Dzisiaj jest 28 lut 2025, 21:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sie 2010, 16:40 
*

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:36
Posty: 62
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam,

Od 2 dni borykam się z problemem polegającym na dosyć sporym spadku mocy. Na setupie wymienionym poniżej, jeżdzę już 3 miesiąc (około 2 tys. km) i ciągle byłem zadowolony.

Skuter bez problemu przekraczał barierę 90km/h, a teraz ledwo przekracza 60km/h z nędznym przyspieszeniem.

Co więcej, wczoraj jadąc po mieście zgasł mi, i musiałem go pchać do domu... (przyczyną była (sadza?) na świecy, inaczej zespawane ze sobą brudy...skuter nagle zaczął spadać z mocy do 0 i później nie odpalił. Po dzisiejszej wymianie świecy, odpala lecz prędkość i przyspieszenie nie jest wymarzone.

Jedyne przyczyny jakie przychodzą mi do głowy to:

- Zawalony gaźnik? (jeździłem sporo czasu na brudnym filtrze, ponieważ nie miałem za bardzo czasu i chęci go umyć)

- Spadła kompresja? - nie chce mi się wierzyć, aby stało się to po 2 tys. km? o0

- Wypalona uszczelka wydechu? (dzisiaj wieczorem to sprawdzę), bo kilka dni temu, poluzował mi się wydech i na wybojach słychać było, że powietrze "wychodzi bokiem", wydech dokręciłem, ale albo mam "schizy" albo dźwięk jest troche inny niż był wcześniej...

To jedyne pomysły, które przychodzą mi do głowy... proszę o poradę czy na "pierwszy rzut oka" są słuszne, czy problem może leżeć gdzie indziej?

-btw. włożenie lżejszych rolek, zapewne nic nie da?


Dziękuję ;)

====================================

Peugeot Jet Force C-Tech 2008

Cylinder Polini Aluminium 70ccm
Gaźnik Dell'Orto 19mm Metrakit
Filtr Stage 6 Double Layer
Wydech Tecnigas RS2 (RS 70)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sprawdź czy ci się nie poluzowały śruby od króćca ssącego do silnika lub od króćca ssącego do gaźnika jeżeli to nie pomoże to Wyczyść gaźnik->Wyczyść filtr Powietrza->Wymień świece->Dokręć dobrze tłumik do cylka..Jeśli to co napisałem nie pomoże to ja już nie wiem co może być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 23:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
I CO PORADZIŁEŚ SOBIE Z PROBLEMEM.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2010, 18:54
Posty: 191
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
sprawdź stan pierścieni na tłoku bo jak ci pękną i porysują cylek to UHUHUUU (ja tak miałem) i cylek i tłok do wywalenia a był malossi ;(




_________________

cylinder Tec HQ 50ccm
wydech STAGE6 Pro Replica
wariator STAGE6 Sport pro
sprzęgło STAGE6 Sport Pro .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy