Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Rozwiercanie
Post: 14 wrz 2010, 21:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema.
Chce w swoim motorku lekko rozwiercić wyjście z cylindra do wydechu i z cylindra do gaźnika (tam gdzie jest membrana). Da to coś? Jakie są tego minusowe skutki? (większe spalanie?). Ile jest uszczelek przy cylindrze ? Jedna czy dwie? Jaki jest ich koszt, bo przy założeniu cylka znowu nie mogę dać starych.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 21:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Nie da nic rozwiercenie karteru a moze uszkodzic. Zrób porting




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A jak ? Mógłbyś mi podać jakiś link do poradnika, bądź kto to robi w Poznaniu/Swarzędzu. Trudne to jest? Trzeba zmieniać przy tym wał, albo gaźnika? Teraz mam 14 mm ale z dyszą 106 ^^.




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie opłacalne jest takie coś bo mocy nawet nie odczujesz a będziesz miał kilka dni roboty "nie zrobicie z tico ferrari"




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 11:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dzięki za odpowiedź. Może ktoś jeszcze się wypowie. Najlepiej ktoś kto ma takie coś zrobione :mrgreen:




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 17:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
NIkt takiego czegos nie robi jedynie porting cylindra możesz nic wiecej ale to i tak da malo.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Nie opłaca się tego robić.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 31 maja 2009, 11:25
Posty: 70
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Ja robie coś takiego jak Porting Karterów i porting cylindra, mam do tego narzędzia itd. Za małą kwotę. Heh powalają mnie odpowiedzi Typu, to nic nie da... http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=24622 mam zrobiony porting karterów i cylindra, podniesione okno wydechowe i znacznie powiekszony kanał. Różnica odczuwalna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 21:03 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
pawelbytow, napisz mi tylko co najlepiej rozwierćić tzn napewno okno wydechowe ale w góre i o ile i czy jakieś płuki też warto obrobić kartery to napewno tam gdzzie idą kanały płuczące i troche wejścia rozumiem tak??




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Zostałem szczerze lekko ogłupiony ;/ Dwóch za dwóch nie. Dużą to różnice daje?




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 14:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
daje ale naprawdę minimalną. charakterystyka silnika moze się poprawić :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 17:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Szybciej osiągnie moc maksymalna i lepszy v-max lae przy 50cc nie odczujesz tego za dobrze




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 23:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2010, 18:54
Posty: 30
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A macie może poradnik do tego? Jeszcze pytanko jak zdejmuje cylinder i na nowo go zakładam to ile tam jest uszczelek?




_________________

To technika robi, z Ciebie zawodnika :)
Mój motocykl, mój sport, moje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 5:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
1 pod i 6 na głowicy




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 15:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
totalover pisze:
1 pod i 6 na głowicy


tak jest w starych modelach AM6, nowsze maja 1 pod cyckiem i 2 pod głowicą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 16:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Wcale nie to zalezy od głowicy tak naprawde




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 10:25 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
to rozwiercanie w simsonach z tego co się kiedyś orientowałem i kolega totalover tez powinien wiedzieć bo się na simkach zna :) to dawało to dużo rozwiercanie ale to tak naprawdę jak się nie znacz możesz tylko roz*****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 12:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Prawda jest tak ze potem cos uszkodzisz i bedziesz kupywał nowy chyba ze masz sprzet do tego odpowiedni




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 16:44 
*

Rejestracja: 15 lis 2009, 15:45
Posty: 54
Pojazd:
Porting daje naprawde dużo.Ci co piszą ze prawie nic nie daje chyba nigdy nie widzieli skutera przed i po portingu wiec nie wiem po co sie wypowiadają
Tylko ze porting musi byc dobrze i umiejętnie zrobiony
i do tego celu powinienes posiadac multiszlifierke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy