Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 11:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2010, 15:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
posiadam airsala sport 70 i przejechałem już na nim 250km wachlując manetą i ogólnie docierająć

mocy od pierwszego złożenia nie stracił praktycznie

nie zagrzewa sie nie traci mocy po nagrzaniu

mogę teraz sprawdzić v-max?

czy poczekać jeszcze

aha i do tego cyla dostałem tuleję wario i przeciwtalerz

co one dają bo obecnie po przekroczeniu 60 jak sprawdzałem raz to obroty rosną a nie rośnie prędkość tak jak powinna tzn po wyżej 60 do 65 jak patrzyłem to tak dłużej się rozpędza dostaje obrotów jakie powinien lecąc 70 mieć

chyba że mi się wydaje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 16:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wyreguluj napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 19:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
o lol ja sie pytam czy mogę v-max sprawdzić i co dają mi rzeczy z zestawu

chciałbym żeby wypowiedział się np vanholden albo sebek_tgb lub ktoś naprawdę znający sie na tuningu 70'tkach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:27 
*

Rejestracja: 04 sie 2010, 9:21
Posty: 12
Pojazd:
O ile wiem to AIRSAL Sport 70 , jest z powłoką NiCoLasową;P
Słyszałem . że typy tego nie docierali nawet ;] osobiście mam AIRSAL sport , docierałem go 500 km , v-max sprawdzałem praktycznie po przejechaniu hm... 200km ? Wiadome , że nie możesz teraz ciągnąć na tym v-max'ie xx km , przyciśnij go na full aż poczujesz charakterystyczne wycie silnika na v-max loknij na zegary i puść manetke ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:34 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
seb94, możesz sprawdzić v-max, ale tyko na małym dystansie, chodzi mi żeby za długo nie jechać maxem.

seb94 pisze:
do tego cyla dostałem tuleję wario i przeciwtalerz

co one dają bo obecnie po przekroczeniu 60 jak sprawdzałem raz to obroty rosną a nie rośnie prędkość tak jak powinna tzn po wyżej 60 do 65 jak patrzyłem to tak dłużej się rozpędza dostaje obrotów jakie powinien lecąc 70 mieć


To się dzieje po założeniu tulei czy jeszcze na seryjnej?? Bo trochę nie zrozumiałem :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:50 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
seb94 pisze:
chciałbym żeby wypowiedział się np vanholden albo sebek_tgb lub ktoś naprawdę znający sie na tuningu 70'tkach

Niejako wzywany do tablicy zdobędę się na kilka słów..

Spokojnie możesz już sprawdzić prędkość maksymalną. Po 250km cylinder jest już praktycznie dotarty (choć dla mnie osobiście koniec docierania następuje po 100km). Wszystko co miało się ułożyć, już się ułożyło. Badaj v-max bez obaw.. ale i daj mu czasem odpocząć ;-)

Co do drugiej kwestii to objaśnij proszę, bo nie za bardzo wiem, o co ci chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 21:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tak, ułożyć się ułożyło to wiadomo, ale nie bądźmy śmieszni cylka nie można sobie od tak nie docierać tylko przegrzewać , bo może skończyć się tragedią :D lepiej te 500 docierać, wiadomo można jeździć te 50-60 nawet ale nie przeciążając go za mocno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 21:29 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Kto tu mówi o przegrzewaniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 13:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Cytat:
(choć dla mnie osobiście koniec docierania następuje po 100km).

Stwierdzam po tym :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 13:44 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Jak się na bieżąco monitoruje temperaturę to wszystko jest w porządku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 13:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no co 10km dawałem mu odsapnąć czasem po 5

co do tulei to tak:

sebek_TGB to się dzieje bez tuleji

Van Holden chciałbym się dowiedzieć czy tuleja i przeciwtalerz mają jakieś zadanie

czy po ich założeniu wzrośnie v-max czy coś

przeciwtalerza to nie wiem czy założe bo mi kopki szkoda by było

ale tulejkę jak ma v-max dać to czemu nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 14:09 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
To nie masz szans, żebyś go przegrzał.

Przeciwtalerz poprawi nieco chłodzenie w przekładni, ale na osiągi to raczej znacząco nie wpłynie. Tuteja wariatora również nic nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 16:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ok okstatnie pytanie czy 70 na serii trzeba regulować

rolki mam narazie 9g i dyszę 70 wydłubaną zwężkę

może rolki lżejsze czy coś

i jak wytrzymał mi wał 250km tak średnio, przyspieszenia gwałtowniejsze i jeżdżenie w okolicy 65km/h po 100km to mam rozumieć że raczej nie da ciała?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 17:42 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Masz wsadzony tylko cylinder?

Niestety - musisz wyregulować napęd od nowa. Rolki napewno lżejsze..

Nikt takiej gwarancji Ci nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 19:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tak tylko cyl

ma jeszcze sprzęgło n apółce z piaggio w lepszym stanie niż moje

jakaś propozycja co do regu

i czym twardsza sprężyna tym cięższe rolki

chciałbym żeby latał te 80 i w miarę szybko je osiągał

również ten kop 70 mi pasuje bo w mieście się przydaje

no i żeby nie kręcił astronomicznych obrotów tak aby spalanie nie wzrosło znacząco

obecnie na 3.65l zrobiłem 120km :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:31 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Rolki wstaw ok 7g i centralkę 22%. To powinno zdać egzamin. Jednak moim zdaniem seryjna centralka powinna wystarczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 17:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dzisiaj były próby i v-max ledwo co 70 osiągnąłem

dlatego tyle gdyż bałem się o wał przy 70 dostaje już takich obrotów że 85 powinien cisnąć

i teraz :

1 czy cięższe rolki żeby mniejsze kręcił

2 czy zostawić 9g i centralkę inną

3 czy założyć to co sebek pisał

btw ktos jeździ na samej 70 na takim setupie jak sebek_TGB podałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 16:11
Posty: 163
Lokalizacja: Połczyn-Zrdój
Pojazd:
Weź inną centralkę twardszą i rolki też możesz zobaczyć cięższe




_________________

Piszę prawie poprawnie po Polsku
Check it
Widziałeś/aś to?-->http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=77061




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 18:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a jak to jest im lżejsze rolki tym twardsza sprężyna czy im cięższe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 12:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
odpisze ktoś na wcześniejszy post




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy