Dzisiaj jest 02 lis 2024, 21:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: RS tłok staje
Post: 26 wrz 2010, 15:18 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Witam

Po szlifie założyłem nowego tłoka firmy meteor (41 mm).Luz montażowy jest w porządku na 100 %. Szlifierz mierzył. Po złożeniu wszystkiego, zrobienia mieszanki (1 : 35) i odpaleniu pochodził sobie na wolnych obrotach z 1 h ( wydawało mi się, że kręcił rozrusznikiem ciężej niż normalnie). Dodam jeszcze, że założyłem spowrotem termostat, który uważałem za sprawny, ponieważ otwierał się prawidłowo w gorącej wodzie. Niestety podczas pierwszej przejażdżki termostat nie otworzył się i zanim zdążyłem zareagować tłok stanął :(( . Nie zatarł się ani nic w tym stylu, nie zauważyłem spadku sprężania, ale od tamtego czasu tłok stanął jeszcze 4 razy nie ważne czy jadę 30 km/h na 3 biegu czy może 50 km\h na 6 biegu. Tłok i tak czy siak staje (potrafi nawet stanąć w połowie skali temperatury). Reperturka(pompa wody) chodzi, termostat jest wywalony. Dodam tylko, że zauważyłem małą różnice... Mianowicie: jeśli jadę max 30 km/h, to tłok potrzebuje więcej czasu aby się zatrzymać i cała chłodnica wtedy jest gorąca, lecz jeśli jadę max 50 km/h, to wtedy tłok staje szybciej(nawet w połowie skali) i wtedy góra chłodnicy jest gorąca a dół zimny ! Pomóżcie !! już naprawdę nie wiem co robić ... Jestem zdesperowany i nie wiem co należy teraz zakupić czy może nowego tłoka czy jest konieczność kupna całego cylindra. Licze na przemyślane i dobre rady.

Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 15:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
wygląda mi to na zapowietrzony układ chłodzenia:):D :cool:

zobacz;):D




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 15:38 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Odpowietrzałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 6:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
w RS nie odpowietrznia sie układu bo sie sam odpowietrznia




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 7:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
zle dobrany tłok. A jak jestes przekonany co do mechanika to czym on ten luz montazowy mierzył i w którym miejscu sprawdzał rozmiar tłoka ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 9:10 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
znając życie i tych mechaników to coś ******... to normalka i przez 1h na wolnych obrotach chodzi a takiego czegoś to jeszcze nie słyszałem

Autor postu dostał ostrzeżenie.




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2010, 11:34 przez funekp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 14:42 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
To nie mechanik tylko szlifierz ! A oni tam mają swoje przyrządy dokładniejsze niż moja suwmiarka. A, chodził przez 1 h na wolnych ale z przerwami na ostygnięcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:11 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
po co pna wolnych tyle chodził ?? rozumiem 5 min wylaczasz powtarzasz z 2-3 razy max do 5 min nie dluzej i wsiadasz na motor i jedziesz powoli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:29 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
maciek1006, dokładnie on już jest po tej godzinie na wolnychh obrotach tak zamulony że szok i w ogóle to jakaś nowa technikadocierania czy raczej zacierania?? moto sie jeździ a nie że ma chodzić na postoju




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:53 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Zrozumcie, że po tym jak stanął mi tłok raz to myślałem, że poprostu przez to, że za krótko na wolnych sobie chodził i teraz tarcie duże jest ! I weźcie się prosze od tego odczepcie bo to nie jest rozwiązanie mojego problemu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 16:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Drab zamiast jezdzic sciagnij glowice i sprawdz wszystko, sprawdz czy pierscienie zalozyles dobrze na zamkach, czy sie nie przestawily... Pisalem kurde poczekaj jeden dzien to ty sie zaczoles bawic bezemnie i teraz masz :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Moim zdaniem to przez ten lipny tłok meteora.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 20:13 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Do tematu. Jako, że brak jakikolwiek dobrych pomysłów zarówno z waszej jak i mojej strony, to w tym tygodniu wioze rske do mechanika.Zobaczymy co ciekawego powie


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2010, 16:36 przez Tofik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 11:18 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
ja jak raz zawiozłem moto do mechanika było to już dość dawno to już nigdy do żadnego takiego gościa co sie nazywa mechanikiem nie zawioze tak mi naprawił że tydzień jeździłem dostałem mega gula i sam naprawiłem i jeździ do dzisiaj a cylka rozbierz dlatego żeby zobaczyć czy rysy nie masz jak ci tłok stanął ja docierałem moto nie jedno i nigdy coś takiego nie miało miejsca ale nigdy też tak nie docierałem jak ty tylko założyłem cylek zanim to zrobiłem dobrze nasmarowałem olejem z mieszanki kopłem kilka razy i odpaliłem albo rozrusznikiem troche i dopiero odpaliłem pochodził 5-10 minut i w droge i jeździłem normanie tylko nie na wysokich obrotach takie średnie i wszystko było ok




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ale nad czym tu sie zastanawiać do cholery !!!

Zle spasowany tłok z pierscieniami , albo sama jakosc tłoka....
zbyt uboga mieszanka
jak to sam zakładałes to wez to dziadostwo wykrec i zobacz a nie wydaj 300zł na mechanika... za to bedziesz miał nowego tłoka.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 20:26 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Przeglądnąłem wszystko i naprawde nie mam już pomysłu. Tłok dobrze spasowany, szlifierz patrzyl ! Co do jakośći tłoka to istnieje możliwośc, że zostałą mi wcisnieta podróba meteora, chociaz wyglada na oryginal ... Mieszanka nie jest zbyt uboga, przynajmniej jesli chodzi o mieszanke benzyna-olej. 300 zł to nawet w serwisie aprilli nie biorą tyle :D A mechanik będzie tylko patrzył co jest nie tak... Zapłace mu za przegląd i reszte sobie sam zrobie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
A gaźnik jest dobrze wyregulowany? Bo czasem jak jest zbyt uboga mieszanka to potrafi się przegrzewać silnik.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 18:00 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Jak sie na wcześniejszym tłoku(2 tygodnie temu, też nowy tłok i na dotarciu) nie przegrzewał, to watpie, że wina gaźnika. Wyeliminowałem prawie na pewno winę chłodzenia, więc sądze jednak, że to wina tego tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Też mi się tak wydaje ze to przez tego meteora.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy