Dzisiaj jest 05 lut 2025, 19:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2010, 9:26 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam, mój cylinder w Runner'ce 50LC się pomału "kończy" i trzeba będzie go oddać do szlifu,
myślałem już kiedys nad zmianą cylindra na 70ccm, a że finansowo stoję nie najlepiej szukam czegoś taniego. Na alledrogo można spotkać na tzw " Tuningowe zestawy 70ccm" w cenie +- 130zł, czy może mieliście styczność z takimi cylindrami, może wiecie kto ma czy taki zestaw będzie dobry i warto się w to ładować, dlaczego tak/nie.

Pomożecie?




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 9:45 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Adek100, na takie zestawy nawet sie nie patrz... To juz lepiej kupic oryginalna 50cc, bo wytrzymie ci napewno duzo dluzej niz taka 70cc. Będziesz mial troche mniej mocy, ale zdecydowanie pewniej bedziesz jezdzil bez ryzyka awarii :)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 10:27 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Dante182 pisze:
Adek100, na takie zestawy nawet sie nie patrz... To juz lepiej kupic oryginalna 50cc, bo wytrzymie ci napewno duzo dluzej niz taka 70cc. Będziesz mial troche mniej mocy, ale zdecydowanie pewniej bedziesz jezdzil bez ryzyka awarii :)

x2




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 12:36 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dzięki, mam jeszcze cylinder Der Evo z tym że zatarty ale on ma prawdopodobnie coś około 11KM wiec boje się o wał i dlatego jego nie chcę wrzucać. Czy nie ma takiej obawy?




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 21:09 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jesli duzy przebieg skutera to trzeba zmienic wal bo tez bedzie slaby. Jak maly przebieg to zmien tylko uszczelniacze na lepsze i powinno wystarczyc




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 7:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Łożyska i uszczelniacze przy wkładaniu 70cc. Najlepiej teraz już zostaw skuter pooszczędzaj dokup łożyska rozpołów silnik wymień je, igiełkowe można też wymienić. Szlif cylindra tłok Vertexa i masz spokój.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Myślę że zmiana wału w pierwszej kolejności, poźniej szlif bądź ewentualnie 70.

Dzięki za pomoc.




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 21:13 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
Jeżeli nie zmieniasz na 70 cc to wału nie zmieniaj - po co??
Ja bym zrobił szlif, dał nowy tłok i śmigał. Chociaż sam przy przebiegu 22 tysie wymieniłem sam tłok bez szlifu i Runn chodzi super.

Jeżeli robisz 70 to wymień łożyska i uszczelniacze na SKF i też powinno chodzić...

Co do tych zestawów za 130 zł... - kumpel ma w Keeway'u 60 cc za 100 zł. Zrobił narazie jakieś 500 km - chodzić to chodzi ale różnicy z oryginałem w mocy nie ma.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 9:14
Posty: 22
Pojazd:
tak jak koledzy wyzej radza :D jak masz zmienic 50cc oryginal na 70cc i shit to lepiej popraw to 50cc i bedzie jeszcze jezdził ;) moja gilerka chodzi na oryginalnej fabrycznej 50cc juz 12 lat bez grubszych remontów :) ale czuje ze tez juz sie konczy i mysle nad pożadnym remontem tego oryginalnego silnika... gdyz na obecnej 50cc wyciagam 90km/h a jak go kupiłem to jechałem nim 115km/h inie potyrzeba mi wiecej jak narazie... mam na liczniku 120 i jak tyle pojedzie na 50 to mi wystarczy :)




_________________

silnik pojemność 50ccm
v-max prędkości 115 km/h
nie pytaj jak to zrobiłem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy