Dzisiaj jest 03 gru 2024, 23:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2010, 23:02 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Witam.

Posiadam Aprilkę sr50 factory 08r. Silnik p/g(nawiasem to ciężko z częściami tuningowymi pod ten silnik.) I myślę nad takim zestawem:
-cylinder stage 6 sport pro
-yasuni c16(strasznie ciężko znaleźć pod p/g)
-wario albo multivar,albo hebo ng
-mam juz dellorto 17,5
-i jakis pasek by się przydał

Czy taki zestaw byłby dobry. Czy przy tym cylku nie będzie trzeba zmieniać wału? Bo specjalnie zrezygnowałem z cylkow racing, na korzysc nie zmieniania wału. Jakby ktoś gdzieś na necie znalazł najlepiej nowy C16 pod p/g to byłbym wdzięczny za powiadomienie.

P.S myślę,że gazior starczy ;)


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 16:35 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 6:58 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
http://www.sklep.s-x-t.pl/ wszystkie podane czesci znajdziesz na tej stronie

I wydaje mi sie ze c16 troche zasilny do s6 pro ale poczekaj na opinie innych

Jeśli nie masz luzów na wale i masz mały przebieg wał powinien wytrzymać


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 7:02 przez d0do, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:31 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Nic tam ciekawego nie znalazłem. Wydech pod mój sprzęt jest tylko 1, w dodatku taki sobie... Może wypowiedźcie się czy C16 nie będzie za mocny jak kolega zasugerował, jak ni to może r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 12:50 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Szymexosw, Masz silnik P/G wieć wydechy od piaggio nrg bedą pasować
http://www.sklep.s-x-t.pl/wydechyasunic ... ml?cPath=0


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2010, 12:51 przez d0do, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 21:05 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Sorka za zamieszanie. Już znalazłem. Tylko mam jedno pytanie C16 czy r?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 14:21 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
C16 będzie dobry do sport pro,
C16 wkładają też do streetrace i jeździ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 22:09 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Jakby to powiedzieć... Tylko,że C16 do p/g nie moge znaleźć używek. Bo na używkę tłumika chyba bym mógł się pokusić. Bo nówką stoji 825zł... Trochę dużo... Jakby ktoś gdzieś widział używkę w db stanie w miare to fajnie by było jakby dał znać. i jeszcze jedmno. Czy te cylki się czymś różnią? http://allegro.pl/cylinder-stage6-sport ... ml#gallery i http://allegro.pl/cylinder-kit-stage6-s ... ml#gallery ?


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2010, 22:22 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 23:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Między nimi jest gruba różnica (AirCooled a LiquidCooled), a Ty się pytasz czy się różnią.
Chłodzone cieczą osiągają większe osiągi, są odporniejsze na "piłowanie", mają dłuższą żywotność itp...
W Factorce masz LC prawda? :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Ło sory. Tak LC. Wiem czym się różnią, ale nie zauważyłem,że jest AC ;/ Chyba wezme tego sporta... Jak mi rodzicen ie pozwolą na rske to robię ten tun :)
Zobaczyłem mega filmik http://www.youtube.com/watch?v=jrvfOZg4278 przyspiesza w 6s do 80 km/h... Jest wysmienicie :) Tylko,że to jasiek C16 i troce kosztuje... Jakby ktoś znalazł gdzieś na necie yasuni C16 pod p/g używkę w miarę dobrym stanie to bym był bardzo wdzięczny.


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 21:38 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 19:34 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Dobra to teraz ostatnie pytanie. Bardzo ważne. Po wielu romowach zdecydowałem się na cylinder poliniego. Czy on bedzie dobry- http://allegro.pl/cylinder-kit-polini-f ... ml#gallery . Nie jestem pewny, bo pisze do p/g, ale w modelach nie ma mojej apki wymienionej ;/ 2 pytanie: Jakbym go założył to trzeba by było zmieniać łozyska?


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2010, 19:35 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 19:36 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
on jest do AC, a ty masz LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 21:51 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Ja.... Kit to znaczy,że AC? Bo nigdzie nie pisze AC... Dobra szukam dalej do LC. A do niego w wersji LC, trzeba by było wymieniać łożyska?




_________________

W niczym kobiecie nie jest tak ładnie jak w niczym :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Szymexosw pisze:
Ja.... Kit to znaczy,że AC?


wystarczy że na cylindrze masz takie "listki" to już oznacza że jest to Ac
co do łożysk myślę że pasowałoby ale nie koniecznie




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:02 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Dobra łożyska musze zmienić, a gośc che za zmiane wszystkeigo włącznie z łożysaki 600 stów ;/... masakra... Biorę tą corsę i jakiś tłumik chyba i wario, tylko nie wiem jakie... Polini SC czy muva czy moze hebo ng? Ja bym wziąłchyba poliniego co wy na to?




_________________

W niczym kobiecie nie jest tak ładnie jak w niczym :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 14:47 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
http://allegro.pl/cylinder-kit-polini-a ... ml#gallery Czy ten cylek tez jest do LC. Czym różni się od poprzedniego?Bo jest tańszy parę złotych. Moge go kupić. Czy to ten sam?




_________________

W niczym kobiecie nie jest tak ładnie jak w niczym :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 15:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
tak ten jest do lc
przede wszystkim różni się tym że tamten cylek to polini for race i to jest żeliwiak i jest na 2 pierścieniach a ten co teraz podałeś to aluminium na jednym pierścieniu
pierwszy cylek jest słabszy ale zapewne jest wytrzymalszy a drugi z kolei jest mocniejszy i jest to wysokoobrotowy cylinder (o czym świadczy 1 pierścień u góry), ma też również dzieloną głowice przez co ma lepsze chłodzenie a tamten tego nie posiada
ja Ci polecam Polini Aluminium ze względu na jakość wykonania i dosyć dużą moc ale tu już koniecznie łożyska wymień




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 18:55 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Dobra łożyska będą :) Dzięki radzzzo6 pomogłeś mi najwięcej. Biorę jeszcze chyba multivara i polini for race3? Ma ktoś na sprzedać pfr3 w dobrym stanie?


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 21:04 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 16:53 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
To teraz yasuni c16 cz r> R chyba będzie za słąby... Słyszałem,że C16 ma kopaaa.... Chyba,że pfr3 jkest lepsz,e bo chybaj est. Jakby ktoś gdzieś słyszał, czy gdzieś znalazł pfr3 to psiac mi kupię na pewno!!!


Ostatnio zmieniony 29 wrz 2010, 14:29 przez Szymexosw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 20:51 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 22:55
Posty: 45
Lokalizacja: OŚWIĘCIM
Pojazd:
Mam pomysł. Powiedzcie czy dobry. Sprzedam moją apke. Kupie jakiegoś roxa za 4kafle, zrobie tuning za 3kafle i będzie śmigał zajebiście. Co wy na to?




_________________

W niczym kobiecie nie jest tak ładnie jak w niczym :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
osobiście wolałbym apke ze względu na silnik i wygląd
ja bym roxa za apke nie wymienił
bo apke mało kto ma a roxa praktycznie większość




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy