Dzisiaj jest 02 lis 2024, 5:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2010, 10:16 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Witam wszystkich
Otóż przymierzam się do zakupu nowej Racingowej Bety RR50. Nówka jest strasznie zdławiona i po jazdach próbnych czuje że to nie do końca to co powinno być. NA Youtube można obejrzeć fajne filmy z tym sprzętem w akcji, które ni jak się mają do wersji zblokowanej. Proszę o wskazówki od czego zacząć tuning i jakiej kolejności etc... z dwusuwami mialem do tej pory niewiele wspólnego i nie chciałbym czegoś spieprzyć. Co do kosztów to raczej nie grają większej roli ale też nie chcę przegiąć pały.
Kiedyś kolega miał Derbi Sendę z tym samym silnikiem ale 70tkę i leciała ok 90-100km h i miała dobry zryw. Nie pamietam jedak co w niej wiecej bylo zmieniane..
dzięki za każdy post




_________________

Pozdro!
Redu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
może coś więcej o tym motorku?

Gaźnik, dysza, wydech, zębatki?


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 11:04 przez z1mny, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:22 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
z1mny pisze:
może coś więcej o tym motorku?

Gaźnik, dysza, wydech, zębatki?

wszystko standard, zebatki 11/51 , wydech seryjny,gaźnik PHBN16, dyszy nie wykręcałem




_________________

Pozdro!
Redu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Kumpel ma taki sam setup jak Ty i chodzi mu super ;D Fajne przyspieszenie, v-max 90km/h. Jakby zarzucił większą dysze to może i by mu to 95km/h poszła z jeszcze lepszym przyspieszeniem, na gumę ze sprzęgła na lajcie :)


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 11:30 przez z1mny, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 11:46 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
z1mny pisze:
Kumpel ma taki sam setup jak Ty i chodzi mu super ;D Fajne przyspieszenie, v-max 90km/h. Jakby zarzucił większą dysze to może i by mu to 95km/h poszła z jeszcze lepszym przyspieszeniem, na gumę ze sprzęgła na lajcie :)

jak już pisałem motorek jest fabrycznie nowy, ma 2km przejechane może musi się rozruszać lub bóg wie co.. mam wrażenie że jest gdzieś przydławiony.... :(




_________________

Pozdro!
Redu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 13:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jak nówka fabryka 2 km przebiegu to narazie go nie tykaj bo najpierw musisz go dotrzeć




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 14:02 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Furian50 pisze:
jak nówka fabryka 2 km przebiegu to narazie go nie tykaj bo najpierw musisz go dotrzeć

jasna sprawa, tylko chcę zaplanować sobie budżet ;d




_________________

Pozdro!
Redu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 14:31 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a ile byś chciał z niej wycisnąć?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 14:34 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 9:57
Posty: 5
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
chciałbym aby szła jak szatan :) bez mulenia. wiem ze to nie jest 125tka ale z tego silnika przy dobrym zestawieniu mozna 15-20 kucy wyciągnąć. :)




_________________

Pozdro!
Redu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 14:42 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
no to wymień wydech na polini for race 3, nie wiem jak z tymi nowymi wersjami, ale możesz mieć zablokowany moduł, więc załóżmy że moduł też, cylinder... Hymm... Ja polecam malossi 80cc, gaźnik dellorto 21, wał też by trzeba było wymienić ale na wałach się nie znam także ode mnie to tyle :p myślę że reszta dokończy to co ja napisałem :p ale z tymi częściami myślę że koło 115 polecisz :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 15:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Jak chcesz ją tuningować, to wyjmij te części odłóż na półkę, a załóż tuningowe i docieraj.




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 15:34 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 19:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
redu pisze:
chciałbym aby szła jak szatan :) bez mulenia. wiem ze to nie jest 125tka ale z tego silnika przy dobrym zestawieniu mozna 15-20 kucy wyciągnąć. :)

Nie ma problemu lecz na setup bedziesz musiał wydać około 1500 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 19:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
redu pisze:
dobrym zestawieniu można 15-20 kucy wyciągnąć.


MHR 80, gaźnik minimum 21 do tego wał, wydech jakiś dobry gasboxy itp i nawet nie wiem czy by 15 KM było.

Jak na razie nie odblokowuj jej dopóki nie dotrzesz tak minimum 500 - 600 KM.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Mój kolega jakoś miał Sende i miał 22km ; ) ... Miał cylinder 70ccm MK gaźnik chyba 28mmm nie pamiętam wał jakis wzmacniany wydech cały MK... Też polecam ten setup ;d




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Drifter16, wyślij link na pw jeśli jest z innego forum mi, dane z hamowni? :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Senda ma seryjnie 2.8 KM. Więc pokaż wykres z hamowni jak już kolega wyżej wspomniał.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 20:57 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
ale zablokowana :P po odblokowaniu ok 6 - 7 :P Ale mimo wszystko to tyle nie mógł raczej mieć...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 21:47 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
cylek: Malossi MHR replica: 951,33zł
wał: top racing race HQ: 374,31zł
króciec :Tec: 48,17zł
sprzegło: Metrakit Pro race Carbon: 236,73zł
to tyle z nowych rzeczy, reszta raczej używki sie opłaci
gaznik: Dellorto 21- ok. 200pln
wydech: klasa evo, polini evo, pfr3, scr corse i inne: ok. 400pln
Razem ok. 2210,54.
Przy takim tuningu dobrze by było dołozyc cały kompletny zapłon mrd digital(ok 1,2k pln), wtedy 20km masz gwarantowane a moze byc i wiecej :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 22:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zapłon też swoje kosztuje 1500 nowy a używany można by dostać gdzieś za 600 - 1000 zł zależy od modelu. I jaki to ma sens inwestować tyle jak za chwile stwierdzisz że dalej ci mało i sprzedaż moto z 2 tysięczną stratą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 23:19 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
jak chłopak jest bogaty to czemu nie? :P jak bym był bogaty to też bym zainwestował w pożądny tuning, ale na dwa lata to nie ma sensu... Za dwa lata będe chciał auto i co? będe sie woził jakimś malaczem czy coś? lepiej sobie teraz zaoszczędzić i kupić sobie potem jakąś fajną audi a3 albo golfa 4 ;]




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy