Dzisiaj jest 20 lip 2025, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nie przepala 4t
Post: 27 wrz 2010, 21:38 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Witam, posiadam chińczyka 4t, nie mam pojęcia nawet jaka to marka, otóż oddałem silnik do mechanika aby wymienił mi łańcuszek rozrządu i prowadniczkę łańcuszka.
W sobotę otrzymałem silnik, wsadziłem pale, odpalił, daję gazu nie chce wejść na pełne obroty, chwilkę później zajrzałem do rozrządu i zaworów, wszystko ok, [nie będę pisał o szczegółach]. Przy okazji zmieniłem świecę, pale idealnie kręci wszystko gra, poprzednia świeca czarna, zrobiłem 15 km na innej świecy i to samo, wyczyściłem poprzednią [1'wsza'] wsadziłem pali i działa...

Dziwi mnie jedno, dlaczego skuter nie przepala świecy skoro, rozrząd i zawory są w porządku?
Nie ma mowy o pobieraniu oleju, ponieważ są wręcz nówki. Jak zimy lekko zadymi i po dymku.

Mechanik zapowiedział jak by coś się działo mam dzwonić, ale po co mam dzwonić i wydać kolejne pieniądze jak to może się okazać bzdetkiem.

Proszę o wyjaśnienie mi dlaczego tak się dzieje?

EDIT://

Wiem że jeden temat, jedno pytanie ale nie widzę sensu zakładać drugiego tematu.

Otóż chodzi mi o śrubkę regulacji powietrza w gaźniku, wykręcając zwiększam dawkę, wkręcając zmniejszam dawkę paliwa?

Jeszcze raz proszę o pomoc...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 21:43 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
W 2t wykręcając dodajesz powietrza, a wkręcając odejmujesz.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 22:15 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Tylko ja pytam o 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Hmm w 4T nie zupełnie bo główna dysza znajduje się w środku ale jako tako tak są tam dwie śruby. Na ogół od powietrza się nie reguluje. Spróbuj odjąć mu troche paliwa i zwiększyć obroty. Tak, żeby miał 1900 + 100. Według mnie to wina gaźnika zalewa święcę i tyle.

Jeżeli w czymś się pomyliłem proszę nie krzyczeć.




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 8:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
KingPin, jak wykręcasz dyszę regulacji powietrza to dajesz mu jego więcej, jak wkręcasz to mniej w efekcie uzyskując bogatszą mieszankę paliwową. Dysza regulacji powietrza znajduje się z lewej strony gaźnika (siedząc na skuterze) pod elektrozaworem ssania na klucz płaski.

Kacper3D pisze:
Jeżeli w czymś się pomyliłem proszę nie krzyczeć.


O Ty $&*$#*&^$ #&$#($&(*# !! :lol:




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
hm... Po ustawieniu 2,5 obrotu skuter chodzi lepiej tzn. po rozgrzaniu się znowu przerywa ale po krótkim czasie przechodzi mu. Nie zaglądałem jeszcze do świecy, ale zrobię to jak kupię nową...

Co może być przyczyną dużego spalania?
Przed remontem mogłem zrobić dużo więcej kilometrów niż teraz.
Gdy zaleję 2 l. zrobię 30km i już paliwo nie przekracza wybrzuszenia w baku.

80ccm, 19mm gaźnik, co może być tego powodem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 7:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
No to pewnie. Na większym cylindrze większe spalanie, ale wyreguluj dobrze gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 20:25 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Bez jaj, 80ccm i 19mm gaźnik, to i tak masz dobre spalanie. Mi w 2t, przy racingowej 50, i gaźniku 17mm spala coś koło 6-6.5 l. Tobie wychodzi gdzieś niecałe 6l na 100km, także jest dobrze. Wyreguluj jeszcze gaźnik i będzie ok.




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy