Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2010, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Witam. moje części:
gażnik 21 mm dell'orto
malosii mhr replica 80
tarczki mrd

Moje pytanie brzmi tak: jaki v-max powinien osiągać motor na zębatkach 14/56 z tym tunem? I która dysza byłaby lepsza 96 czy 105? Może wypowiedziałby się użytkownik moto z AM6 z podobnym tuningiem? Pozdrawiam i z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 17:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Dysze odrazu wsadź 200 -,- 80-90 dobra bedzie v-max 130 ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 17:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Na moje oko to będzie około 100km.h bo masz zębatki na przyśpieszenie. A dysza jak najbardziej 105

Edit: Chociaż dysza 96 też by starczyła, bo masz duży gaźnik.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 17:55 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 18:31 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
na tym setupie to 130km/h powinło ci iść może nie na tych zębatkach ale koło 115km/h powinło wyciągnąć dysze możesz dać 110 do cyla 80




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 18:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Funek aleś wymyslił ja mam 80tke przy 70cc a ty mu na 80 każesz dawać 110 przy gaźniku 21mm nie znasz sie a się odzywasz




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Nie kłóćcie się Panowie :) jak napisałem jest to burza mózgów, a ja się zgadzam z funekp, bo w crossie 85 mam niedość że gaźnik 28 mm to dysza 122, a tylko 5 ccm mniej, więc nawet 110 by styknęło pewnie. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, może ktoś się podzieli jeszcze swoimi osiągami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 17:14
Posty: 169
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Realne 110km/h. Dysza 95.




_________________

Obrazek
Pamiętajmy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 15:30 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Hoja pisze:
Realne 110km/h. Dysza 95.

X2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
antek1608 pisze:
Nie kłóćcie się Panowie :) jak napisałem jest to burza mózgów, a ja się zgadzam z funekp, bo w crossie 85 mam niedość że gaźnik 28 mm to dysza 122, a tylko 5 ccm mniej, więc nawet 110 by styknęło pewnie. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, może ktoś się podzieli jeszcze swoimi osiągami?

Tyle, że SX 85 ma 29km, a ta 80 w AM6 ile ma, z 15km ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 18:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
sx ma 30 a ten setup myślę że jakieś 16. A tak z ciekawości pytając to co by trzeba jeszcze zmienić, aby wycisnąć z tego cylka 19 km, bo na mielochu jest napisane że można tyle osiągnąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 19:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No wydech by trzeba było zmienić,filtr powietrza juz stożkowy ( obowiązkowo )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 19:34 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
wydech niestety tylko chyba dostępny we Francji :( A co do stożka to trochę głupio by to u mnie wyglądało bo ja mam całą puszkę i na górze pod siedzeniem jest taki płat gąbki po prostu i może macie jakieś pomysły jak by zamontować stożek żeby może był umiejscowiony w tej puszce, bo bez tej puszki to by biednie wyglądało. Albo jakieś inne propozycje rozwiązania tego problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 20:52 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
ja w sendzie nie mam tej puszki i wygląda oki




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2010, 21:19 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2010, 15:14
Posty: 98
Lokalizacja: Kraków/Krzeszowice
Pojazd:
kumpel tez nie ma puszki ,i z tym filtrem wyglada nie ciekawie ; /




_________________

[*]Stunter350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 7:53 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
daj spokój obie z tym filtrem, szukaj jakiegoś wydechu, albo sam wybebeszaj i końcówkę samą sportową sobie załóż.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 9:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Dyfuzor jak zdejmowałem był bardzo lekki i nie wydaje mi się żeby coś tam było, miałem okazję porównywać z dyfuzorem oryg. z aprilli mx 50 i był ze 2 razy cięższy :twisted: co do końcówki to co polecacie Panowie? Jak będę miał czas to zrobię zdjęcie i wrzucę zdjęcie mojego dyfuzora i tłumika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy