Dzisiaj jest 11 mar 2025, 20:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Duży problem;/
Post: 19 wrz 2010, 15:21 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
Witam! Otóz śmigam gilerą runner z 2007roku.Jej przebieg wynosi ponad 12 tyś. Od jakiegoś czasu skuter we dwóch słabo przyśpiesza, ogólnie jest zrywny tylko pod góre i start ma ciężki. Sprawdzałem kompresję na palca, wydaje się być dobra;d Dodam że mam jeszcze blokade między filtrem a gaźnikiem i dyszę 53 a rezta blokad ściągnięta :D Co radzicie?


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 15:22 przez skuter20, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
daj mocniejsze sprezynki sprzegla dysze ok 65 lzejsze rolki, twardsza sprezyna dociskowa.
jaka blokadę mas zna mysli ??? jezeli ta blaszke to ją wyjmij.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:29 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
jeżeli ją wyjmę to skuter muli :cry: ale po co coś mam regulować, jak seria jest tak wyregulowana w fabryce?;o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Sprawdź sprzęgło też tak miałem tylko przy przebiegu 24tysi :mrgreen: Sam zbierał się ładnie ale w dwie osoby sprzęgło się ślizgało i dzwon był spalony :/

Zdejmij tą blokadę na filtrze daj dyszę ok 65 lub 70 jak kolega pisał to też trochę pomoże ale głównie sprawdź sprzęgło :wink:


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010, 15:30 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:45 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
a jak sprawdzić czy sprzęgło jest zużyte?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Odkręć dekiel zobacz czy dzwon nie przepalony odkręć go i sprawdź w jakim stanie okładziny i ile mm jej zostało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 15:51 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
ostatnio zaglądałem to w przekładnii wszystko jak nowe wyglada :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 16:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
ale okładzin na sprzęgle nie sprawdziłś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 17:24 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
są dobre :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To zostaje tylko sprężyna centralna włóż top racing +15% i powinno pomóc :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 19:57 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
wsadzałem twardsze centralki, czego efektem jest wycie :cry: co radzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To przyczyna zbyt twardej sprężyny :roll: 15% do serii ideał :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:05 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
wsadzałem 7%,15% i 22% i wył!! :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To masz coś nie tak z napędem bo to nie jest normalne jakie masz rolki :?: Sprawdź jeszcze raz sprzęgło :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:42 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
mateusz24, po co ja mam coś regulować, fabryka tak zrobiła i tak ma być! Nic nigdy nie było grzebane!Może ktoś inny się wypowie?? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ale wiesz ze po jakimś czasie podzespoły się zużywając i to nie jest już to :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 19:46 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
To co radzisz? :lol:Minimalnie lżejsze rolki?


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2010, 19:46 przez skuter20, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 23:01 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
f5 :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 8:58 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Zmierz tą kompreche , wywal blaszke i zmień dysze na 65mm u mnie też przymulał




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 19:28 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
NRG-power, a ile Ci więcej pali? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy