Dzisiaj jest 25 maja 2025, 10:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2010, 13:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Jak w temacie. Jak to rozpoznać?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 13:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wisnia1504,
Ja jak miałem zuzyte to albo były stopione od gorąca,albo sie rozleciały,popękały...też może być efekt jak na wolnych obrotach coś dzwoni w okolicy wariatora.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 14:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Cytuj:
 Jak rozpoznać zużyte ślizgi wariatora?


po przebiegu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 15:32 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Wisnia1504, jak mają duży luz.

^DawiD^ pisze:
po przebiegu.
to w takim razie jaki muszą mieć przebieg?? Bo w chińskim 4T to po 5tys km były do wymiany, a w moim TGB po 16 tys km, nic im nie było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 16:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
sebek_TGB,
Najlepiej odkręć wario,i je sprawdź czy nie są połamane,nadpalone etc. Bo po przebiegu to róznie ktoś może mieć Polini i dłużej wytrzymają a ktoś seryjne i mniej.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 16:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
sebek_TGB pisze:
Wisnia1504, jak mają duży luz.

^DawiD^ pisze:
po przebiegu.
to w takim razie jaki muszą mieć przebieg?? Bo w chińskim 4T to po 5tys km były do wymiany, a w moim TGB po 16 tys km, nic im nie było.


ja wiem w swoim skuterze, czy są zużyte.
trzeba patrzeć, bo ślizgi trzymają tą pokrywę, a jeżeli wypada, bo ślizgi nie trzymają, to raczej są do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 19:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Moje są troche pościerane jakby ale nie popękane ani popalone ale na wszelki wypadek zamówiłem nowe

EDIT. Mają 30 tysięcy przebiegu. Tak, 30.000 .

David, a co się dzieje jak jade i pokrywa waria spadnie?




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 19:17 przez Wisnia1504, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy