Dzisiaj jest 02 lis 2024, 5:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 9:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No on jest bogaty.On miał w tej Sendzie najlepsze cześci jakie tylko są... pod 70ccm. Był na hamowni i wykazało mu 22km. v-max 140km/h . Na niskich obrotach muł wiadomo jak w 2T a jak sie wkrecił to normalnie potwor.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 13:03 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Nie wiem czy z jakiej kolwiek 70 da rade wycisnąć 22 konie... może miał 80?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 13:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Miał 70ccm. ; ) Wszystko prawie MetraKita. Dobra nie robimy Offtopicu.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 13:28 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może 12KM miał.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 20:25 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Widać jakie pojęcie mają chłopaki na temat silnika Derbi, i jego możliwości tuningu. 22km? MOŻLIWE!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 0:57 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:11
Posty: 69
Lokalizacja: Sobótka
Pojazd:
Metrakit pro race 70 - moc nominalna ok. 20km:)
Wał tez pewnie metrakit pro race
Cylek jest poziomu evo :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 9:37 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
to jaki jest najlepszy cylek do tych silników? :O




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 9:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Malossi MHR Team 80cc
Hebo Manston Racing 70cc
Metrakit Pro Race 70cc

Wszystkie mają moc około 20KM




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 9:48 przez szevaRSS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:41 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Teraz założyłem cylinder Hebo manston Replika 80cc, z Gaźnikiem 21mm, tłumik leovince titanium(hand made), wał top racing evolution ng. zawór membranowy polini evolution króciec powiększany i polerowany, Porting, czyli powiększone kartery. Podniesione i rozwiercone okno wydechowe rowniez polerowne. Sprzęgło(spalone już :/) metrakit. i chyba coś jeszcze. Zobaczymy co będzie się działo. Jak na razie skrzynia sypnięta, i zero mocy na wkręcanie się, myśle że regulacja i większa dysza.
Tak na marginesie: Metrakit Pro Race 80cc moc 26ps przy 13.500. Metrakit Pro Race 2 70cc moc 24 przy 14000.


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 13:43 przez pawelbytow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 14:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To jeszcze dorzuć zapłon z lekkim magnetem żeby się wkręcał szybciej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Kolego, tak się wkręcał na polini alu race. http://www.youtube.com/watch?v=y3aePvEQ9kA
teraz będzie jeszcze lepiej;d chociaż teraz jest straaszny muł... Zero momentu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 19:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
I będzie muł. Jak by zmienić okno wydechowe i dorzucić zawór wydechowy to było by zupełnie inaczej. Moc by była bardziej do wykorzystania i silnik miał by dół.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Okno wydechowe zostało podniesione i powiększone, nie wiem czemu jest taki mul itd. Może po prostu za mała dysza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 21:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zostało podniesione czyli muł na dole zwiększony. Żeby był lepszy duł trzeba by je obniżyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 23:16 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Rozumiem;) Masz rację. Dałoby coś, gdyby teraz je obniżył??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 0:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Oto w tym chodzi że jak jest niżej to spaliny dłużej pchają tłoka w dół i po to jest właśnie zawór wydechowy którego te silniki nie mają. Teraz się już nie da raczej obniżyć jak już zostało podniesione. Jak byś je obniżył to stracisz na mocy w górze. Według mnie teraz lepiej poszukać jakiegoś wydechu co bardziej z dołu ciągnie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 10:22 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
No tak myślałem właśnie. Kiedyś był bardzo elastyczny ciągnoł od samego dołu, od 3-4 tyś przy 6 biegu przyśpieszał aż miło. Nagram dzisiaj filmik jak on teraz chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy