Dzisiaj jest 09 lis 2024, 23:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2010, 16:40 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:50
Posty: 35
Pojazd:
Witam mam takie pytanie chciałbym do mojej agilitki włożyć nowy sportowy wariator aby miał lepszy zryw i v-max oraz nowy sportowy tłumik!!! jakich producentów polecacie te produkty?? jaka powinna być prędkość maksymalna po założeniu tych części już mówię że skuter jeszcze nie był tuningowany nie ma w nim nic wymienione ma 2 lata 3 tyś km. będzie mógł rywalizować z nową nietuningowaną Gilerą Runner(v-max 96km/h)???
co jeszcze polecacie abym włożył?? prócz cylindra!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 18:29 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2009, 17:32
Posty: 136
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Po włożeniu sportowego tłumika to bedziesz mógł rywalizowac co najwyzej z coliberkiem.
Zamiast tłumika to kup cylinder i każdy Ci to powie . Odczujesz znaczną różnice mocy.




_________________

KoNiEcZkO ;>

Airsal Sport 85cc
Polini Speed Control

SPRZEDAM!! SPRZEDAM!!
http://allegro.pl/kymco-agility-50-85cc ... 42809.html


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 18:39 przez Konieczko46, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 18:33 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
no konieczko ma rację nie warto tłumika do 4t ja bym kupił airsalka 85ccm i polini speed control




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:08 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:52
Posty: 28
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
sportowy tłumik w 4t nic nie da. ja bym założył jakiś dobry wariator ale czemu kolego nie możesz cylka założyć? :)




_________________

Twardziak :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:50
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Pojazd: Bandit 650
Ja też bym nie brał tłumika. Zamiast tego cylek 85cc wario polini i jazda :) A wogole to kupiłbym Aprilie Leonardo 125cc albo 150cc :P Egzemplaze od 3000zł a maszyna nie do zajechnia a spali wachy tyle samo co kymco 4t po mocnym tuningu. Oczywiście jak masz prawko kat. A :) Ale w 50% na allegro jest z rejestracją na 50cc więc nie ma problemu;]


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2010, 21:46 przez Wisnia742, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 18:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Konieczko46 pisze:
ywalizowac co najwyzej z coliberkiem.


Seryjne kymco jest szybsze od colberka xd
Ja polecam cylinder 65 ccm no name, myslalem na poczatku ze nic nie da i bedzie slabo ale moje zdanie si ezmienilo jak sie przejechalem ;d




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy