Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 15:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak wiesz jaką kompresje ma mieć to ręką na kopce sprawdzasz.




_________________

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 15:26 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
MoSiU15 pisze:
tomus

wiesz co Ty mówisz??

Xp6 ma silnik AM6 a z tego co tutaj napisałeś wynika że XP6 ma swój silnik:D
jeżeli jesteś za Derbi ok:) mogę dać 200zł za to aby zbadali moc xp6 i derbi

miałem okazję jeździć Sendą i mówię śmiało ona potrzebuję moc od 7tyś
kupiłem xp6 bo gdy dałem mu 6bieg przy 45 to żwawo przyśpieszał i wgl
a obydwa motorki miały zębatki 11/53

a i nie mów że silnik Sendy był zajechany bo wiem co tam było kompresje obydwa pokazały ok 10:)

A co do sendy nie brał bym Sendy!!! ponieważ jak padnie coś w skrzyni biegów to jest na prawdę ciężko to coś kupić nowe!!!

A silniki Am6 sie chwalą tym że posiada te silniki YAMAHA i każą część dostaniemy w polse do AM6
a jeżeli znalazł byś tą część do Sendy to zapłacisz dużo razy więcej;)
wiec ja wole brać motor który ma silnik AM6 i są do tego czegoś tańsze części a nie że potem żałować że wydałem .... tyle na moto;/
więc zastanówcie się jeszcze raz... za nas tu wszystkich tak naprawe... My sami kasy nie zarabiamy zarabiają na nas rodzice czy wam nie jest żal kiedyś jak rodzice muszą wydać grubą kasę na motor?? bo ja nieraz przepraszałem rodziców na kolanach że tyle pieniędzy wydali!!

tak tylko prosze nie naginaj i pokaż gdzie napisałem że xp6 ma swój silnik !? a skrzynie jak na moje lepsze derbi jak ktoś jest matoł i zapomina sprzęgła wdusić to w derbi skrzynia się nie posypie tak szybko jak byś to robił w am6 i jest myk że jak masz na biegu sprzęgło wdusisz i odpalić możesz przydatne jak nie miałeś przygody z biegowymi (wiem po kumplu nie wiem jak ale mu ciągle gasł i zanim luz wbił to miesiąc minął chyba XD)
z kompresją był myk że się moto kładło na ziemię i na biegu ręką na kopce sprawdzało tak tylko nie pamiętam szczegółów na tym forum gdzieś czytałem najlepiej załatwić manometr jak już wspomniano

Jeszcze raz wspomnisz o tej dyskusji i nie zaczniesz używać znaków interpunkcyjnych to wylatujesz!/Sadi


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 19:08 przez tomus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 19:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
EnzO_CK pisze:
Wracając do tematu jak sprawdzić czy rama jest prosta?

Będzie zostawiał na piasku jeden ciągły ślad a nie jakiś rozwalony albo jeszcze lepiej dwa.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 19:27 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 17:50
Posty: 219
Pojazd:
teac27 pisze:
Jedziesz , bierzez manometr wykrecasz swiece sprawdzasz kompresja to pierwsza rzecz.... Stan opon , zębatek bo to nie są tanie rzeczy .

a co to w swiecy sprawdzasz ? Bo Ty tak jakos wytlumaczyles :P




_________________

Wydech : Yasuni Z
83 km/h ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Wkręcasz mamometr w miejsce świecy. Co w tym dziwnego?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 20:40 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Witam ;D
Ja zacznę jeszcze raz od początku ;D
Ja jak szukałem moto na aukcjach to szczególnie zwracałem uwagę na:
-pierwsze to plastiki i silnik czy nie ma zacieków oleju, brudu itp.
-drugie to opony w jakim stopniu są zużyte
Na samym początku miałem kupić xp6 (napaliłem się na niego) przyjechałem na oględziny (oczywiście na zdjęciach było wszystko cycuś glancuś)
i okazało się że była to masakra! Moto niby było z 2008 roku i miało przejechane 4.5 tyś, wahacz miał jakiś centymetr luzu ;/, plastiki były całe popękane i porysowane
a więc doszedłem do wniosku że nie będę patrzał na fajne foty tylko żeby moto miało pokazane wszystkie usterki i żeby nie pisało na aukcjach "jeździłem nim tylko do szkoły i po bułeczki"
W moim przypadku było jeszcze tak że była tylko jedna yamaha dt50 na śląsku na dodatek blisko mnie
trochę mnie zniechęcał wygląd bo były pokazane właśnie jakieś tam przebarwienia i nie wyglądała wcale apetycznie :cry: i jeszcze cena była troszkę za duża 6 tyś
Postanowilem udać się na przekór na oględziny i okazało się że Yamaha jest super utrzymana opony prawie jak nowe parę rys (jednym słowem ideał)
na dodatek koleś jeszcze upuścił 500 zl :D
Ja ci szczerze radzę yamahę, malaguti i derbi (ale yamaha to yamaha) moim zdaniem ;]
pacz na luz na wahaczu
czy moto jest proste (po prostu daj kierownicę na prosto i popacz od tyłu na moto czy dupa nie wyprzedza przód xD
na wytarte siedzenie (w przypadku yamahy ma taki napis) jak jest niewyraźny i siedzenie ma takie zmarszczki od siedzenia to znaczy że moto już dosyć dostało w kość
Przejedź się na moto i obacz jak mu wskakują biegi jak hamują hamulce itp.
więcej do niego chyba nie wejdziesz ;] trochę ryzyka też musi być
Aha zwaracj jeszcze na oryginalne oponki w jakim stopniu są zużyte (po tym też można zobaczyć ile ma mniej więcej przejechane [ok. 10 tyś na oryginałkach] potem są juz prawie całkiem łyse !)
a.. i jeszcze jak masz zdjęcia na aukcjach to wracaj uwagę na ziemię czy jest mokra
większość fotek jest robione gdy moto jest mokre zdjęcie wtedy lepiej wychodzi i maskuje wszystkie niedoskonałości (raczej nie zwrcaj na nie uwagi większej)
Ja życzę powodzenia w kupnie
ps. sorki ze się tak rozpisałem ;D




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
skamils pisze:
pacz na luz na wahaczu


Oprócz luz na wahaczu istotne są też luzy na : kołach, lagach, amortyzatorze tylnym, główce ramy, kopce od biegów i od zapalania oraz na zębatce przedniej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy