Dzisiaj jest 05 lut 2025, 7:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 22:59 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 22:19
Posty: 17
Pojazd:
tu zdjecieObrazek


http://img833.imageshack.us/i/p1010022dr.jpg/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 6:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
adrian1111 pisze:


obrotek powinien brać impuls z czujnika halla jest to ten czujnik przy magnecie który "decyduje kiedy iskrę odpalić" zobacz schemat elektryczny od nrg mniej więcej jest tam oznaczone ,trzymam kciuki też miałem w planach swap zegarów ale póki co sie wstrzymałem jak dasz rade też spróbuje




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 21:10 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 22:19
Posty: 17
Pojazd:
Witam sprawdziłem na schematach sygnal do obrotomierza niejest brany z czerwonego przewodu czyli z czujnika tylko z zielonego przewodu ktory idzie z cewek do cewkomodułu i z tego wlasnie przewodu trzeba wziasc sygnal na obotomierz to znaczy podłaczyc żółte miejsce które zaznaczyłem na zdjeciu do zielonego przewodu cewkomodułu reszta plus i minus tak jak zaznaczyłem na zdjeciu musi działa pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 0:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Dzięki bardzo jutro jak wstanę napisze czy działa a nie sprawdzałem dziś bo mam sprawę w sadzie i mogę siedzieć do 3 miesięcy ale nie uwierzycie za jaką głupotę dałem się przejechać kumplowi skuterem zrobił kolko i wjechał na chodnik żeby zaparkować palasy podeszły dokumenciki bzdety i to ze on nie miał karty motorowerowej w hiszpanii jest traktowane jako przestępstwo... zabrali nas obojga ja mam sprawę ze mu dałem a on ze jechał i on ma 10 dni na dostarczenie polskiej karty tutaj i skończy się na mandacie jak nie to ja ze mam skończone 18 lat będę miał ostro przej... problem jest taki ze on ma to prawko w pl i nie wiem czy dojść zdąży... i mam masakrę... za taki bzdet... nigdy więcej nie dam tu nikomu skutra...


Edit: Jedyne co mnie dziwi to ten plus seryjnie ten styk nie ma przejścia z żadnym se styków podłączonych do kostek licznika ;] Ale jeżeli według ciebie powinno tak być to ok zresztą wszystko okaże się jutro ale mam wielka nadzieje ;]


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 1:32 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 11:33 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 22:19
Posty: 17
Pojazd:
Ma rzejscie tylko przez diode




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
No i niestety po podłączeniu do + aku do twojego + wskazówka podskakiwała ale kabel strasznie iskrzył jak bym robił zwarcie na aku wiec pierwsza probe wykonałem ze swoim + niestety nic 2 podejście wykonałem z tym twoim ale najpierw odpalając silnik i potem dotykając + aku ale słyszałem tylko iskrzenie i brak reakcji obrotomierza...

Niemiły Edit ;] : Po podłączeniu samego twojego + i - do aku wskazówka obrotomierza wskakuje na 3 kreskę ze skali a z zegarów wydobywa się dym ://// Na szczęście po rozebraniu zegarów nie widać żadnego ewidentnie spalonego elementu i obrotomierz nadal daje oznaki życia ale coś chyba musiałeś pomieszać ;]


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 14:18 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:19 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 22:19
Posty: 17
Pojazd:
ten element ktory wlutowywales w robra strone wlutowales bo jesli to dioda to wazne jak jest wlutowana byc moze masz ja odwrotnie biegunami wlutowana i robi ci zwarcie najlepiej ja odlutuj i sprobuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:28 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 22:19
Posty: 17
Pojazd:
ta dioda ktora lutowales nielatala tam przypadkiem pewnie juz ktos wczesniej podał zle bieguny na ten licznik i tak sie zagrzała ze odpadła ona działa jak zabezpieczenie bez niej tez musi działac albo juz jest uszkodzona i ci iskrzyło albo zle ja wlutowałes odlutuj ja całkiem i podłacz tak jak napisałem jak ci iskrzyło to niemiało prawa zadziałac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 0:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Ok spróbuje. Ale jedyna opcja to ze jest uszkodzona ona wypadła mi z obudowy po rozkręceniu przylutowana jest dobrze pakiem do - ale myślę ze wcześniej zwarcia nie było bo ta buda siedziała w nrg mc3 on nowości wydaje mi się


Edit: po odlutowaniu diody pokazało mi ze chce działać znaczy po podłączeniu wskazówka skacze na 1 a po zapaleniu silnika na 2,1 i się tak trzymają obroty po dodaniu gazu wzrastają rozumiem ze chodzi tu jeszcze o regulacje w tym liczniku po rozkręceniu jest mała dziurka zaraz się nią zajmę ;] i opisze jak poszło

Edit 2: Po regulacji jest wszystko ok temat uważam za zakończony ;] Aha jeszcze jedno pytanie pierwszy raz tak dłużej jechałem skuterem z obrotomierzem i chodzi mi o ta regulacje ustawiłem ze na jałowym zimnym było tak 1,1 tys jak się rozgrzał spadł na równe 1, ogólnie rozpędza się przy 6 tys a 7,1 to jego max tak powinno być bo słyszałem ze ogólnie skutery na całej serii osiągają 8 tysięcy?


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 16:00 przez koki14, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 9:07 
*

Rejestracja: 11 lip 2010, 22:19
Posty: 17
Pojazd:
Kolego niepotrzebnie ruszyles to regulacje obrotomierz był fabrycznie wyskalowany a teraz go rozkalibrowałes skoro pokazywał ci 2.1 to znaczy że tak wysokie obroty miałes na gazniku ustawione skutery na wolnych maja zazwyczaj około 1.5tys obrotów teraz twoj obrotomierz jest juz niedokładny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
nie właśnie nie pokazywał prawidłowo ja mam ustawione naprawdę niskie obroty gdy jest zimny czasami potrafi zgasnąć ale to tez wina mojej głupoty czego skutkiem jest mała kompresja i na 1000000% pokazywał złe. Ale faktycznie te 1,5 tys będzie chyba najwłaściwszym rozwiązaniem ;]


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2010, 21:53 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 13:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
koki14 pisze:
nie właśnie nie pokazywał prawidłowo ja mam ustawione naprawdę niskie obroty gdy jest zimny czasami potrafi zgasnąć ale to tez wina mojej głupoty czego skutkiem jest mała kompresja i na 1000000% pokazywał złe. Ale faktycznie te 1,5 tys będzie chyba najwłaściwszym rozwiązaniem ;]


zrób foty jak to się prezentuje na skuterze ja jakiś mały manual i będzie do podklejenia jak nic temat ciekawy




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 1:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
raper pisze:
koki14 pisze:
nie właśnie nie pokazywał prawidłowo ja mam ustawione naprawdę niskie obroty gdy jest zimny czasami potrafi zgasnąć ale to tez wina mojej głupoty czego skutkiem jest mała kompresja i na 1000000% pokazywał złe. Ale faktycznie te 1,5 tys będzie chyba najwłaściwszym rozwiązaniem ;]


zrób foty jak to się prezentuje na skuterze ja jakiś mały manual i będzie do podklejenia jak nic temat ciekawy


Nie ma problemu zrobię z przodem typhoonka bo ten od NRG po ostatniej przygodzie nie jest w najlepszym stanie a w sumie jest w kilku stanach ;] Prezentuje się to całkiem niezłe chociaz z przodem NRG jak dla mnie o wiele lepiej jadać typhonkiem z takim przodem wydaje się ze skuter jest o wiele bardziej masywny niestety obrotomierzem nie nacieszyłem się zbyt długo robiłem wskaźnik od poziomu paliwa musiałem zmienić nie wiem jak to się nazywa ten jakby silniczek no i ten oryginalny miał odwrócone bieguny ale sprawdziłem to przed zamontowaniem powiem jeszcze ze ten z licznika nrg nie działa z instalacja typhoonka po wsadzeniu nowego odwróceniu biegunów (zrobiłem to nie uszkadzając żadnych ścieżek na płytce ani nie doprowadzając do żadnego zwarcia) i przekręceniu zapłonu wskaźnik paliwa zadziałał będąc zadowolony odpaliłem skuter i... błąd w głowie obrotomierz martwy. Próbowałem wyczyścić styki zmienić ten silniczek na seryjny po dokręcać śrubki podłączyć bezpośrednio do płytki i niestety brak reakcji nie mam pomysłu co się mogło stać.. A co do swapu to trzeba jeszcze dorwać kierownice bo przerabianie tej od typhoon'a mija się z celem ale co jak co mój skuter robi się coraz bardziej wyjątkowy a na tym zależało, żeby mieć inny niż wszyscy do tego te audio podczas jazdy pięknie zmontowane przyciąga uwagę wszystkich ale z 2 strony wizualka farby odgania :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy