Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2010, 16:04 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Witam, ponownie. Dalej nie znalazłem potrzebnego gaźnika. Między gaźnikiem a cylindrem jak taka jakby przejściówka. I mam pytanie czy jak bym ją wymienił na inna to mógłbym zamontować gaźnik na wcisk. Chodzi o to że aktualny gaźnik się przykręca do tej przejściówki. Jak bym znalazł inną i gaźnik mógłbym to wymienić? Zadziałało by? Jak nazywa się część o której mówię?

Zdjęcia:
http://img831.imageshack.us/gal.php?g=zdjcie0146.jpg

Pytam o to bo niestety nigdzie nie mogę znaleźć potrzebnego mi gaźnika który mocowało by się jak ten.

Aktualny gaźnik leje za dużo paliwa a regulacja jest standardowa. Jest jedynie śrubka od gazu. Nie można regulować powietrza-paliwa.

Albo gdybym kupił np taki gaźnik: http://www.motoallegro.pl/item117484724 ... eihin.html to spasowałby do mojego?


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 16:14 przez rower, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
To do czego przykręcasz "przejściówkę" to króciec ssący. Musiałbyś zmienić króciec wraz z gaźnikiem na taki jaki chcesz czyli wciskany i wtedy nie było by problemu.


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 16:15 przez psikus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 16:19 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
ale mi chodzi o to do czego przykręcony jest gaźnik. To właśnie kruciec? Gdzie znajdę zestaw tych dwóch części?

I nie chodzi mi o to że to musi być koniecznie na wcisk tylko mam wielkie problemy ze znalezieniem gaźnika na przykręcanie.


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 7:56 przez rower, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 9:55 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Odświeżam// jak mi z gaźnika tam gdzie sie filtr powietrza daje to jak mi tam leje paliwem jak próbuje odpalić to wina gaźnika czy modułu. A może czegoś innego? Skuter nie odpala.


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 9:56 przez rower, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 10:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Sprawdź zawór membranowy. znajduje się pod króćcem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 17:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
co do gaziora to to ci przypasuje

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 81dddfa6f3


napisz jeszcze do racingplanet bo gdzieś mi się zapodział link który mi podali do 17,5

bardzo przyjemna obsługa pisz do nich na gg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy