Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 19:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 wrz 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Witam

Założę nowy temat, żeby nie odkopywać starego...

Zatarł mi się cylinder. Zrobiłem szlif, kupiłem nowy tłok, simeringi.
Problem polega na tym, że skuter gaśnie. Gaźnik nie idzie wyregulować. Śrubka od obrotów jak by nie działała... wkręcę ją na maxa to też gaśnie. Poza tym skuter coś dużo pali. Wleje z pół litra benzyny, pochodzi parę minut i koniec. Myślałem, że to wina kranika. Wczoraj kupiłem nowy i bez zmian. Skuter strasznie kopci a świeca ma nieciekawy czarny kolor.
link


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 10:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
może ktoś Ci przewiercił dyszę wolnych obrotów, lub jest duża ? sprawdź gaźnik . [ tą główną też ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 11:41 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Wszystkie dysze z gaźnika odkręcałem, czyściłem. Wydają się być w porządku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 12:00 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
sprawdz kompresje ... przez slaba kompresje moze nie trzymac wolnych obrotow , z gaznikiem sie nie baw bo to nie jego wina , sprawdz takze uszczelniacze czy nie przepuszczaja , a dobrze ci pali ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 12:55 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Uszczelniacze chyba nie przepuszczają. Nie widzę tam oleju.
Właśnie kompresji nie mam za bardzo jak sprawdzić. U mnie jest tylko jeden jakiś biedny warsztat. Przyjechałem tam skuterem koleś podłączył manometr i wskazówka się nawet nie ruszyła...
I z odpaleniem też jest problem...


Pojechał bym do miasta szukać innego warsztatu żeby to sprawdzić. Mam 15km drogi a nie chcę stanąć gdzieś na drodze albo go znów zatrzeć...


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 12:58 przez damian15wroc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 13:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tłok jest nie wymiarowy, albo puchnie czy coś, może samo zapłonu łapie ? że raz jest dobrze jedziesz a za chwile tak jak by cały gaz był ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 13:35 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Ja stawiam na cylinder , tez ostatnio mialem taki sam problem , wina lezala po stronie cylindra przepuszczal i nie trzymal obrotow zmienilem tlok i latam . Juz mozesz zbierac na cylinder chcesz to mam na sprzedanie S6 Sport Pro .. Jc pisz na gg 9234339




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 14:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
damian15wroc, a jak jest z mocą skutera ?
może źle pierścienie założyłeś ?


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 14:26 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 15:40 
*

Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:06
Posty: 39
Pojazd:
Mocy prawie nie ma ale już się przyzwyczaiłem do tego. On mi się już zatarł 3 raz i po każdej wymianie cylindra ledwo jeździł. Wtedy chociaż nie gasł...

^DawiD^, Da się źle założyć pierścienie?
Bartek_r50x, Czemu obstawiasz, że to cylinder? Skoro był robiony szlif to powinien być OK.


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 15:41 przez damian15wroc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 16:02 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
^DawiD^, niby jak da sie zlozyc zle pierscienie ??? jezeli nie ma np jednego srebrzonego ???


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 16:16 przez alkodras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 17:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
na początek dobra regulacja się przyda gaźnika coś mi się tak widzi. to że świeca czarna to:
- ma za dużo dawkę paliwa.
- pierścionki przepuszczają
- membrana do wymiany
zatkany filtr itp. musisz wszystko dokładnie popatrzeć, jaki lejesz olej ?
jakie cylki pozacierałeś jakieś markowe droższe czy tańsze jakieś chinskie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
alkodras pisze:
^DawiD^, niby jak da sie zlozyc zle pierscienie ??? jezeli nie ma np jednego srebrzonego ???


Nie wiem czy cie dobrze rozumiem . ale np, ja zamawiałem malossiego sporta do morini to dostałem pierscienie czarne , po zrobieniu 100 km zdjemowałem cyl i były już noramlne czyli takie srebne , czemu nie wiem ale pewnie były jakoś zabezpieczone te pierscienie czy cuś .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 22:47 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
moze tlok niedopasowany jest i przepuszcza . Sprawdz kompresje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy