Dzisiaj jest 05 paź 2024, 14:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 116  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:12 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Mi także wydaje się że kąt wejscia kolanka jest za duży. Możliwe ze wyszło tak tylko na fotce. Chwali się takie pomysły, nie kupujesz gotowców tylko robisz i co najważniejsze wiesz jak to zrobić. To bezcenne. Nawet jeśli rzeczywiście jest tam kąt nie wpłynie to jakoś szczególnie na osiągi. Doszedł gaźnik?:)

EDT: Ślicznie wyglądałby w bezbarwnym tak jak jest.


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 17:13 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
kont nie jest duzy to kolejny up ;d
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
yasiek pisze:
Nawet jeśli rzeczywiście jest tam kąt nie wpłynie to jakoś szczególnie na osiągi.

Widzieliście kiedyś taki wydech do kupienia? Zmontowanie go było by o wiele tańsze, więc dlaczego takich nie ma? Spaliny mają do pokonania o wiele trudniejszą drogę i do tego obijają się po ściankach.
yasiek pisze:
wiesz jak to zrobić

Właśnie nie do końca wie. Ale widzę, że jest wyjątkowo odporny na dobre rady. Sam cały czas przymierzam się do zmontowania spawaka i najpóźniej na wiosnę wam go zaprezentuję.
Zwiększając przelot przed końcówką (tzw. stinger) też zmieniasz charakterystykę wydechu. Większy przelot wcale nie oznacza lepszej jego pracy ale już mniejsza o to. To tak po oczach nie kuje jak kolanko.
Yankes pisze:
haha mierzyles to nie no wlasnie wiec siedz cicho ; )

Ciekawe po ilu piwkach kopiowałeś to Yasuni, chyba że to model, którego nawet nie znamy. Popraw to kolanko. Musisz zrobić jak najwięcej stożków, tak aby przejście z jednego na drugi było jak najbardziej łagodne (pod jak najmniejszym kątem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2009, 16:28
Posty: 71
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Extra wyszedł Ci wyszedł ten tłumiczek.
Prawie jak Yasuni.

PS: Fajnego masz kota :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:52 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
o rzesz kur*** co ten kot ma takie oczy zakrwione czy zaropiałe weź mu pomóż ;/

Ten stożek jak od auta ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
boyaka tam nie ma zbyt duzych kontow po spawaniu pierwszego stozka i kolanka w srodku zostalo zaokraglone tak ze spaliny sie nie odbijaja

kot ma zaropiale bo ma chore oczka jest leczony




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 17:57 przez Yankes, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wiesz to Twoja sprawa jak go wykonasz. Najlepszy efekt daje jak najłagodniejsze przejście.
Samo wykonanie niczego sobie.
Może pomyśl jeszcze nad sprężynowymi mocowaniami. Wcale nie takie trudne do zrobienia :wink:





@DOWN
mafia94 pisze:
..już mnie denerwujesz z tymi głupimi postami..

Twoje posty ociekają mądrością? Właśnie to jest cały urok tego forum, że każdy woli pisać "słit komcie do superaśnej maszyny" niż dyskutować na temat modyfikacji/ulepszeń sprzętu. Zresztą rozumiem, że dziwne jest dla Ciebie nie napisanie jaka to fajna maszyna.
Druga sprawa. O mój wydech się nie martw, będzie na pewno, postaram się zdać relację i także przyjąć słowa krytyki. Nikt jeszcze wszystkich rozumów nie zjadł.
I jeszcze jedno. Jeżeli uważasz moje posty za głupie to wytłumacz mi co Twój wniósł do tematu?

A Yankes nie zrozum mnie źle. Nie czepiam się, tylko staram pomóc.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 18:09 przez Booyaka, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
boyaka ja wiem wszystko co i jak ma byc po kazdym spoawaniu stozka z kolejnym w srodku bylo szlifowane tak aby nic go nie blokowalo

Obrazek

jest to tak zrobione nie robił bym czegoś na odp ... bo po co jak mam mozliwosci to robie jak najlepije pozatym bylo to robione dokladnie przez 2 tokarzy wujek 40 letnie doswiadczenie i jego syn 20 letnie doswiadczenie i ja




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 18:15 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2010, 23:00
Posty: 3
Pojazd:
Yankes powiem z grubsza nie słuchaj typów takich jak '' Drake '' , zniechęcają Cię do daleszej pracy ... Gdybym go słuchał jego tekstów '' speed to gówno , kup se nowy silnik '' nic był nie robił i bym nie stał tak w pionie jak dziś na Racingu ; P
Po malu ale do przodu mysle , że okolice Grudnia Custom ( poprawka ) bd gotowy i lepszy lakier.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 4:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Prosze wydech od góry : ) pomyslałem że powinna byc taka fotka
Obrazek




Jesteście jak dzieci kłócicie się, wyzywacie się. Nie potraficie normalnie podyskutować bez wyzwisk ?
Każdy uczestnik kolejnej kłótni będzie odpowiednio wynagradzany !
Jurek




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2010, 20:17 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Yankes pisze:
boyaka tam nie ma zbyt duzych kontow po spawaniu pierwszego stozka i kolanka w srodku zostalo zaokraglone tak ze spaliny sie nie odbijaja

kot ma zaropiale bo ma chore oczka jest leczony

Chyba persy z ropiejącymi oczami tak już mają, mojemu też ropieją, wpuszczam mu kropelki, pomaga, ale i tak później są zaropiałe.
Tą kopię Yasuni sam robiłeś czy kupowałeś od kogoś samoróbkę ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 15:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
To teraz na kiedy planujesz First Run ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 15:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 11:58
Posty: 151
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Borek96 pisze:
Tą kopię Yasuni sam robiłeś czy kupowałeś od kogoś samoróbkę ?

Yankes pisze:
bo po co jak mam mozliwosci to robie jak najlepije pozatym bylo to robione dokladnie przez 2 tokarzy wujek 40 letnie doswiadczenie i jego syn 20 letnie doswiadczenie i ja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
Oj Przemek,Przemek
Ucinaj kolanko i zrób je od nowa!!! zaraz ci wytłumacze co jest nie tak z twoim bo ty kapujesz ale i tak masz źle wykonane go:

Obrazek

Teraz widzisz różnicę ??
twój wydech wydluża i to znacznie drogę spalin mogą powstać nawet zawirowania, w efekcie twój wydech będzie dużo gorszy od tego next r'a co był przy tym silniku, a nwet może być i raczej będzie gorszy od seryjnego

a średnica kolanka silencer'a wywołuje cisnienie w efekcie odrzut, jak będzie zaduża srednica nie będzie odrzutu, za mała będzie dusiło motor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Brawo za spawaka, samodzielna praca oznacza bezcenne doświadczenie.

Boyaka ma jednak rację, z tym kolankiem zamiast C21 ledwo osiągniesz rezultaty jak na Yasuni Z. Do tego osiowość stożków też pozostawia wiele do życzenia ale czego sam nie zrobisz tego nigdy nie doświadczysz... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 7:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Ja wiem ze to jest dobrze zrobione wiec sie nie martwie możecie mówic co chcecie kolanko ma taka samą długośc co oryginalne z tym ze jest inaczej poprowadzone, przejscie od kolanka do pierwszego stozka jest w srodku wyszlifowane tak aby bylo zaokraglenie i spaliny sie nie odbijaly ; ) i przypominam dlugosc kolanka od cylindra do pierwszego stozka jest taka sama jak w oryginalnym yasuni
Obrazek




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2010, 7:24 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 8:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Yankes, dla mnie i tak jesteś szefem, bo się podejmujesz takiego projektu i go ciągle ciągniesz :) czekam na koniec szefie :)




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 7:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
znalazlem jakas starsza fotke; p
Obrazek

co do prac to trawja polerki caly czas i czekam na wykonczenie krucca ssace prostego o srednicy 30mm pod gazior trzeba dokladnie wyszlifowac wewnatrz poniewaz zostal zalany i musze zaokraglic tak zeby nie było żadnego kontu ostrego




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 7:55 przez Yankes, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 8:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 21:10
Posty: 0
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Co obecnie polerujesz i co Ci jeszcze zostało do polerki?




_________________

Była Longjia LC.. Jest Piaggio NRG

Przelotnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 8:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 11:58
Posty: 151
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
polerki karteru




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2305 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 116  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy