Dzisiaj jest 04 mar 2025, 8:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2010, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Czesć. Chyba mi pierścienie latają ale nie wiem bo na wolnych obratoch jakby coś pukało w okolicach silnika, a jak dodam gazu to nie słychać. i tu moje pytanie Czy jak lataja pierścienie to tłok wtedy będzie przepalony ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2010, 20:30 przez Drifter16, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 20:49 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 22:03
Posty: 69
Lokalizacja: Jezowe-zaborczyny
Pojazd:
a moze to sprzeglo a nie pierscienie? sprawdz czy bedzie tak slychac jak wcisniejsz sprzeglo;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 21:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Też słychac to jak wcisne sprzęgło. Ale jak patrzałem przez otwór tam gdzie wchodzi wydech to tłok nie jest przepalony. Co może być. :?: Może ktoś miał taki problem i wie jak go rozwiązać. :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pierścienie się nie tłuką tylko tłok albo łożysko korby. Rozbierz i sprawdź luzy na tłoku i na korbie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 9:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Konrad324 pisze:
Pierścienie się nie tłuką tylko tłok albo łożysko korby. Rozbierz i sprawdź luzy na tłoku i na korbie.

No dobra ale jak jest na niskich obrotach to wtedy tak sie dzieje,a jak go wkręce to też powinno sie to dziać jak niby sa luzy na tłoku bądź na korbie.Dodam ze kosz sprzęgłowy mi lata troche.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 14:01 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jak dodajesz gazu to juz nie slychac tych lozow , jak masz tłok przepalony to szlif cylindra i nowy zestaw tloka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Luzy przestaje być słychać bo zamieniają się w szum. Kosz sprzęgłowy też może być słychać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 10:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No jest luźne łozysko na koszu sprzęgłowym tzn kosz sprzęgowy lata... To będzie raczej wina tego :?: Tłok nie jest przepalony.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 11:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
U mnie tez tak słychać takie stukanie kosza sprzęgłowego. A i przy tym słychać przy 2tys/obr lekkie dzwonienie pierścieni.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 11:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Kiedy był tłok wymieniany ?? Kosz sprzęgłowy może być tylko popuszczony.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Kiedy tłok był wymieniany :?: hmmm raczej wcale. Oryginalny tłok Minarelli 40,3mm. Pierścienie wymieniałem ostatnio. Ale mowie tłok raczej dobry jest bo nie ma żadnych przepaleń.Może być to wina tego łozyska na koszu sprzęgłowym :?: ... Aaa I jak sprawdzić luzy na wale od strony sprzęgła ( tam gdzie jest sprzęgło ) . Bo tylko patrzałem od strony magneta to żadnego luzu.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 20:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Z drugiej strony ciężko sprawdzić luz na wale trzeba rozbierać dużo. Zdejmij głowicę i zobacz na tłoka bo przepaleń może nie mieć ale luzy będzie miał.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ok. Jutro albo pojutrze sie za to zabiore. Ale mam jeden problem. Jak wymienic łozysko na koszu sprzęgłowym i gdzie je dostać :?: ... :/ :?




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 21:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ściągasz sprzęgło wyciągasz łożysko spawając coś do niego po czym zakładasz nowe. Łożysko kupisz w sklepie z łożyskami. Może być SKF MTM FAGi itp.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 14:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Obrazek
Ok rozebrałem i otoż to. Lata tam gdzie jest jakąs zebatka to za tą zębatka jest inna zębatka i ona lata nr 1. Lata. No i jak to zrobic i co zrobić zeby nie latało :?: :wink:

Nr 2. też lata. :/ co zrobic i jak zorbić zeby nie latało :?: :cry:
Nr 3. Też lata ... :/ co zrobić i jak zrobic zeby nie latało :?: :?:
:(
Dzisiaj prawdopodobnie będe jeszcze rozbierał cylinder. :wink:
Prosze O pomoc ; )


Edit: Ok jak pisałem wcześniej ze będe cylinder rozbierał i rozebrałem. Pierw gowice no wiadomo I ruszam tłolkiem i on na boki lata w cylindrze ... Ok rozbieram dalej i sciągam cylinder i patrze i tłok lata tam na boki z 1 cm w prawo i lewo. I Pewnie jest to przyczyna ,ze pukało cos mi w silniku. Dobra teraz do rzeczy.Czy ten tłok musi latac na boki ( tam gdzie łozysko igiełkowe) :?: I jaki mi polecacie tłok ( żeby był dobry ) ale tak do 130zł.
Prosze o polne odpowiedzi.
Z gory Dziękuje :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 15:36 przez Drifter16, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 15:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
ja miałem tłok z Hondy za 125zł:):D
polecam:D:D

a co do pukania to na pewno padło ci łożysko igiełkowe;)




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 15:57 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jak lata tłok w cylindrze to tłok + szlif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 16:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Zrób szlifa i kup tłok Meteora za 130zl kupisz.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 16:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
maciek1006 pisze:
jak lata tłok w cylindrze to tłok + szlif

No oczywiście ze szlif + nowy tłok. A jak oddam do zakładu z tym tłokiem co kupie ( meteor ) to jaki musi być luz montażowy :?: Aha i oddac im ten cylinder z tłokiem z pierscieniami czy bez :?: ; ]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Wystarczy sam tłok




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy