Dzisiaj jest 01 lut 2025, 12:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 wrz 2010, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Mam pytanie, czy da się przerobić silnik na LC na kraterach Keewaya??

Dało by radę wsadzić cyl np. od Roxa i do niego tłok na sworzeń 12 mm??




_________________

Peugeot JetForce R-Cup


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 12:15 przez TheDyszka, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 15:56 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dało by radę, ale tłok byś musiał mieć na 12mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Aha, czyli nie trzeba stosować tego adaptera Stage6??




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 16:04 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jakiego adaptera?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
No tam jest jakieś to łożysko, czy coś takiego, że można w Keewayu założyć tłok na sworzeń 10mm.




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 16:49 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Te łożyska są słabe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 17:42 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Tylko te łożysko z stag6 nie pasuje na korbę w keeway.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 17:47 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
To łożysko jest chyba z 10mm na 12mm, a keewey ma 12mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2010, 8:32
Posty: 37
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
czajnik96, chyba z 12 na 10, bo z mniejszego większy sworzeń się nie zrobi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 19:30 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
To nie wiem już jak to jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
TheDyszka, popraw nazwę tematu.

W Keeway'u jest 12mm, a w M. Horizontalu 10mm chyba




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2010, 20:11 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 9:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Czemu poprawić nazwę tematu??

Wiesz tyle to i ja wiem, tylko słyszałem, że cylinder od miny wejdzie do Keewaya.




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 10:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
TheDyszka, kratery. :roll:

KARTERY.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 10:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
ok... przepraszam, za moją niewiedzę :D




_________________

Peugeot JetForce R-Cup


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 12:15 przez TheDyszka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 11:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To są kartery a nie kratery :roll: Da się tylko trzeba zmienić wał na korbę 10mm lub sam tłok na korbę 12mm i cylka nie trzeba zmieniać :wink: Do tego mocowanie do pompy nie wiem czy pasuje prawdopodobnie zmienia się mały karter na ten z minarelli i wtedy jest ok. I taka przeróbka nie wiem czy jest opłacalna ponieważ cały silnik mina lc można kupić za 400zł doi tego koło 70zł i chłodnica z przewodami 50zł a swój stary silnik możesz sprzedać :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 11:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
TheDyszka, kratery to masz na księżycu. :mrgreen:

Kartery = blok silnika (można tak to ująć).




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
da się
kupujesz cylinder np od roxa bez tłoka LC i tłok do keeway/cpi 12mm i będzie działać

PS: cpi by sebek LC foto LC na karterach keeway/cpi
http://p1.bikepics.com/pics/2009/09/05/ ... 5-full.jpg




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 11:22 przez BALU, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 12:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
Aha, czyli teoretycznie bardziej opłaca się kupić minę LC??




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 12:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tak i osiągi też biedzisz miał lepsze i o cześć takie jak wario dzwon przełożenia paski jest łatwiej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy