Dzisiaj jest 28 lis 2024, 4:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki fullcross
Post: 20 wrz 2010, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2008, 12:27
Posty: 4
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Jakiego fullcrossa o pojemności od 80 wzwyż do 3000 zł mozecie mi polecic ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 14:27 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
yamaha yz , suzuki rm , kawasaki kx , honda cr , ktm , husqvarna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
maciek1006 pisze:
ktm , husqvarna

Ale się wysiliłeś...

RM 125 - raczej dostaniesz za takie pieniądze, z resztą. Wszytko praktycznie to samo co reszta. Patrz głównie na stan a nie na markę.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 20:03 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
nie wiem dokladnie ktory model ktm i husqvarny to full cross

Jestem tego ssamego zdania , nie patrz na marke tylko na stan tego crossa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 20:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Sx'yy przecież to crossówki




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 14:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
A Huski CR'ki to crossówki w 2T. Do 3000zł bierz RM'kę albo KX'a. Te znajdziesz najświeższe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 15:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
KX RM SX CR YZ a za tanie pieniądze można dostać TM'ke albo SUZUKI.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 23:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
O KX (roczniki starsze niż 1999) słabe zdania słyszałem. Najrozsądniej brzmi chyba jednak RM :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 19:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Najrozsadniej nie brac niczego za ta cene... drugie tyle na remont i utrzymanie tego wydasz ;) Zeby cos dobrego kupic (o crossa mi chodzi) to szykuj 5-7k wzwyz ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 15:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak będziesz miał 7k to też nie będzie czego kupić bo nie będziesz patrzył na starocie zawsze tak jest, a z utrzymaniem tragedii nie ma wymieniasz tłoka raz w ostateczności 2 razy na sezon jak dużo jeździsz i tyle. A reszta to koszty jak przy normalnym moto.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 15:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Konrad324 pisze:
tłoka raz w ostateczności 2 razy na sezon jak dużo jeździsz i tyle.

Jak chcesz, żeby cylinder rozwaliło, to zmieniaj raz na rok. Tłok w crossowej 125 się zmienia co 30 no max. 35mt/h. Korba wystarczy pewnie gdzieś co selekcję, + olej w skrzyni co ok. 10mt/h, więc na olej też mało nie pójdzie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 19:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
O kosztach utrzymania było sto razy i za każdym razem wychodziło na to, że kilka razy przewyższają utrzymanie przeciętnego enduro :roll:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 6:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jak sie urwie zawór to pozamiatane. 2 tys idzie sie kochać. mowa tu o 4T




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Borek96 pisze:
Konrad324 pisze:
tłoka raz w ostateczności 2 razy na sezon jak dużo jeździsz i tyle.

Jak chcesz, żeby cylinder rozwaliło, to zmieniaj raz na rok. Tłok w crossowej 125 się zmienia co 30 no max. 35mt/h. Korba wystarczy pewnie gdzieś co selekcję, + olej w skrzyni co ok. 10mt/h, więc na olej też mało nie pójdzie.


50mt/h to lekko w 125 tłok wytrzymuje :), korba spokojnie starczy na 2 tłoki, tylko łożyska trzeba zmienić :), olej w skrzyni w 2t wystarczy zmienić raz na sezon, to nie 4t, tam tylko olej służy do smarowania zębatek i po prostu się nie zużywa, tylko starzeje :) (i proszę mi tu nie pier******, że nie mam racji, bo już trochę przejechałem, a moto jest w idealnym stanie :))




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 11:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 19:57
Posty: 0
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
Po 50 mt/h to tłok Ci pęknie , olej w skrzyni raz na sezon ? załóżmy , że w sezonie wyjeździsz 30 motogodzin to będzie po skrzyni .




_________________

Sprzedam Nju Ere Mishka NOWA IDEALNA WBIJAĆ!


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2010, 11:14 przez Malaq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 11:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 15:44
Posty: 89
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Kawasaki kx 125 naprawdę super cross. Lepszego nie kupisz. POLECAM




_________________

[center]"Jesteś z okolic Wodzisławia? Chcesz się pościgać, postuntować to pisz:D" - gg: 7399033

Obrazek
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 11:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
Po 50 mt/h to tłok Ci pęknie


Oglądałem ostatnio KTM gdzie gość z 3 lata tłoka nie zmieniał, kompresja zerowa, tłuk się jak nie wiem a chodził dalej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Malaq pisze:
Po 50 mt/h to tłok Ci pęknie , olej w skrzyni raz na sezon ? załóżmy , że w sezonie wyjeździsz 30 motogodzin to będzie po skrzyni .


Tak, tak i urwie mi nogę :< , 30 mt/h to ja robię w miesiąc :wink:, uwierz mi 50mt/h to jest jeszcze bezpieczny przebieg jak na tłok :) (kolega ma w rm125 79,6mt/h), wszystko zależy jak użytkujesz motor (nie robię zaraz po uruchomieniu na zimnym rzeczy typu pi*da do końca każdego biegu bez przegazówki... Tłok może Ci strzelić nawet po 3mt/h, bo w servisówce pisze, żeby zmieniać co 2mt/h :), Mój cylinder nie ma nawet jednej ryski kompresja jest bdb.... a co do oleju, to nie czytaj for internetowych za dużo tylko idź do garażu popatrz na crossa 2t i pomyśl co tam jest samrowane za pomocą tego oleju :) to nie 4t :), na prawdę raz na sezon wystarczy:) (chociaż dla mnie sezon nigdy się nie kończy)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 15:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Największym kosztem to jest spalanie. Kupiłem ostatnio KTM SX 125 w 2t i 5l wlewam żeby sobie pojeździć tak z godzinkę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Znam ten ból :D, już się kilka razy do domu pchało z toru :), teraz już nigdzie nie jadę, bez butelki z wahą w plecaku :wink:




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy