Dzisiaj jest 18 gru 2024, 9:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 13:23 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 21:32
Posty: 20
Pojazd:
Witam!!
Mam TGB 303RS gaźnik seryjny. I moje pytanie jest takie czy jak reguluje ten gaźnik. Tam jest takie coś do regulacji napięcia linki gazu czy ta linka ma być luźna jak reguluje? Czy tak,żeby nie gasł?Czy lekko trzymać go na gazie? Reguluje już 2 dzień ten gaźnik i za cholerę nie mogę wolny obrotów ustawić cały czas mi gaśnie.Jak kręcę tą śrubką od biegu jałowego wg. mnie silnik w ogóle nie czuje różnicy czy śrubka wkręcona czy nie. Pomóżcie. Ciężko się jeździ trzymając go na gazie na każdych światłach ,żeby nie zgasł.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 13:52
Posty: 301
Lokalizacja: Czerwonka/Podlasie
Pojazd: Suzuki AP SWAP P/G 70
alien świecę zmień.




_________________

Obrazek

My Peugeot Speedfight 2
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=94539




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 19:31 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Te wszystkie regulacje gaznika to o d...rozbić jak ktoś to robi pierwszy raz to i tak nie wie o co chodzi trzeba tak zrobić opis i pokazać zdjęcie którą dysze wykręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 7:34 
**

Rejestracja: 24 lip 2011, 12:48
Posty: 431
Pojazd: Honda NSR 125 STUNT
która śrubka jest od powietrza??
ostatnia fotka ta większa śrubka czy tak pochyła

http://www.google.pl/imgres?q=sfx+ga%C5 ... 29,r:0,s:0

BARDZO PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ ODPOWIEDZ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2012, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Skrzyszów
Pojazd:
Możecie ponownie foty załadowac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 12:03
Posty: 179
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
super temat przyda mi sie właśnie mam zamiar czyść gaznik :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 13:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
arek9865, ta która jest gdzie iglica jest od obrotów a druga od powietrza




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:18
Posty: 112
Lokalizacja: ŻUKOWO okolice
Pojazd:
przy zmianie zabezpieczenia na iglicy o jeden ząbek spalanie mocno się zmienia ?? o ile l na 100 tak na oko :/ setup widoczny na dole ale skuter kocha paliwa ponad 6 na 100 na full manecie i na duzych dyszach idzie tylko regulować 105-115 bo na małych ma dobry start a potem odrazu muli jakby paliwa brakowało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 9:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2011, 18:06
Posty: 38
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Witam probowalem ustawiac ten gaznik zmieniłem dysze z 86 na bodajże 73 i nadal zalewa mi gaznik tzn zamiast wywalac powietrze to pluje paliwem oco w tym chodzi swieca?

Obrazek




_________________

Zobacz mojego roxa :]
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=207768

Kanał YT

http://www.youtube.com/channel/UCh7wZKg-shxFs2cdwE71d-Q Filmiki z roznych przejazdow :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 10:04 
*

Rejestracja: 16 kwie 2012, 15:28
Posty: 9
Pojazd:
Jeżeli po stanięciu w miejscu po chwili obroty spadają, to jest to efekt zbyt bogatej mieszanki czy zbyt ubogiej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:01 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
jmiel, ubogiej




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 10:31 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:54
Posty: 13
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Można prosić o reup zdjęć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
A mam takie pytanie może troche głupie bo dopiero drugi raz czyściłem gaźnik Czy śrubka od mieszanki to ta sama co od powietrza? Bo u mnie w TGB jest tylko jedna śrubka ; /




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 0:12 
***

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:28
Posty: 686
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd:
Witam , mam pytanie czy wkręcając śrubkę od mieszanki zwiększa się spalanie czy zmniejsza?

Pzdr




_________________

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 13:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2011, 18:18
Posty: 112
Lokalizacja: ŻUKOWO okolice
Pojazd:
zmniejsz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 0:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2012, 19:40
Posty: 110
Lokalizacja: Olecko
Pojazd:
wkrecajac zwiększasz spalanie wtedy dostaje wiecej paliwa




_________________

Mój wydech wykańcza moich sąsiadów !!! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2012, 10:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:36
Posty: 11
Lokalizacja: Bogucice/Busko Zdrój
Pojazd:
Za dużo wachy moze dostawać i nie przepala i wypluwa przez wygar ;p gdzie potem sie zapala i słychać charakterystyczny dźwięk strzelanie z rury ^^ jak w ścigaczach do stuntu oczywiście nie wszystkich :D
sprawdź iskre może za mała jest i nie przepala albo dalsza regulacja, na 80cmm powinna być większa dysza lub powinno sie ustawić na gaźniku większą dawke podawanego paliwa ja tak miałem u swojego że wstawiłem 70ccm w 2t i jak full kite dałem to jechał dobrze ale gdy puszczałem z gazu to go dusiło i nieraz strzelił haha :D to przewierciłem dysze na 95 ustawiłem na gaźniku od nowa i teraz chodzi jak marzenie 0 strzelania ani braku mocy :P pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 11:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Wczoraj czyściłem gaźnik, wszystko ładnie, pięknie. Składam, kopie po którymś razie zatkałem ręką gaźnik i zapalił z początku był bardzo słaby, dopiero jak się wkręcił na wysokie obroty to miał ładne przyśpieszenie(lepsze niż przez czyszczeniem) ale skuter mi gaśnie na wolnych obrotach po 1-2min, jak jest zimny to od razu gaśnie. Kierowałem się poradnikiem na Speedfight.pl i nie liczyłem o ile wkręcam śrubki bo wgl ich nie wkręcałem tylko zostawiłem tak jak jest. Teraz skuter cieżko mi odpala i aby go odpalić to muszę ściagnąć filtr, zatkać ręką gaźnik i dopiero załapie. Dodam, że gaźnik mam przykręcony jedną śrubą do krućca bo druga ( ta dłuższa) jest ukręcona i nie trzyma, gaźnik mogę ruszać ręką, uszczelka też już zniszczona. i jak daję ze startu gazu to nie reaguje dopiero po chwili jak wejdzie na obroty to naprawdę ładnie ciągnie?

Czego to wina?

Peugeot Speedfight 2




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 12:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Łapie ci lewe powietrze, nie dziw się , że tak chodzi ...




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 12:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Przed chwilą przyszłem, i już jest wszystko dobrze. Wiem, że łapał bo ta uszczelka jest już mocno zjechana, Tata mi wyciął ostatnio, ale nie miał mocy, bo ta oryginalna jest zrobiona z gumy. Tylko myślałem, że coś źle zrobiłem bo przed czyszczeniem było wszystko ok, a to przy skręcaniu źle się ta uszczelka ustawiła.

Dzięki za pomoc ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy