Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 0:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2010, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2010, 20:05
Posty: 18
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
Witam. od jakiegoś czasu mam problem z moją malagą. Mianowicie mam problemy z odpaleniem, kopię długo, ale gdy dam gaz na cały to tylko coś łapie, ale nic więcej. Posiadam palnik (coś podobnego do tego >> JAK TUTAJ << ) gdy bezpośrednio do gaźnika przydchne palnik z otwartym gazem (oczywiście nie odpalony) to skuter szybciej załapuje aż w końcu odpala i jak się już rozgrzeje to chodzi.

Podejrzewam, że to wina gaźnika, ponieważ jak zdjąłem go i wstrzyknąłem mu bezpośrednio paliwa jak był zimny to odpalił na chwile.

Co mi poradzicie??? Kupno takiego samego gaźnika to koszt około 350zł (mało takich - Dellorto PHVA 12)

Czy musze kupić gaźnik (jak tak to jaki, jakiś zamiennik najlepiej nie drogi)?

Proszę o porady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:33 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Najpierw sprawdź czy ssanie działa. Zobacz czy się nie odłączyło albo kabel nie jest przerwany. A co do gaźnika to zawsze możesz kupić używkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 15:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2010, 20:05
Posty: 18
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
A jeżeli mam trudności z ustawieniem obrotów to może być wina cylindra, bądź tłoka???

Cylinder z tłokiem i pierścieniami wymieniałem dużo razy, ponieważ się zacierał. Teraz jeszcze się nie zatarł, ale jest porysowany cylek ://.

Na pokrętło od obrotów nie reaguje prawie wcale (wkręce do końca, a i tak musze dodać gazu żeby odpalić). Nawet jak do tego reguluje mieszanke to nic nie daje.

Kiedyś po włożeniu nowego cylka obroty ustawiałem bez problemu.

Jak myślicie???

.


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 19:06 przez ScapperQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2010, 20:05
Posty: 18
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
widze że nikt tu sie za bardzo nie zna

tylko każdy mądrzy się w prostych sprawach takich jak założeni cylka lub wybór itp.

Moim zdaniem jest za słaba kompresja i dlatego nie utrzymuje obrotów i cięzko go odpalic.

Dlatego myśle o kupnie cylindra, bo simmeringi już wymianiałem.

Jest tu jakiś fachowiec, albo ktoś kto miał podobny problem :?: :?: :?:

Co myślicie o kupnie używanego cylindra z tłokiem :?:

dokładnie chodzi mi o: >> ZOBACZCIE TO <<


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 19:15 przez ScapperQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 19:37 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Widzę że ty też sie bardzo znasz na skuterach. Masz problem z obrotami i w ciemno kupisz cylinder? Jednym słowem <<>> Po drugie po kiego badziewia zakładasz dwa tematy z tym samym problemem. Kolega Sebek ci powiedział co powinieneś sprawdzić a ty zamiast ruszyć dupsko z przed kompa dalej prawisz i kupnie części. Polecam lusterko na przykład f1 carbon. Kompresja i obroty? Może ja jednak nigdy o tym nie słyszałem. Próbowałeś może wyregulować gaźnik czy koniecznie chcesz wydać 350zł na nowy? Szczerze to kiedyś ci ta kasa w dupe wejdzie. Po drugie ssanie. Sprawdz kabel, przeczyść je. Naprawdę skutery siadają często przez jakieś pierdółki. Nie musisz od razu wymieniać połowy skutera.

Sorry za te teksty ale na prawdę. Wiecie o co chodzi. Do tego cylindra i tłoka zamów jeszcze gaźnik wyregulowany bo inaczej pewnie będziesz miał ten sam problem haa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2010, 20:05
Posty: 18
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
Właśnie może nie do końca wytłumaczyłem co robie, albo mnie źle zrozumniałeś. Dzisiaj siedziałem przy skuterku łącznie około 3h i nie ma możliwaści regulacji. Skuter nawet po wykręceniu lub wkręceniu całkowicie śrubki od mieszanki i obrotów.

A jeżeli chodzi o kase to raczej nie jestem za bogaty, w tej chwili mam 200zł, ale za kilka dni dojdzie 70zł. Najlepiej wolałbym nic nie wydaćm, bo robię go tylko po to żeby go sprzedać. W takim stanie jego wartość jest mała. :lol:

EDIT//

Aha jeśli chodzi o dwa tematy to tak napisałem ponieważ w tym temacie nie dostałbym odpowiedzi :twisted: :twisted: :twisted:




_________________

>> Mój Malaguti Crosser Cr1 <<
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 20:06 przez ScapperQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 12:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2010, 20:05
Posty: 18
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
POMOŻECIE :?: :?: :?:




_________________

>> Mój Malaguti Crosser Cr1 <<
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
mialem sam problem z tym motorem teraz sprzedaje na częsci chcesz cyl albo gaźnik prosze bardzo sprzedam ale jak dla mnie to wystarczy gaźnik przeczyścić i to wszystko hmm a może membranki już pogiete i nie chce odpalić sprawdź to to też mało roboty a części jak chcesz to mam do niego mnóstwo inna opcja nie zalewa ci go ? może iskra słaba ? kompresje mierzyłeś ile ma ? kartery masz szczelne ? wez sposc troche też paliwa i zobacz jak z kranikiem może zapchany albo już membrana w nim szlak trafila ? jak poleci wolno paliwo tez to może być powód bop nie dostaje dawki a i jeszcze regulacja gaźnika nie da sie ? hmm wszystko się da po wyczyszczeniu


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 14:26 przez assane, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2010, 20:05
Posty: 18
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
gaźnik przeczyszczony dokładnie w benzynie, membranki sprawdzane i wiele innych rzeczy.

teraz myślę nad oddaniem go do mechanika, sprzedaniem na częsci lub wstawienie silnika od innego skutera




_________________

>> Mój Malaguti Crosser Cr1 <<
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
ja w swoim sprzedaje silnik i kupuje minarelli lc jakbys cos chcial to pisz ;p a jak z tą kompresją mi powiedz ? inna opcja nie przepszcza ci czasem na simmeringach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy