Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2010, 16:43 
*

Rejestracja: 07 wrz 2009, 13:48
Posty: 130
Lokalizacja: Bralin/Kępno
Pojazd:
Elo. Waham sie ktory cylinder wybrać... airsal jest aluminiowy i lepiej odprowadza cieplo wiec nie bedzie problemow z przegrzaniem w dodatku mam wersje AC. Malossi jest zeliwny i sie bedzie grzal bardziej ale za to mozna zrobic szlifa a w aisalu nie. Ktory cylek byscie wybrali na moim miejscu?


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 16:54 przez Magik170, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 16:45 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Duzo ludzi ma airsala i go chwali. Jesli nie jezdzisz w dalekie trasy to polini tez bedzie dobre.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 23:20 
*

Rejestracja: 07 wrz 2009, 13:48
Posty: 130
Lokalizacja: Bralin/Kępno
Pojazd:
w dlugie trasy jezdze nawet... no nic kupilem airsala i jaka dysze zalozyc do gaznika 12mm bo narazie bd mial seryjny gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 6:32 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Taką żeby Ci wyrobił seryjny filtr chyba że założysz stożek. Na seryjnym filtrze koło 72-75 a na stożku 80 i więcej.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 7:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 17:05
Posty: 57
Lokalizacja: Pacanów
Pojazd:
aluminium jest lepszy i dopóki warstwa utwardzona się nie zjedzie możesz zmieniać tłoki do oporu ale jak sie zepsuje to nowy cylek ale spokojnie zrobisz na jednym tłoku przy odblokowanym skuterze około 14 tyś km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 10:17 
*

Rejestracja: 07 wrz 2009, 13:48
Posty: 130
Lokalizacja: Bralin/Kępno
Pojazd:
No na seryjnym filtrze bedze jezdzil to kupie 72-75 jak mowisz. A to jest prawda ze wersje WRC maja orginalnie dysze 72?


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 10:20 przez Magik170, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 11:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 14:29 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 7:24
Posty: 6
Pojazd:
ja mam skuterka z 2008r i nie mam wersji wrc zwykłą AC euro 2 i mam dysze 72 a w starszych były dawane 54 chyba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
niee 54 daja w zwykłych w wersjach wrc 72 na 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 19:07 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Na 75 nie powinno go zalewać.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy