Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Napęd do Dt50R
Post: 11 wrz 2010, 17:03 
*

Rejestracja: 07 gru 2009, 22:15
Posty: 34
Lokalizacja: Zaw
Pojazd:
Witam, mam pytanie odnosnie tylniej zębtaki do Dt50R z 2008r a dokladniej czy jest ona identyczna jak do sendy?(chodzi o sruby do mocowania) Z jakiej firmy polecacie zębatki i lancuchy? Bardziej oplaca sie kupic zestaw czy osobno? Podajcie jakies sklepy internetowe z napędami :roll: z gory dzieki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
RK RK RK
http://allegro.pl




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
sklep.mieloch.pl? Zabójcze pytanie...




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 22:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 13:44
Posty: 29
Pojazd:
a wiec DID, JT Sprocket czy jakos tak. Rk takze. Daj link do tej od sendy to Ci powiem. Musi byc na 6 srub ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 23:29 
*

Rejestracja: 07 gru 2009, 22:15
Posty: 34
Lokalizacja: Zaw
Pojazd:
http://moto.allegro.pl/zebatka-62z-send ... 23559.html oto i ona . Niby pisze ze do dt ale sprzedawcy nie zawsze maja racje, juz sie dalem tak zalatwic kupujac klocki hamulcowe, niby bylo do dt a pasowaly do rx'a kumpla ;d slyszalem ze lancuchy bez oringowe to straszny syf i szybko sie rozciagaja, przynajmniej w wyczynowych sprzetach.. warto kupic oringowy czy w dt nie bedzie az tak tragicznie?
Chcialbym miec pewnosc co do tej zebatki od sendy, wiec prosze nie gdybac...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 8:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 13:44
Posty: 29
Pojazd:
Pasowac bedzie. Ale po co ci 62 zeby? o.O przypuszczam ze masz seryjna 52z. Ta zebatka jest raczej do stuntu a nie normalnej jazyd. Spalanie Ci wzrosnie i wal dostanie po dupie od obrotow.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 8:05 przez RegulDT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 11:42 
*

Rejestracja: 07 gru 2009, 22:15
Posty: 34
Lokalizacja: Zaw
Pojazd:
Jeżdze w zasadzie tylko po terenie, ostre podjazdy itd. teraz mam przezozenie 13/62 (62 orginalnie) i jest idealnie. jest moc i v-max okolo 85. Do tego jest duza mozliwosc manipulacji przy zmianie zebatki przedniej.

Oboje - pisać z PL znakami (regulamin)/Sadi


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 15:30 przez BercikDT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy