Dzisiaj jest 28 lut 2025, 21:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2010, 14:56 
Zbanowany

Rejestracja: 27 sie 2010, 11:10
Posty: 49
Pojazd:
Więc tak kolega planuje tunig i nie wie co z tym robić. Kazał mi napisać temat w jego imieniu.
(piszę kolega ten cały temat, ja mu tylko urzyczyłem konta)
Mam zamiar kupić tłumnik nowy
Mam kilka propozycji

Leovince ZX (zwykly)
Laser X-pro (lakier)
Tecnigas next-r (chrom)
Jakie opinie są o tych wydechac i jaka moc. Widziałem na kilku testach że tecnigas next-r pokonywał Leovince zx (nie będę wstawiać linków gdyż mogą być usuniete) jeszcze kwestia lasera czy on nię bedzię za mocny do cylka seryjnego. Bardziej rozglądam się za tymi dwoma leovince i tecnigas. Kolega posiada leovince i bardzo mu wyje. Z miejsca portafi mu osiągnąć az 12 tys obrotów (gillera runner sp 50) i bardzo mnie to odniecheca gdyż niechcę mieć wyjącego skuterka. Teraz druga sprawa czy tecnigas jest naprawde lepszy od leosa? bo cena też gra role. I jakie to są wydechy (wysokoobrotowe czy nisko) o tecnigasie slyszałem dużo dobrych rzeczy że jest niskoobrotowy (nie wyje) i troche lepszy od leosia. Cena tecnigasa 430 zł w chromie a leosia 520zł (normalny) więc w cenie tecnigas zwycięza. Wracająć do lasera słyszałem od kilku osób że jest bardzo głosny i jest średnio obrotowy chciałbym wiedzieć kiedy on osiąga największa moc (obroty) jak i inne tłumiki kiedy osiągają moc. Jeszcze pod uwage brałem Stage 6 pro replica w chromie ale uznałem że on jest bardzo wysoko obroty i mój wał może nie wytrzymać (11tys przebiegu).

Pyt 2.
Wariator. Tutaj też się zastanawiałem kilkanaśnie dni. Ostatnio zobaczyłem wariator Top Racing Next Generation i wpisałem w google opinie o nim i własnie tutaj pojawiło się miłe zaskoczenie gdyż zobaczyłem że on nie jest taki zły na tą cene.Nastepnym wariatorem który przykuł uwagę jest Malossi Multiwar ale on chyba odpada gdyż czytałem opinie o tych nowych i niezbyt wypadł według mojego zdania gdyż większąść z tych opini była negatywna (wariator podobno nawet osłabia osiągi i szybko się zdziera)Kolejnym wariatorem jest Polini speed Control i tutaj dowiedziałem się o kilku dobrych rzeczach np: zmniejsza spalanie i pozytywnie wplywa na prace skutra ale też wyczytałem jedna zła opinie o nim tylko poprawia przyszpienie, a chciałbym żeby i v-max podnioło.Również przykuł moją uwage Hebo next generation podobno jest pośrodku między polini a malossim, ale ostatnio wyczytyałem bardzą zła wiadomość że jest ciężki do regulacji, a niechcę wydawać fortuny na regulacje skutera. I ostatni wariator jaki został do kupienia Stage 6 sport pro wiadomo najlepiej działa z kominem stage 6 pro replica ale w zestawie dostajemy rolki powyzej 7gr (nie pamietam do konca) czyli wychodzi na to że obroty będa niskie? Jeśli tak to chętnie sie zastanowie nad tym.Podam wam na końcu kilka setupów.

3 Sprawa Dysza. Jaki mam wybrać dyszę do Wariator + Komina żeby skuter zadużo nie palił a miał odpowiednią ilość benzyny.

4.ostatnia Sprawa Pasek. Chciałbym również kupić pasek do skutera i tutaj nasuwa się pytanie jaki8? Mam do wyboru pasek Malossi X-special, Polini Sport oraz Stage 6 Sport pro. I który jest najlepszy Według was.


Jak obiecałem na końcu napiszę kilka setupów które według was najlepiej zdadzą zadanie oraz chciałbym wiedzieć jakie obroty kręci poszczególny zestaw.


Zestawy

Stage 6 Pro replica + Stage sport pro (jakie obroty kręci ten zestaw)
Polini Speed Control + <leos zx, tecnigas next-r, laser x-pro> (jakie obroty będzię krecić poszczególny tłumik z tym wariatorem)

Top racing next generation + <leos zx, tecnigas next-r, laser x-pro> (jakie obroty będzię krecić poszczególny tłumik z tym wariatorem)

Proszę o odpowiedzi na ten temat i o dyskusje.

Za wszelkie błedy przepraszam!!!!


MASZYNA TO SPEEDFIGHT 2 AC


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 17:38 
*

Rejestracja: 19 wrz 2010, 16:26
Posty: 21
Pojazd:
ad 1. Nie ma czegoś takiego jak "za mocny tłumik do cylindra". Każdy tłumik ma określoną charakterystyką mocy/momentu w funkcji obrotów. Charakterystyka ta wynika z budowy komory rezonansowej (kolektor wydechowy). Oprócz tłumika na tą charakterystykę główny wpływ ma cylinder. Jak dobrze poszukasz możesz znaleźć wykresy z hamowni pokazujące jak rozkłada się moc w zależności od obrotów. Wycie nie zależy od tego jaki jest tłumik (wysoko/nisko obrotowy), tłumik ma wpływ na maksimum na charakterystyce mocy. Tłumiki klasy evolution maksimum mają w okolicach maksymalnych obrotów. To że koledze wyje przy ruszaniu- zbyt twarde sprężynki sprzęgła.

ad 2. Jak chcesz znacząco zwiększyć przyspieszenie to polecam zmianę przełożenia. Każdy wariator ma swoje wady i zalety- nie ma jednego idealnego. Mam polini speed control- na razie nie narzekam (zmienione przełożenie pierwotne, przez zimę będzie wymienione wtórne). Dobór rolek także jest indywidualny po założeniu wszystkich części.

ad. 3. Dobór dyszy dopiero po założeniu wszystkiego.

ad 4. Chyba każdy z nich będzie dobry.

Co do zestawów to szukaj przez google.


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 19:00 przez xxxsebusxxx, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 18:34 
Zbanowany

Rejestracja: 27 sie 2010, 11:10
Posty: 49
Pojazd:
Chciałbym poznać jeszcze inne opinie na temat. Bardzo bym prosił o udzielanie sie w tym temacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 19:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Z wydechów najlepszy oczywiście Laser :) Polecam sam sprawdziłem i porównywałem go z innymi. W testach jest bezapelacyjnie najlepszy w swojej klasie (oczywiscie przy cylku 70 cc) ale przy 50 jest ok :) ponad 10 km/h do v-maxa i piekna przyspiecha. Wario to polecam Polini Speed Control lub Stage6 Sport Pro (nie bierz Multivara!!!). Pasek to już obojętnie xd jak juz kupujesz razem to bierz pasek tej samej firmy co wario ale to naprawde nie ma roznicy. Co od dyszy to 10-15 % większa od seryjnej.

A co do obrotów to mi kręci koło 8 tys z laserem i multivarem + gazior 17,5




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 19:34 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Co do wydechu brał bym Technigasa wario oczywiście Hebo NG po wyregulowaniu bardzo dużo daję nie rozumiem jak wario moze być cieżkie do wyregulowania jak się ma trochę pojęcia to niema problemu ..
200 post ;0




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 22:46 przez tkr50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 15:51 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
hmm co do wydechów to bym ci polecił lasera - jest on bardzo dobry, w przyszłości nie będziesz żałował że kupiłeś lasera gdy będziesz chciał zamontować 70 np: sport gdyż on się spisuje doskonale a nie jak kupisz leosia za 500zł+ a po roku uświadomisz sobie że chcesz 70 i wtedy jest problem bo sprzedajesz go za 300zł a kupiłeś za 500.

Ad2. Polecam ci Polini (gdyz słyszałem że te nowe multivary są wadliwe chodź mój taki nie jest).

Ad 3 Dysze dobierzesz później

Ad 4. Ja mam stage 6 sport pro i nie narzekam, ale kup sobie tańszego bo się nie opłaca 30zł za pasek który i tak nic nie da

ad 5. Polini speed control + laser x-pro


100 POST!!!!!




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 21:05 
*

Rejestracja: 19 wrz 2010, 16:26
Posty: 21
Pojazd:
test wydechów:

(Minarelli AC, cylinder Top Performances Trophy 70, gaznik 17,5 mm)

Yasuni Z - 8,9 KM przy 7196 obr/min
Laser XPro - 9,8 KM przy 8087 obr/min
Hebo Performer NG - 9,7 KM przy 8364 obr/min
Doppler S3R Model 2004 - 9,6 KM przy 7585 obr/min
Polini Funky - 8,5 KM przy 7495 obr/min
Metrakit Handmade - 8,7 KM przy 7119 obr/min
TNT One - 9,1 KM przy 7796 obr/min
Tecnigas Next - 9,1 KM przy 7877 obr/min
Tecnigas TEK - 9,0 KM przy 7745 obr/min
LeoVince RR - 8,7 KM przy 7332 obr/min
LeoVinci ZX - 8,4 KM przy 6692 obr/min
LeoVinci S - 8,7 KM przy 7203 obr/min
Polini NoSmoking - 9,2 KM przy 7607 obr/min
Stage6 Street - 9,0 KM przy 8022 obr/min
Top Performances Powered - 8,5 KM przy 7137 obr/min
LeoVinci SP3 - 8,2 KM przy 7786 obr/min
Tecnigas Silent Pro - 8,2 KM przy 7185 obr/min
LeoVince Touring - 8,2 KM przy 6993 obr/min
Sito Plus - 8,1 KM przy 6819 obr/min




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy