Dzisiaj jest 12 sty 2025, 0:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2010, 19:27 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
witam mam maly problem chodzi o to ze w moim leonardo 150 2004 r odpala ladnie tylko jesli pojezdze z 20 min to pozniej muli go (gdy swieci sie rezerwa) . W leonardo gaznik sam sobie zasysa paliwo i gdy swieci mi sie rezerwa to moze opary zaciaga i muli. Moze to byc to?!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wątpię, że gdy zaświeci się mu rezerwa to go zaczyna mulić. Wtedy ma właśnie opary, i motor aż rwie, do skończenia paliwa, takiego ma "powera" Przynajmniej w moim przypadku tak jest. Mi się wydaje, ze przyczyną mułów jest co innego. Może masz jakiś syf w baku? Może paliwo nie takie? Olej? Gaźnik? Po kolei trzeba by sprawdzać. Ale moim zdanie muły przez rezerwę odpadają. Tak jak napisałem wcześniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 20:18 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
bak czysty olej dobry na zamowienie wraz z filtrem gaznik tez bo sprawdzane bylo a paliwo nw

Edit

tak dokladnie to bylo ze jade i na kazde ruszenie manetka dopal jak nie wiem potem zgasilem i odpalam i daje gazu a on zagsnac chce puszcze to chodzi dobrze wkoncu pchnalem go dalem gazu i zaczal jechac. Jade 20-30km/h i na pewnym odcinku opor mu i ogien jedzie super co to moze byc ??jak myslicie




Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:17 przez Patryk666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 20:02
Posty: 21
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
zobacz dolot powietrza do gaznika masz oryginalny filtr ? czesto kruciec dolotowy peka miedzy karbami w tych modelach jesli ma zbyt wiele powietrza dławi sie przy wyzszych obrotach standardowa usterka w leonardo sprawdz dokładnie dolot z filtra do gaznika odkrec naciagni i zobacz czy nie ma pekniec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 18:09 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 17:00
Posty: 1
Pojazd:
witam
posiadam leo 150 i też mam podobny problem
z odpalaniem niema problemu ale podczas jazdy gaśnie :evil: i tak świeca nowa,gaźnik czyszczony,zawory regulowane i dalej gaśnie założyłem filtr paliwa i okazało się że gdy zgaśnie to w filtrze niema wachy i próba odpalenia trzeba chwile pokręcić aż napompuje i idzie dalej :mrgreen: po czym problem się powtarza w różnych odstępach :evil: pomóżcie co muszę zrobić




_________________

crf 450-ogranicza Cię tylko strach :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2010, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 20:02
Posty: 21
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
pomysle nad tym a najpierw zobacz dokładnie stacyjke przewody czasami 1 przewód sie urywa i motor podczas wibracji gasnie dzis mi zdechła na skrzyzowaniu tez jestem ciekaw co sie stało jutro diagnostyka dam znac pozdrawiam

Edit

tak jest problem z moim leonardo przy szybkim odkreceniu manetki wchodzi na max obroty przy wolnym tak jakby go muli i zgasnie czasem strzeli z wydechu ma ktos pomysła na to ? sadze ze regulacja gażnika pomoze ale moze sie myle

Edit

leonardo wyleczona okazało sie ze dostalo sie cos do gaznika i iglica sie zablokowała sprezyna nie dała rady jej docisnąc do konca przy dodawaniu lekko gazu zalewało maszyne jednym słowem iglica nie spadała do konca tak jak powinna przed samym gaźnikiem zamontowałem wiekszy filter paliwa seryjnie nie było przy gaźniku zadnego jedynie sitko w baku teraz wszystko jest ok




Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:19 przez elektronika2009, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 20:01 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
czesc ja juz zrobilem leonardo jesli chodzi o muła ale teraz nie chce odpalic za pierwszym tzn ze jak caly dzien stoi i podejde go odpalic to musze pokrecic to odpali a jak odpali i zgasze to potem odpala od strzala jesli wiecie co moze byc POMÓZCIE!!!z gory dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2010, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 20:02
Posty: 21
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
ustaw dobrze powietrze w gaźniku i obroty powinno wszystko chodzic ok chyba ze zawór z baku cofie Ci paiwo i musi napompowac przed rozruchem musisz to zobaczyc sprawdz swiece polecam irydowa ngk pali momentalnie i jest bardziej odporna na zalania wymien zobacz na pewno bedzie lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 13:50 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
swieca jest irydowa ngk a filterek paliwa mam taki ze widac ze paliwo jest w srodku wiec regulacja jedynie zostaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2010, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 20:02
Posty: 21
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
to ze paliwo jest w srodku filtra nie oznacza ze masz sprawny zaworek i ze gaznik dostaje prawidlowa dawke paliwo musi byc wtrysniete do gaznika pamietaj ze apka ma bak na samym dole skutera musi byc podcisnienie króre wypompowywuje paliwo do gaznika w gazniku jest pompka wtrysku jesli ona nie ma dawki paliwa skuter muli nie odpala za pierwszym razem itp musi byc sprawne podcisnienie to nie romet ze tankujesz i jedziesz tu jest calkiem inaczej..... mała luka w podcisnieniu i apka stoi

Edit

jeszcze powiedz jaka masz te swiece irydowa do Twego modelu ma byc NGK CR8EHIX-9



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:19 przez elektronika2009, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 20:23 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Nie taka. Jest dobrana ciepłota i wszystkie parametry i ta swieca jest nie aprilii tylko hondy bo dluzej potrzyma ta swieca ale i tak przed wymiana swiecy bylo tak samo ze nie palil od razu:(

Edit

a jesli chodzi o ten zaworek to gdzie on jest dokladnie i jak cos to co mam sprawdzic ??moze byc cos z iglica np stawienie??



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:20 przez Patryk666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 20:02
Posty: 21
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
na poczatek daj iglice na najnizsze połozenie czyli zawleczka ma byc na ostatnim gornym rowku igły potem powiedz co sie dzieje

Edit

sprawdzanie zaworka czy trzyma. musisz odłączyc głowny przewod paliwowy od gaznika sprawdzenia sa 2 sposoby albo odkrecasz korek z baku i dmuchasz w odpiety wezyk paliwowy i sluchasz czy bulgocze w baku albo podpinasz ten wezyk do butelki z paliwem i stawiasz ja wysoko sprawdzasz czy ubywa paliwa z butelki jesli nie zaworek zwrotny trzyma paliwo prawodlowo najprosciej podmuchac ciagnac powinno idc łatwo dmuchac ciezko prawie wcale paliwo nie powinno sie wracac z gaznika do baku odpal motorek i zobacz czy paliwo plynie przez rurke skokami wg obrotów silnika ustaw na najnizsze i sprawdz




Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:20 przez elektronika2009, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 22:13 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
ok sprawdze wszystko a co mozna zrobic zeby jechal szybciej bo 150 powinien 130km/h jechac a tylko 115km/h jedzie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 4:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 20:02
Posty: 21
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
ja mialem 125 / 150 i teraz mam 250 wszystkie jada ok 110/115km/h wydaje mi sie ze maja blokady na module duzo jest takich nie ma sensu jechac szybciej silnik bardziej cierpi mozna ewentualnie zmienic przelozenie przekładni kupic sportowe wario z malossi troche pokombinowac ale niewiem czy to ma sens to nie scigacz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2010, 8:45 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
masz racje ale wariator zmienie i zobacze co sie bedzie dzialo bo jak lecialby 130km/h to tyle wystarczy:)

Edit

ak cos to pisz na gg 21460476



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 11:17 przez Patryk666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 11:14 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:11
Posty: 2
Pojazd:
hektar,

witam
mam taki sam problem z leo 150 jak Ty :angry: mam pytanie czy naprawiles juz ja i jesli tak to co jej bylo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
hubertus01 kolego musisz miec wiecej paliwa w baku moze byc tak ze jak wezmie zapali ci sie kontrolka od paliwa to musisz jechac zatankowac ja tak mialem jk na rezerwie jezdzilem a teraz dobrze jest...:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 11:07 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:11
Posty: 2
Pojazd:
nie to caly czas sie dzieje... np po przejechaniu 2-3 km nagle ja muli i jak dodaje gazu to ona strzela itp jak stane pochodzi na wolnych obrotach 10s i jade dalej jest dobrze i znowu 2-3km i to samo... :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 22:31 
*

Rejestracja: 08 maja 2010, 9:28
Posty: 29
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
a swieca??moze to??kup ngk irydowa i powinno byc dobrze niewielki wydatek a moze pomoze i zobacz bezpieczniki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 9:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
w baku masz takie sitko przebij je :) albo wymień ! ja miałem ten sam problem ... mianowicie jadac powoli jechał ale jak dawałem ognia to słab i gasł czasem poźniej kreciłem kreciłem nabierał paliwa i dalej jechał !




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy