Dzisiaj jest 24 lis 2024, 8:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
witam. jaki sprzęt o pojemności 125 polecilibyście?? zależy mi głównie na małej awaryjności no ale osiągi żeby też były przyzwoite :) głównie chodzi mi o moc, żeby był silny pod górę ;] myślałem o jakimś crossie. co byście polecili??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Silny pod górę czyli RM albo YZ. W ostateczności SX. Pozostałe mają bardzo słaby dół co na podjazdach, lesie itp jest uciążliwe.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
chodzi mi raczej o motorki ze światłami ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 22:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To czemu piszesz że cross ?? Najpierw sprecyzuj pytanie o jaki typ ci dokładnie chodzi bo ze światłami to jest enduro.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 22:03 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 11:05
Posty: 202
Lokalizacja: LUBIN
Pojazd:
jesli chodzi o enduro ze swiatlami , kierunkowskazy itp. to polecam Yamahe DT 125 2 tygodnie temu takową nabyłem powiem ci że super endziurak ma kopytko tylko musisz trafic na zadbaną ja akurat kupilem taką która była jeżdżona tylko i wyłącznie po drogach asfaltowych i na taką wygląda ;] Moc ma leciałem nią 140 km/h licznikowe ;] i pod górki nie ma problemu fajnie lata




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Na początek DT 125 będzie ok, niskie koszty utrzymania, nie sponiewiera początkującego, szukaj dobrego egzemplarza.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 21:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
DT 125 fajne tylko że na góry to odpada ale tak po lesie itd to pojeździć można.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2010, 21:06 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 22:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Jeśli z takiego założenia wyjdziecie to każde 2T odpada, bo wszystkie tylko górą ciągną a 125 (bo o takiej pojemności mowa w temacie) w 4T to zupełnie nieporozumienie. Poczytaj kilka tematów niżej, była mowa o takich motorach już nie raz i nie dwa.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 15:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sadi pisze:
Jeśli z takiego założenia wyjdziecie to każde 2T odpada


Nie każde.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 16:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
To podaj te, które nie odpadają. Z tego co wiem, to każde 2t ciągnie górą.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Każdy Trial 2t ciągnie z dołu. A w crossach od 250ccm w górę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 14:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
A wyobrażasz sobie jeździć trialem jak enduro?
Cross 250 - zapewne myślisz o wyczynach, to już nie jest enduro i też od spodu jakoś super nie ciągną. Poszukaj sobie w googlach wykresów jakiegokolwiek enduro 125 w 2t.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
EXC 250 i jedziesz, ale na początek 250 będzie raczej za mocne.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 16:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Fabrycznie osłabione wyczyny typu właśnie EXC mają lepszy dół po przez blokowany wydech. Gas Gas Pampera, enduro 125 a dół ma bardzo mocny.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 16:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:09
Posty: 54
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Yamaha YZ 125!




_________________

Zobacz moją słiTaśnOm Gilere Runner SP ;* <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 0:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Sprawa prosta... 125ccm 2T jak nie przydusisz to fajnie nie jedziesz. Nie ma co porównywać tego do 4T. Teoretycznie w ogóle się nie mówi o dole w 2T. Nawet jeśli, to ile ma % mocy tak do 5k obr? z 40? 60? Zakładamy że 125ccm 2T ma 30KM, więc 60% jego mocy to będzie gdzieś 18KM. Jak dla mnie to mało.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 14:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Moment obrotowy się liczy w lesie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 14:11 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
najbardziej skusiła mnie yamaha DT. patrze na internecie i dużo motorków tej marki i w cenie która mnie interesuje mają wymieniane tłoki z przebiegiem około 15tys. czy takie enduro z wymienianym tłokiem i z takim przebiegiem mogło być ostro jeżdżone i czy warto takie coś kupować?? czy tłok vertex to dobry tłok?? pojeździłbym jeszcze długo na takim??
tutaj macie przykład takiego motorka http://moto.allegro.pl/yamaha-dt-125-20 ... 27081.html czy warto kupić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Musisz jechać obejrzeć ale na zdjęciach ładnie wygląda.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
wypowie się ktoś jeszcze?? co sądzicie o takich enduro po remoncie?? są godne uwagi?? czy ten tłok vertex to dobry jest??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy