Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2010, 12:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Witam, mam taki problem otóż kiedyś rska leciała Mi 105km/h bez problemu do 100 bez problemu a teraz do 75 bez problemu a pozniej to trzeba długo rozpedzac v-max teraz to okolo 85km/h.. Dodam iż na 4 jadę 70km/h 10tys obr wrzucę 5 to bardzo wolno idą obroty czasem zamiast podwyższać się to powoli spadają.. nie mówiąc o 6 bo na 6 to wgl obroty nie idą do góry.. :( Gdy jadę w 2 osoby na 4 biegu 70km/h wrzucę 5 i od razu prędkość spada. I taki jeszcze problemik mam że mocy dopiero dostaje powyżej 7tys obr. Poniżej to obroty ledwo co idą.
Myślę że to problem z gazem bo miałem krótki trochę nad tym popracowałem i mam dosyć długi ale i tak nie idzie tej 100.. Dodam jeszcze że przyśpieszenie jest nawet bdb chociaż ciągnie Mi do 10tys obrotów nawet szybko a później wolno obroty się przesuwają, niektórym osobom aż ponad czerwoną kreskę ;o a Mi nie wiem czemu tylko tyle.
Proszę o pomoc.
Czym to może być spowodowane?
Pozdrawiam




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 12:40 przez Damian94n, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:38 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Po pierwsze zmierz kompresje. Masz jakies problemy z paleniem z rozrusznika czy trzymaniem obrotów jak puści się gaz ? To mogą być objawy spadu kompresji.

P.S Jaką masz zębatke z przodu i z tyłu, że ci leciała 100 ? 14\47 czy 12\47 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Tak mam problemy z paleniem z rozrusznika czasem jak jest ciepły a gdy jest zimny odpala bez żadnego problemu, gdy jest zimny mam problem z obrotami bo gdy podwyższę obroty to znów jak jest ciepły to są za wysokie i mam ustawione żeby były dobre obroty jak jest ciepły na 2k się trzyma czasem tylko zgaśnie no są problemy z tymi obrotami :( zębatki mam 12/47.




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 12:43 przez Damian94n, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:44 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Chłopie ! Miałem IDENTYCZNIE to samo ! Muszę cię zmartwić, ale prawdopodobnie twój tłok dogorywa. Radzę Ci jak najszybciej jechać do warsztatu,kolegi,mechanika(kogoś kto ma dobry manometr) aby zmierzyć sprężanie i potwierdzić to. W moim przypadku(pod koniec żywotu tłoka) spręzanie wynosilo 2 (!!) ATM i nie palił w ogóle z rozrusznika i nie chciał trzymać obrotów. Chyba czeka cię remont :/

P.S Co z tymi zębatkami ?


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 12:44 przez Tofik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Heh to dziwne nowy cylek wał itp.. 5k km dopiero zrobiłem na tym cylindrze :(




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:46 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Tłok jakiej firmy ? Ty robiłeś ten remont czy poprzedni właściciel ? CO Z TYMI ZĘBATKAMI :D ? Potrzebne mi to bardzo

EDIT: Jeszce jedno... zdazyło Ci się kiedyś podczas jazdy, że stanął ci tłok ? albo motor ci sie bardzo grzał i praktycznie nie chciał jechać ?


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 12:49 przez Tofik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
cylinder cały komplet firmy Alu z mieloch.pl Ja robiłem remont sam byłem w Poznaniu w sklepie mieloch kupowałem wydałem 1000zł na te części, olej leję jak najlepszy castrol zębatki mam 12/47. Gdy Go kupilem to po jakims miesiacu go zatarlem zapomnialem ze trzeba dolewac oleju heh ^^ no ale cylek byl na wykonczeniu tak Mi wujek powiedzial a zreszta byl chinski, teraz mam nowe czescie i 5k przebiegu mam dopiero zrobione i dziwne żeby już siadły . Mechanik będzie u Mnie za jakieś 30min więc się zapytam :)

Zdarzyło Mi się raz gdy nie miał wgl mocy miałem do domu z 2km dojechałem powoli i gdy odpoczął chodził jak nowo narodzony. A tak to to 100 km w jedną stronę byłem i później powrót w 2 czyli 200km i nic nawet temp nie wyjechała ponad połowę.




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 12:52 przez Damian94n, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:54 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Wyjmij termostat. Nie jest do niczego potrzebny a spowalnia chłodzenie. Jakośc oleju aż taka ważna nie jest ważne tylko aby to nie był jakiś hipol mineralny(ja leje zawsze castrol pół-syntetyk i jestem zadowolony).Zębatki mam takie same, więc mam nadzieje, że też mi tyle pociśnie po dotarciu. Napisz mi koniecznie jaką tą kompresje masz jak już bedziesz wiedział. Jeśli ty robiłeś ten remont to zapewne siedzi tam u ciebie jakiśdobry tłok za min. 120 zł więc może być inna przyczyna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Ok jak będę wiedział jaka jest kompresja to napiszę.. w Pon/wt nie prędzej bo niestety mam do późna lekcje.

Kilka dni temu taki gościu do Mnie zagadał i mówił Mi że cylinder Alu to najgorsze co może być .. No ale nie wiem czy to prawda.




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 12:59 przez Damian94n, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:01 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Wiesz... jak masz kasę to alu to bardzo praktyczna rzecz bo się mniej grzeje... Tylko problem jak się przytrze :/

A mam jeszcze pytanie z innej beczki. Jak\gdzie można kupić\zrobić takie paski na koła które masz pokazane w filmiku ? Bardzo mnie to zainteresowało.


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 13:03 przez Tofik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
kupiłem na allegro ale niestety już nie ma tej aukcji ;/ widocznie koleś już się tym nie zajmuje.
Ale po zakupie stwierdziłem że nie ma za dużego problemu ze zrobieniem takiego czegoś brewka i paski to naklejki :)




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 13:05 przez Damian94n, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:07 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Ta brewka mi się zabardzo nie podoba :) ew. te manetki, ale oryginalne też są niczego sobie. Z wyglądu to zostało mi jedynie do roboty pomalowanie zacisków bo zeszła z nich farba i obszycie siedzenia(no i ew. te paski na koła bo spoko wyglądają)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Właśnie byłem się przejechać jest tak:
Jadę 72km/h pawie max obroty wrzucam 5 jest na 9000tys/obr i obroty spadają o 6 już nie mówiąc.. Więc w czym tkwi ten problem.. ?

Czyli obecny v-max nie będzie większy niż 75km/h ;o




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010, 13:39 przez Damian94n, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:46 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
czego nie mierzysz kompresji ? i co z tym twoim gazem zobacz czy jak dasz gaz do konca to przepustnica otwiera sie na maxa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Kompresję zmierzę w pon lub wt i ten gaz też zobaczę. Czyli w pon lub wt napiszę Was jak tam sytuacja.
Pozdrawiam




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 13:58 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
mysle ze to juz bedzie po kompresji najlepiej by było jakbys zmierzył kompreche albo sciągnoł głowice i zobaczył jak sie cylek ma jak pierscienie tłok itp a tak ogółem to cylek pewnie masz teca alu?? jaki wał, łozyska???




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Wał korbowy Top Racing STD lub Wał korbowy Top Racing Race HQ

Dokładnie nie pamiętam ale na pewno z tych 2 któryś.




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 17:15 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Ej a powiesz mi czemu go tak słabo kręcisz ? Że tylko do 9 000 obrotów ? Ja swoją kręce do 11k (oczywiście nie teraz) ale przed remontem. I spadały mi obroty tak samo jak tobie na 5 a nawet na 4.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Ja swoją kręcę do 13k :) A co do tematu, to albo kompresja, albo rozregulował Ci się gazior?




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:56 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
@ z1mny tak z ciekawości... Jakie masz sprężanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy