którzy pisali w tym temacie ;) ;D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy