Dzisiaj jest 18 lip 2025, 8:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Co zalożyć najpierw keeway hurricane
Czas głosowania minął 03 cze 2013, 14:40
wydech 84%  84%  [ 36 ]
sprzęgło 0%  0%  [ 0 ]
wario 16%  16%  [ 7 ]
Liczba głosów : 43
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2010, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 14:52
Posty: 25
Lokalizacja: Brać kase?
Pojazd:
siema co najpierw wsadzic?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 18:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Wariator generalnie na serii poprawia przyspieszenie, prędkość max to już znacznie mniej, wydech sportowy jak jest słabo wyregulowany albo wcale to praktycznie w ogóle nie poprawia przyspiechy i minimalnie polepsza v-max. Mówie to z autopsji bo miałem Tecnigasa Next na standard rolkach 5,8g w keewayu i wiem jak to jeździło. Teraz założyłem wariator i na prędkości zyskałem jakieś 5-7km/h ale za to przyspieszenie i elastyczność wzrosła bardzo wyraźnie. Ja bym zaczął od wydechu.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 18:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
gmitrajt01, czy to wydech czy wariator to wszytsko trzeba od podstaw regulować. Jak to mówią "bez regulacji nie ma rewelacji"
Ja bym najpierw zmienił wydech, w stosunku do seryjnego da Ci dużo przyśpieszenia i v-maxu.
Oczywiście jak go wyregulujesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 18:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
zmieniasz pierwszorzędnie wydech [najlepiej by było z wariatorem] możesz kupic jakąś używkę np S6 za 250-300 zł i wariator ale tu raczej nowy bym polecał kupic ;d




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 8:30 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:56
Posty: 42
Lokalizacja: Przeźmierowo
Pojazd:
Ja też tak jak inni piszą tutaj zaczołbym od wydechu. Sam do swojego skuta pierwsze co kupiłem wydech teraz czaje sie na jakis wariator :)




_________________

>> Zico Simpli <<

-Leovince Zx
-Rolki Polini 4,7 gr
-Sprężynki sprzęgła Hebo Czerwone
-Sprężyna dociskowa Hebo Czerwona +90%
-Boost Bottle Malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 11:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Moim zdaniem na początek tuningu potrzebny jest dobry cylek, potem wydech a potem można myśleć o wariatorze




_________________

Setup :

Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
Wał korbowy TEC Racing
Łożyska wału+simmeringi Stage6(Teflon)

V-max :
Licznikowe 82km/h.
Mierzone z samochodem 76km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 13:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
gmitrajt01 pisze:
Moim zdaniem na początek tuningu potrzebny jest dobry cylek,


Haha, ciekawe jak wsadzisz mocniejszy cylek, jak wytrzymają ci seryjne części :roll: ?? Z tym bywa różnie, ja bym radził cylek na samym koncu. Najpierw wyciska się z seryjnego cylka co się tylko da po przez części takie jak wariator, rolki, tumiki sprzęgła sprężyny i inne duperele. Dużo łatwiej jest potem wyregulować napęd, lepiej nawet kupić lepszy cylinder gdy przedstawisz mechanikowi/sprzedawcy swój setup i wtedy lepiej jest dobrać odpowiedni cylinder niż kupić nowy silnik na chybił trafił...

Rób co chcesz, najpierw na 100% tłumik.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
djlucek11, koleś ja tego nie napisałem :P




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 15:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:11
Posty: 64
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
djlucek11 pisze:
gmitrajt01 pisze:
Moim zdaniem na początek tuningu potrzebny jest dobry cylek,


Haha, ciekawe jak wsadzisz mocniejszy cylek, jak wytrzymają ci seryjne części :roll: ?? Z tym bywa różnie, ja bym radził cylek na samym koncu. Najpierw wyciska się z seryjnego cylka co się tylko da po przez części takie jak wariator, rolki, tumiki sprzęgła sprężyny i inne duperele. Dużo łatwiej jest potem wyregulować napęd, lepiej nawet kupić lepszy cylinder gdy przedstawisz mechanikowi/sprzedawcy swój setup i wtedy lepiej jest dobrać odpowiedni cylinder niż kupić nowy silnik na chybił trafił...

Rób co chcesz, najpierw na 100% tłumik.
Pozdrawiam


Nie będę się z tobą sprzeczał. Jednak każdego kogo znam pierw ładuje cylek potem wydech wario itp. Ziomek robi zawodowo skutery itp. i też tak poleca.




_________________

Setup :

Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
Wał korbowy TEC Racing
Łożyska wału+simmeringi Stage6(Teflon)

V-max :
Licznikowe 82km/h.
Mierzone z samochodem 76km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 15:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Bara695, Widać jak się znacie.
Zakładasz cylek sport przykładowo a reszta seria, wydech z małą przepuszczalnością spalin "blokuje" maksymalną moc cylindra przez co tworzy się wyższa temperatura i można tylko rozwalić cylek, do tego seryjny wariator który daje małe prędkości przy wysokich obrotach a co też nie jest zdrowe dla cylindra, na zakończenie macie seryjne gaźniki więc tego komentować nie trzeba.
Moim zdaniem powinno być tak:
Wydech->Wario->Sprzęgło+dzwon->Gaźnik->Cylek+Wał.
Tyle odemnie, pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 14:52
Posty: 25
Lokalizacja: Brać kase?
Pojazd:
a ja zabardzo niemam finansy teraz gadałem tak z kumplem powiedzial mi ze jak niemam kasy to moge kupic cieższe rolki i sprezynki sprzęgła +40-50 i to powinno mi dodac do v-maxa i przyspiechy mozecie powiedziec ile? ja jade teraz 63-65 a chce lecieć 70km/h myslicie ze jak to wsadze to tyle osiągne ?/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 15:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Seryjne rolki mają 5,8 grama jak dasz cięższe to może się nie wkręcać na max.
Sprężynki poprawią Ci tylko ruszanie z miejsca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 14:52
Posty: 25
Lokalizacja: Brać kase?
Pojazd:
to poradź mi drogi pawle co wsadzić i żeby było tanie no i zebym jechał te 70km/h

tak ptrzylem na te 2 wariatory . http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... b43f6c489c ii http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... b43f6c489c jak patrzylem na opinie to niby dają durzo a kase jakos sie nazbiera co o tym myslicie


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2010, 16:18 przez Słoma, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
To za tą kase kupisz używanego multivara lub hebo ng.
I osiągi będą większe.
Jak chcesz to możesz kupić ten wariator z allegro za 60zł niby tuningowy, mi na nim hrr szedł 75km/h ale nie daje gwarancji że tyle Ci poleci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Oczywiście wariator poprawi osiągi ale te 5-7km/h więcej jest możliwe do osiągnięcia mniejszym kosztem. Kiedyś czytałem że jakis użytkownik tego forum osiągnął 71km/h na cyfrowym liczniku w Matrixie przy praktycznie seryjnych częściach. Z tego co pamiętam miał założone rolki 4,5 albo 4,7g, mocniejsze sprężynki sprzęgła dlatego że miał skróconą tuleje wariatora i przełożoną tą cienką podkładke co jest normalnie jako przedłużenie tulei.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 14:52
Posty: 25
Lokalizacja: Brać kase?
Pojazd:
paweł ale leciał tobie hurr 75ale przed zalozeniem wario ile ci leciał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Seryjnie leciał 65, założyłem wariator Motoforce Racing (przysłali mi z mielocha zamiast Top racinga) i do tego centralna hebo +60 i lecial 75km/h lub jak się dobrze rozbujał pod 80 podchodzilo (licznikowego).
Potem miałem remont i założylem te wario z allegro (samo) i 70-75km/h osiągał i sprzedałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 14:52
Posty: 25
Lokalizacja: Brać kase?
Pojazd:
a myślisz ze któryś z tych top racingów ile by mi dał? tak na oko ile napewno powiniec dać i który leprzy ten za 155 czy 176zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ja zamawiałem ten za 176zł i dostałem tego Motoforce.
Mysle że na obydwu po regulacji poleci te 70-75km/h, zalezy od stanu silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 14:52
Posty: 25
Lokalizacja: Brać kase?
Pojazd:
stan silnika mam dobry skuter nie katowany no i przebieg 2000km. a bez regulacji ile poleci? w komentarzach pisali ze daje 10bez regulacji a ok 15+ z regulacją




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy