Dzisiaj jest 12 mar 2025, 20:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2010, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Witam mój skuter to piaggio nrg z 1995 roku 2 lata temu kompletny remont silnika ma złożony sportowy wariator tłumik leovince gaźnik raczej dobrze wyregulowany itak prędkość max to 60 km/h. nie dawnoi wymieniłem rolki i zaraz po tej czynności poleciał mi 80 km/h ale następnego dni znowu v-max 60 pasek mam polini kevlarowy. myślałem że może ma za małą dysze główna bo jak dochodzi do tych 60 to jakby miał chęć przyśpieszyć ale nie i tak szarpie jednak dzisiaj obejrzałem wariatora i widać że pasek nie dochodzi do samej góry bo nie jest ona wcale wypolerowana wyróżnia się.

Proszę was poradźcie mi co może być przyczyną niskiego v-maxu?

A może to być np. za twarda sprężyna dociskowa sprzęgła bo tak na wyczucie to jest bardzo twarda w porównaniu do seryjnej w motowell magnet sport, w MW daje rade jedną ręką ją docisnąć a pasek i tak sie nie ślizga a w piaggio dwoma rękoma jest mi trudno ją docisnąć.

Jeśli się ze mna zgodzicie to jaką inną spręźyne byście mi polecili?
DZIĘKI!;D

Proszę podpowiedzcie co może być przyczyną niskiej prędkości maksymalnej no bo przecież 60 km/h jak na piaggio nrg chłodzone cieczą po tuningu to chyba stanowczo za mało nie??

na innych rolkach sprawdzałem i też tylko 60 km/h

na stopce centralnej też tak przerywa i nie przekracza 60 chyba

gaźnik czyściłem i mam dysze główną 72 więc chyba wystarczająca

długość oryginalnego paska to 801mm??tak?? ja mam 2 paski jeden 802 drugi 798 i na obu tyle samo leci więc to chyba nie jest wina paska

Więc zostaje sprężyna centralna (dociskowa) za twarda tak???

Bardzo proszę o odpowiedź bo tuning chyba polega na poprawianiu osiągów naszych maszynek a nie bezsensownemu wydawaniu pieniędzy tak??


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 13:54 przez iceartur90, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Sprawdź jak wygląda świeca. Możliwe że ssanie padło skoro Ci tak przerywa i go zalewa.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
ale przerywa dopiero przy 60km/h a do 57 km/h to ładnie leci bez muła żadnego świeca jest ok.

obawiam sie ze to moze ten pasek jest za krotki ale skoro zaraz po zmianie rolek leciał 80 km/h więc to nie moze byc pasek??
rolki też są ok zero zużycia

A co jeśli pasek jest za szeroki?? ale wtedy powinien być jeszcze nieco szybszy prawda???

PROSZĘ DORADŹCIE w czym może leżeć problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Skoro przerywa na maxymalnych obrotach (tylko) to musi albo go przylewać albo brakować mu paliwa. Ni ma ch.....

Ja bym sprawdził ssanie. Ewentualnie coś z napędem ale bardzo w to wątpię. A pasek masz taki jak oryginalny?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 21:02 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
spróbuj większą dysze, a może ma za dużo powietrza??




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 23:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
No jeśli chodzi o pasek to nie jest oryginalny nieco iny mam 2 paski jeden na szerokość jak oryginalny ale krótszy o bodajże 5 mm, a drugi dłuższy od oryginalnego o 1mm ale za to 1 mm też szerszy.

Jeśli chodzi o powietrze to jest możliwe że ma za dużo, filtr mam oryginalny ale mam wywiercone w nim dziurki (sporo) próbowałem wsadzać np. gombke ale to znowu się dławił miał widocznie za mało powietrza,
bawiłem się też iglicą w gaźniku miałem na 2 rowek od góry ale nawet po przestawianiu na niższe a mam 5 rowków dawało mi mało może przyśpieszał nieco lepiej ale v-max bez zmian

Ale najbardziej dziwi mnie to że zaraz po zmianie rolek na 5.5 grama poleciał mi 80 km/h jednak później zgasł mi w drodze i rozregulowałem gaźnik i linke gazu okazało się jednak że urwał się kabelek idący do cewkomodułu po zlutowaniu działał ale juź nie jechał 80 tylko 60 (próbowałem z rolkami 4.25 ale za bardzo wył, 6,5 trochę mulił 8,4 muł po całości na wszystkich rolkach jedzie 60 km/h)


Więc tak moim zdaniem przyczyna jest albo
-za mała dysza główna (72)
-za twarda centralka

No i nie wiem gdzie mżoe leżeć przyczyna szkoda mi wydawać kasy na marne, co mam kupić?? a może jeszcze coś innego, czekam na wasze wypowiedzi.
Bardzo zaleźy mi na tym żeby ten skuterk jeździł jak należy w końcu to PIAGGIO!!

ps Jak sprawdzić ssanie czy jest ok?? ale raczej ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
a dobrze ci pali jak jest zimny ?? jak nie ma problemów z odpaleniem to ssanie nic do tego nie mają i z paliwem również ok sprawdz w jakim stanie masz króciec ssący może popękał w końcu ma on swoje lata i zaklej te dziury w filtrze




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 16:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
za dużo powietrza :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Więc tak filtr powietrza zakleiłem dzisiaj jutro założę to powiem jakie efekty.

Jeśli chodzi o odpalanie to powiem że po 1 dniu przerwy odpala za pierwszym kopniakiem a po np 3 dnach to już trzeba parę razy kopnąć a po 2 tygodniach to już wstrzykuje mu paliwko pod świece bo szkoda się męczyć :wink:

Króciec ssący raczej ok widać że jest już stary :mrgreen: ale nie jest nigdzie pęknięty.

Świeca jest ok

A tak odchodząc od tematu to kurcze szkoła się zbliża nieuchronnie ;p z tego powodu nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam wyrozumiałych nauczycieli i wytrwałości w nauce :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
ELo, założyłem dzisiaj ten filtr powietrza ale niestety osiągi spadły słabsze przyśpieszenie i prędkość maksymalna 52km/h.

próbowałem też regulacji iglicą jednak mało dało prędkość maksymalna dalej 52 najlepiej było na 2 rowku od góry nieco lepsze przyśpieszenie jednak i tak słabsze w porównaniu do tego z przed zaklejenia filtra.

Zakleiłem wszystkie dziurki ale może jakieś powinny zostać??

Powiedzcie czy mam wywiercić jakąś dziurkę/dziurki żeby miał więcej powietrza teraz przy 52 już nie ma chęci przyśpieszać i tak jakby miał lekkiego muła przez cały okres przyśpieszania.

Więc dalej zostaje kwestia większej dyszy głównej (ale czytałem że za zablokowane można uznać te poniżej 70 a ja mam 72)

Albo kurde ta centralka zasrana za twarda podpowiedzciejeszcze troszke bo na prawde nie chciałbym zmarnować kasy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 12:14 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Jeżeli nie może wypchnąć paska do końca to obstawiam za lekkie rolki, po prostu nie może wytworzyć takiej siły odśrodkowej, żeby talerze się ścisnęły ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 12:14 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 12:07
Posty: 2
Pojazd:
A jak masz lusterko ustawione ? bo jak ja miałem krzywo to mi ciągnął 30 km/h a jak je wyprostowałem to 96km/h :mrgreen: pod górkę i pod wiatr i jeszcze po żużlu i z pasażerem i z koszem z boku i bez opon i w ogóle to przy 50 silnik wypadł ALe ciognoł do 100 !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 13:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
StuntRoXBi-cyl proszę daruj sobie takie komentarze jak nie chcesz pomóc to nie pisz nic, a poza tym nie mam lusterek!!

S1mm1 pisałem już że próbowałem na różnych rolkach od 4,25 do 8,4 grama obecnie mam 5,5 bo na nich jeździ najlepiej v-max na wszystkich taki sam ale dzięki za pomysł

Czekam na dalsze odpowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 15:42 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Wszystko w porządku to z silnikiem na pewno nie jest... Mój Runn po postoju przez tydzień odpala z pierwszego kopa a nie po takiej wojnie jak mówisz...




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
no ok może masz racje ale moim zdaniem to wina niedochodzącego paliwa pewno przez dłuższy czas to sobie spłynie paliwko z wężyka i trzeba podpompować żęby z powrotem naszło tak samo jak w przypadku jak czyściłem gaźnik bodajżę po ok 40 kopnikah naszło paliwo i odpalił

jednak to on i tak odpala o niebo lepiej od tego co było kiedyś tzn. kiedyś po dniu postoju czasami trzeba było mu lać pod świece benzyne ale po wymianie kranika wszystko się polepszyło

więc to chyba nie to

Ponownie pytam czy w filtrze powietrza ma być jakaś dziurka czy ma być jak najszczelniejszy

Jutro jak wrócę ze szkoły i pogoda pozwoli ;p to jeszcze troszke powalcze z gaźnikem ale już powoli zaczyna mi brakować pomysłów na przyczyne niskiego v-maxu jednak najbardziej mnie dziwi że zaraz po zmienie rolek z 6,5 na 5,5 pojechał 80 km/h a i jeszcze takie dziwne było że przy 40 jak sie przyśpieszło na pełnym gazie to takie jakby było szarpnięcie a potem jak miałem problem z tym kabelkiem to już tego nie było
NArka miłeGo rozpoczęcia ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 21:26 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Filtr musi być szczelny - gdyby miał mieć dziurki to jego działanie mijałoby się z celem :)




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
cezarion1993 pisze:
Filtr musi być szczelny - gdyby miał mieć dziurki to jego działanie mijałoby się z celem
dlatego ci napisałem żebyś zakleił w nim dziury
co do ssania napisałem tak dlatego że kiedyś miałem zepsute i niepalił ale już wszystko wyjaśniłeś a więc to nie ssanie i nic związane z paliwem . W takiej sytuacji jakiej jesteś proponował bym ci oddać ci go do jakiegoś mechanika lub kolegi co się na tym zna zainwestować te 50 zł czy tam ile ikoniec. Zobacz jeszcze może ten kabelek nic do tego nie ma może to była zwykła masa ? nie wiem pomyśl nad tym :D




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 17:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Wyregulowałem gaźnik i przyśpieszenie się polepszyło jednak prędkość maksymalna się nie zmieniła 60km/h

Myślę że w najbliższym czasie kupie jakąś miękką sprężynę dociskową i wyreguluje rolkami jak to nie pomoże to będę myślał co dalej

Na razie dzięki koledzy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Siemka odświeżam

Tym razem pisze z pytaniem o oryginalne wymiary paska w piaggio nrg z 1995 roku.
Znalazłem takie ale nie wiem który jest właściwy 801/17,5x8,2 albo 811mmx18,5mmx8mm

Jak jak już pisałem mam dwa paski jeden polini wymiary ma 801x18,5 a drugi dayco ze znaczkiem piaggio 793x17,5 moim zdaniem oba są za krótkie bo gdy dzisiaj ścisnąłem talerze przy sprzęgle i wsunąłem pasek do końca to zmierzyłem odległość paska od krawędzi wariatora i wynosiła 1cm na obu paskach tak samo oczywiście paski naciągnąłem a czytałem że maksymalnie to ta odległość powinna wynosić 0,5cm tak???

Jeśli chodzi o centralkę to na pewno nie jest przyczyną małej prędkości maksymalnej bo jak odpaliłem i ściągnołem obudowę napędu to jak dałem gazu to pasek wchodził do końca między talerze sprzęgła

A nie wspomniałem też że skuter jest sprowadzony z niemiec ale raczej to nie jest jakieś MOFA sprawdzałem przełoźenie to na jeden obrót koła przypada 14 i troszke obrotu dzwonu sprzęgła więc niski v max to nie wina przełożeń???

Proszę pomóżcie bo troszke mnie irytuje 55km/h powiem tak jedzie do 50 ok a dalej to jakby tylko rosnęły obroty do 58 a pasek nie wchodził wyżej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Ponawiam moje pytania bardzo zależy mi na waszej pomocy jaki powinien być ten pasek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy