Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 22:51 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Dante182, jakby każdy miał takie zdanie jak ty to 4x więcej wypadków na motyckalch by było..
Kup sobie 1000ccm i sie rozbij i tyle..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 23:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Dante182 pisze:
Motor jest po to zeby troche poszalec, a nie sluzyc tylko jako srodek do przemieszczania z punktu A do punktu B.

Wiesz, taka lajtowa jazda rekreacyjna też cieszy. Sam czasami lubię spokojnie się toczyć i płynąć na drodze, niż wyprzedać wszystko co się da na 3-ciego :wink:
Lecz faktycznie, 125cc w 4T nawet w razie potrzeby kopyta nie ma- ale chyba spalanie 2,5 - 3L/100km to wynagradza.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 5:41 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
lepiej wiedzieć że sie ma jakąś moc pod sobą a nie że wymijasz i nagle koniec ;(




_________________

Mój keeway fact :
- wydech tecnigas next-R
- wariator malossi multivitar
- stożek Malossi E5 box
- rolki wariatora 6g
- dysza 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 10:06 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
mixed111, Dokładnie, lepiej jest miec zawsze zapas mocy.
FoRnaL, jesli chcesz motor do rekreacyjnej jazdy to scigacz raczej do tego nie nalezy tylko np. jakis chopper albo cos w tym stylu.

Darex, trzeba wiedziec gdzie mozna przycisnac i jezdzic z glowa. Mozna jezdzic szybko i bezpiecznie.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 18:17 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
jak bym chciał coś do spokojnej jazdy to szukałbym czegoś a ja wole wiedzieć że jak kogoś zaczne mijać to niebraknie mi mocy a co to za przyjemność jechać 120 yamahą ? aprilla taki wynik osiąga w pare sec.




_________________

Mój keeway fact :
- wydech tecnigas next-R
- wariator malossi multivitar
- stożek Malossi E5 box
- rolki wariatora 6g
- dysza 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2010, 17:53
Posty: 27
Lokalizacja: Świątniki/k Krakowa
Pojazd:
Tak jak przedmówcy mówili - do 125 cc tylko 2t.
Siostra miała honde cbr 125 i naprawdę nie miało to mocy, a za rozblokowanie powiedzieli sobie bodajże 3 tyś. bo trzeba rozblokowywać ja komputerem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 6:35 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
yamahe pewnie też cza bd odlokować komputerem ... a aprille jak sie odblokowywuje ?




_________________

Mój keeway fact :
- wydech tecnigas next-R
- wariator malossi multivitar
- stożek Malossi E5 box
- rolki wariatora 6g
- dysza 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:48
Posty: 32
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
poniżej 125ccm 2t, a powyżej 125ccm to 4t




_________________

Poprostu! ROBIE TO CO KOCHAM.

MOTOCYKL JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM,NITRO ZABAWĄ,TUNING PODSTAWĄ:DD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dante182, CBR 125 na trasie pali nie więcej niż 2,5L przy średniej 90-100km/h.

Zależy kto co lubi, ja mam 50cc 2T i chwale bo jest moc w porównaniu do skutera 50cc 4T lecz jak ktoś nie ma bogatych rodziców czy też stałego dochodu to taka NSR 125 2T którą się jeździ od stacji do stacji to nie jest dobre rozwiązanie. Wiadomo moc jest 150km/h to nie problem ale spalanie przy pałowaniu wynosi ponad 6L w zależności od regulacji silnika. Ja osobiście nie zastanawiam się nad 125cc ale jakbym miał kupować NSR żeby stała w garażu bo nie ma kasy na paliwo to wole już CBR i śmigać równie szybko (do 130km/h) przy spalaniu 2 razy mniejszym. Dodam jeszcze że ceny tych motocykli są do siebie podobne a CBR jest dużo bardziej wytrzymała, NSR mają już zazwyczaj pare lat i spory przebieg a przy silniku 2T sprawia to że remont jest tuż tuż a koszty remontu takiego moto nie należą do małych.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 16:34 przez Kamek46, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 17:39 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kamek46, remont jest co 20-25tys km zalezy od uzytkowania. 130 w CBR to juz jest chyba max, a raczej jak jedziesz w trasie to nie jedziesz ciagle tyle ile fabryka dala ;)
Jesli nie mieszkasz w miescie to CBR jest fajna, ale jak mieszkasz w miescie to lepiej kupic RS, bo ma wiecej mocy co sie przydaje w sprawnym poruszaniu sie.
To nie jest jakas wielka roznica czy spali ci 3-3,5l czy 4,5-5l. Litr czy poltora roznicy da sie przebolec :) osiagi je zrewanżują :D
Nie przesadzaj znow ze przy 90-100 pali 2,5l :lol: Trzeba liczyc te 3-3,5l




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 6:54 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
cbrka pojedzie moze max 120 jak yamaha jedzie max 130km/h a aprilla 170km/h wienc co to za różnica . CBRka jak bd chciał wymijać to nie zrobisz tego tak jak aprilla , bo 4t jest mulowate jak diesel w aucie ;)




_________________

Mój keeway fact :
- wydech tecnigas next-R
- wariator malossi multivitar
- stożek Malossi E5 box
- rolki wariatora 6g
- dysza 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 8:38 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
mixed111, z dieslem zrobiles nie za dobre porownanie xd Kiedys to tak, zgodze sie. Ale w dzisiejszych czasach maja taki moment obrotowy ze nie musisz redukowac biegu bo i tak od dolu ciagnie




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 8:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Dla pojemności mniejszych niż 250ccm lepszy 2t, a dla 250 i powyżej 4t.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 8:46 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
mixed111, co ty wogole piszesz ... jak dla ciebie nie czuc roznicy w 4t i 2t 125 to niezle , ja na kursie na prawko jezdze yamaha ybr 125 to swoja 80 biore to pod kazdym wzgledem

mixed111 pisze:
jest mulowate jak diesel w aucie ;)


i jeszcze to :shock: mowisz o autach 15-20 letnich ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 8:52 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No dla mnie 40km/h roznicy w tej samej pojemnosci to jest mega roznica. 18km a 34km to tez jest bardzo duza roznica. Przejedz sie CBR a pozniej RS to zobaczysz jaka jest roznica...




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 8:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dante182, na trasie spada do 2,5L i nie widzę w tym nic dziwnego. 4T, niska masa pojazdu, nowoczesna technologia.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......


Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 8:57 przez Kamek46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 9:09 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
4 t niska masa pojazdu ?? jezdzilem 4t i naprawde wiem co mowie w 125 cm mozna jechac 70-80 km/h bo wiecej to trzeba go zyłowac i nie ma frajdy z jazdy bo on niechetnie wchodzi na obroty , co innego rs 125 w 2 t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 9:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Mój kolega mial cbrke 125cc i powiem wam że po mieście sie mieścił w 3,5l a na trasie schodziła poniżej 3l , nie jest w tym nic dziwnego ;p i v-max wynosił 140km/h




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 9:41 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
2t chodzi dobrze na kazdych obrotach a 4t juz musi byc na wiekszych żeby poczuc moc




_________________

Mój keeway fact :
- wydech tecnigas next-R
- wariator malossi multivitar
- stożek Malossi E5 box
- rolki wariatora 6g
- dysza 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 10:08 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
naprawde w to juz nie wierze ze 4t 125 jedzie 140 ... osobicie nie wiem czy do 120 da rade




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy