Dzisiaj jest 02 lis 2024, 5:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2010, 7:34 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 7:22
Posty: 4
Pojazd:
Witam

Mam mały problem ponieważ dostał mi się płyn chłodniczy do komory wału korbowego.
Co skutkowało rozebraniem silnika wyczeszczeniem i złożeniem.
Wiec tak zrobiłem przy okazji wymieniłem łożyska na wale oraz uszczelniacze.
Założyłem nowe uszczelki do silnika.
Nowy cylinder airsal sport 70cc.

Na poczatku motor prawie odpalil cylinder i wydech juz dostal temperatury byl bardoz ciepoly.

Lecz za słabo dokręciłem magneto i zerwało klin.
Klin założyłem nowy na kole nie ma luzu.
Ale teraz motor strasznie zyga paliwem chce zalapac raz na jakis czas pryknie. Z cylindra idzie (dymek) wiec motor ma iskre. (sprawdzane na testerze do modółuw).

Nawet przy nalaniu znikomej ilosci paliwa przez swiece motor sie odezwie ale nie zapali i reszte paliwa wypluje.

Czy ktoś może wie co może być nie tak ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 7:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wygląda to jakby się zapłon przestawił




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 10:17 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 7:22
Posty: 4
Pojazd:
tak tez nad tym myslalem ale przy zaplonie ducati nie ma mozliwosci innego ustawienia zapłonu. koło wchodzi na klin i tyle.

Chyba ze mozna go jako ustawic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 12:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Iskrownikiem się przekręca żeby zapłon ustawić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Zobacz do iskrownika czy się nie przestawił zapłon.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 6:04 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 7:22
Posty: 4
Pojazd:
a mogli byście wysłać mi zdjęcia dobrze ustawionego iskrownika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Zobacz po śladach po śrubach, jeżeli jest tak samo to nie ruszaj bo może jest dobrze ustawiony.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 12:40 
*

Rejestracja: 31 sie 2010, 7:22
Posty: 4
Pojazd:
no wlasnie wszytsko wyglada tak jak ma byc nawet po kablach ze one byly tak wygieta jak sa teraz czyli iskrownik jest na 99% ok. Ale zaraz go przestawie i napisze co z tego wyszlo. A jakies inne pomysly ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy