Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kymco Agility
Post: 17 wrz 2010, 20:21 
*

Rejestracja: 17 wrz 2010, 20:14
Posty: 3
Pojazd:
Witam Mam Kymco Agility 50, dałem go do serwisu do odblokowania i od tego momentu osiągał na prostej 60 km/h. Sugerując się wypowiedziami na forach kupiłem odblokowany moduł cdi. Po wymianie jedzie 65 km/h. Według tego co przeczytałem powinien spokojnie jechać 75 na prostej tymczasem mój nawet ze sporej górki tyle nie osiąga. (Prędkości które podałem są licznikowe.)

Skąd taka różnica? Może powinienem sprawdzić czy rzeczywiście blokady są zdjęte ale nie znam się na tym ani trochę, czy ma ktoś jakieś filmiki albo zdjęcia gdzie byłoby dokładnie pokazane? Albo jakieś inne pomysły co może być nie tak?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 20:40 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2009, 17:32
Posty: 136
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Odkręc pokrywe przekładni i zobacz czy na tuleji wariatora jest taki pierscien jak jest to masz blokade i nie pojedzie Ci szybciej. wygląda on tak : http://tnij.com/iT6ut
Druga to wykręc dysze główną i zobacz jaki ma rozmiar jeżeli standardowa 0.80 to tez dalej zablokowany.
Trzecia to ten moduł, napewno on jest odblokowany ? Postaw go na centralke i odkrec manetke na maxa i zobacz czy wchodzi na takie obroty ze az sie cały "trzesie" xDD




_________________

KoNiEcZkO ;>

Airsal Sport 85cc
Polini Speed Control

SPRZEDAM!! SPRZEDAM!!
http://allegro.pl/kymco-agility-50-85cc ... 42809.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:50
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Pojazd: Bandit 650