Dzisiaj jest 12 mar 2025, 18:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2010, 17:02 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 14:30
Posty: 9
Lokalizacja: C-ów
Pojazd:
Witam wszystkich jestem tu nowy i szukam pomocy w kwestii mojego piaggio . Otóż problem polega na zalewaniu się i to w takim stopniu ze po dłuższym kopaniu paliwo przesącza się przez filtr powietrza , powiedzcie co to może być , bo sam już się w tym gubię . Dodam jeszcze ,że po przeczyszczeniu gaźnika skuter odpala, ale za którymś razem zalewa świece i paliwo znajduje się w tłumiku dłuższe "kręcenie" powoduje że paliwo się przelewa przez gaźnik. Osobiście myślę ze to kranik , ale czekam na Wasze podpowiedzi.
Pozdrawiam
Adam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 17:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010, 19:57
Posty: 116
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Możliwe że się pływak zawiesił u mnie tak było..




_________________

Tylko piaggiooooo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 14:30
Posty: 9
Lokalizacja: C-ów
Pojazd:
jeszcze muszę wspomnieć ze przed tą awarią wystąpiło strzelanie w tłumiku gdy chciałem ruszyć .. nie znam przyczyn tego . pomóżcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 17:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
nom pływak zawiesił się i nie zamyka się dopływ paliwa rozbierz gaźnik załóż wężyk na ta rurkę co się paliwo podłącza do gaźnika i dmuchaj lekko w nią i ruszaj pływakiem jak go podniesiesz do góry i będzie zamykał powietrze to jest ok jak nie to zaworek iglicowy masz do wymiany i sprawdź czy w pływaku nie ma paliwa




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 18:29 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 19:46
Posty: 46
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
to wina pływaka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010, 19:57
Posty: 116
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
aaaa jak strzela z tłumnika to dostaje za dużo paliwa do cylka




_________________

Tylko piaggiooooo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:43 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 14:30
Posty: 9
Lokalizacja: C-ów
Pojazd:
A jakie są objawy rozwalonego kranika podciśnieniowego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2008, 20:07
Posty: 127
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
adamo pgo pisze:
A jakie są objawy rozwalonego kranika podciśnieniowego ?


Paliwo ceknie cały czas lub w ogóle




_________________

NRG 94r LC
*70cc Polini Sport *Tłumik Stage6 Pro replica
*Gaźnik 19mm (dysza 72) *Wariator Hebo NG *Rolki S6 3g
*Sprzęgło seryjne Minarelli, żółte spreżynki
*Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
*Sprężyna dociskowa HEBO czerwona 90%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:57 
*

Rejestracja: 19 sie 2010, 14:30
Posty: 9
Lokalizacja: C-ów
Pojazd:
Dobra , dzięki wszystkim postaram się coś z tym zrobić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy