Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Moja Rs na sportowym wydechu wyciąga na 4b 95km/h a na 5b 115km/h




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 7:49 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
a masz 6 ?
no te pseudo scigacze maja zebaty na predkosc moze dla tego bo ja swoj v-max momentalnie osiągam, a to gadanie ze 115 leci moj kumpel ma sende odblokowana z sportowym kominem, v-max 120 ale trzeba ostro OSTRO przeciągać na każdym biegu i rozpędza sie tydzień chyba swoim jezdze go jak chce :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 9:09 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
pawelbytow pisze:
Dlatego mówie Panowie, mój przy takich częściach palił połowę tego co wasz. Heh ktoś się podnieca że na 4 ma 90?? Ja na 2 miałem 75m/h a gdzie 6;) Tyle że mój kręcił prawie 16000 tyś:P

Ta ale ja miałem 50cm3 ^^ Tylko ten atut że Nicasil i zrobili małe tany tany znim :D
Do Kolegi wyżej:
Popieram kolege ;) Mój też trzeba ostro przeciągnąc po biegach, bo jak ktoregos biegu sie nie dociagnie to potem kicha z VMaxu




_________________

[*]Stunter350


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 9:11 przez Stunter9323, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 17:48 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
i co wam daje takie przeciąganie?? wiruje aby w baku i na takim przeciąganiu tylko silnik dostaje popalić a powyżej 10 tys obrotów to już tylko sie buja buja nie lepiej normalnie ruszać ostro i zmieniasz bieg jak już czujesz że starczy i jedziesz na 6 te 80-85km/h? wtedy spalanie mniejsze i nie katujesz tak




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 9:42 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
na 6 85 kpisz? :D
przy tej prędkosci dt nie ma reakcji na dodanie gazu XD




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 10:20 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
funekp pisze:
co wam daje takie przeciąganie?? wiruje aby w baku i na takim przeciąganiu tylko silnik dostaje popalić a powyżej 10 tys obrotów to już tylko sie buja buja nie lepiej normalnie ruszać ostro i zmieniasz bieg jak już czujesz że starczy i jedziesz na 6 te 80-85km/h? wtedy spalanie mniejsze i nie katujesz tak

czytałeś poprzednie posty ??
na takim przełożeniu na v-max jak nie przeciągniesz na każdym biegu to tego v-maxu nie osiągniesz, i kręcić tak po 11 tys najlepiej to wysokoobrotowe maszynki tu tak trzeba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 11:53 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jak nie ? moja huska na 6 ciagnie od 5-6 k oborotow do maxa , jest bardzo elestyczna , tylko ze v max jest 85-90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 13:47 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
ja mam sende z leovince hm i nie przeciągam na biegach i na 6 jade te 85km/h co prawda to prawda że nie ma reakcji na gaz przy zębatkach 12/45 ale idzie dobrze i silnika nie piłuje zresztą od 70km/h to już idzie jechać na 6 nie jest to co prawda jakieś mocne pociągnięcie ale nie dławi sie u mnie przynajmniej tak jest a każdy jeździ jak tam se chce i tyle




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 16:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ja żeby osiągnąć vmax nie musze moto pałować. wystarczy że jak sobie spokojnie jade na 6b 65kmh i dam gaz na maxa to predkość odrazu wzrasta do 90 ;)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:27 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Cytuj:
ja żeby osiągnąć vmax nie musze moto pałować. wystarczy że jak sobie spokojnie jade na 6b 65kmh i dam gaz na maxa to predkość odrazu wzrasta do 90 ;)
maciek1006 pisze:
jak nie ? moja huska na 6 ciagnie od 5-6 k oborotow do maxa , jest bardzo elestyczna , tylko ze v max jest 85-90

no ja o samo przełożenie na moc bardziej tylko mój te 110 km idze v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:43 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
Przełożenie przełożenie ,przełożenie , mój przy pałowaniu do 120 spala ok 4L 100.
zębatki 14/48




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy