Dzisiaj jest 30 lip 2025, 16:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2010, 11:46 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 11:39
Posty: 1
Pojazd:
Witam . Dziś Rano podchodze do mojego runnerka i niechce mi zapalic ma dopiero 3500 tyś przebiegu ogromną kompresje i nic . Padało dzisiaj tylko moze to wilgoć niewiem. Dzień wcześniej palił od nacisniecia guzika odrazu zkolei dzisiaj niechce ktoś wie o co chodzi bede wdzieczny za pomoc

Na forum wymagane jest używanie polskich znaków, masz mozille więc chyba podkreśla Ci wyrazy? Zakładając nowy temat sensownie go tytułuj. Każdy kto zakłada post ma problem. / Banakil


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 13:11 przez Rapin, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 12:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zmień świecę na początek.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Spróbuj go z kopa odpalić :lol:
Znam takich agentów, co mają nowe skutery i kopniaka to oni za nic nie ruszą, bo to silnik psuje :lol:




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 17:56 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Wiesz ja znam takich którzy nie jeżdżą maszynami tylko stawiają w kąt bo im szkoda bo się zepsuje jeszcze :))

Prosta czynność: wykręć świecę, dotknij do czegoś metalowego i lekko kopnij - jeżeli jest iskra to pół sukcesu, jeżeli nie to zmień świecę i wtedy sprawdź. Jeżeli dalej nie będzie to możliwe że cewkomoduł padł :/
Jeżeli iskra będzie to spróbuj wstrzyknąć wachy na tłok i odpal - jak odpali to na pewno git wszystko z iskrą i kompresją. Jeżeli nie odpali to przyczyny radzę szukać w tych właśnie dwóch elementach...




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 19:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Jak już to nie dwóch elementach ale pięciu :mrgreen:

Po kolei:
świeca->fajka->przewód->cewka->stojan i ta cała reszta :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 19:32 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Ja miałem iskre i był cewkomoduł sypnięty , bo jak już odpalił to przerywał i strzelał z wydechu na wyższych obrt. , a na wolnych chodził ok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy