Dzisiaj jest 24 lis 2024, 17:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2010, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
jak setup dobry do stuntu jaki cylek dobry mysle nad s6 streetrace jakie sa opnie i tym cylku i regulacja napedu jakie sprezynki najlepsze mam taki setup jak w podpisie :)


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2010, 19:08 przez skutermojapasja, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
taki setup ci nie starcza :O no to powodzenia w stuncie ...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
nie jest tak zle ale ma muła troche na starcie i zawsze mozna zrobic zeby było lepiej :) wiec sie pytam co jeszcze jest dobre pod stunt i jakie sprezynki mam seryjne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 21:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 22:25
Posty: 352
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
wsadz tylko sprezynki hebo niebieskie jak masz muła najpierw sie naucz jezdzic na kole na takim setupie ;)




_________________

Sprzedam:
Felga tylna z opona aerox
Cały układ hamulcowy na tarcze tył minarelli
Keeway ry8 cały na części z papierami!!

karus93 pisze:
a moze masz gruby bieznik jak w traktorze


Peugeot Buxy by MotoRoxik ;**
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=678653#678653




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
MotoRoxik, popieram ktoś kiedyś miał na podpisie "Bez regulacji nie ma rewelacji" dobra regulacja i stwierdzisz po czasie ze ci full seria by wystarczyła :wink: wiem z własnego doświadczenia




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 21:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2010, 22:25
Posty: 352
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
to był Pierdek on miał taki podpis xD




_________________

Sprzedam:
Felga tylna z opona aerox
Cały układ hamulcowy na tarcze tył minarelli
Keeway ry8 cały na części z papierami!!

karus93 pisze:
a moze masz gruby bieznik jak w traktorze


Peugeot Buxy by MotoRoxik ;**
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=678653#678653




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 14:26 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12
Posty: 27
Pojazd:
Podepnę się do tematu kumpel zakłąda właśnie cyl hebo manston replike 70cc , wario malossi multivar , większa dysza w gaźniku nowe łożyska i coś jeszcze nie pamiętam ...
Ten cylek jest wysokoobrotowy ciężej będzie na nim stuncić ? [ stelaż też będzie założony]




_________________

KUPIĘ SILNIK OD SPEEDFIGHTA II LC!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 14:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
po co wam tuning jak seria do stuntu jest dobra nawet tego ciezkiego ry-8 sie wyrywa na kolo na serii . !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 15:02 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12
Posty: 27
Pojazd:
Tak ale to jest matrix ... więc będzie trudniej na wysokoobrotowym ?




_________________

KUPIĘ SILNIK OD SPEEDFIGHTA II LC!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
matrix rozni sie plastikami , tak bedzie trudniej ale dlatego ze bedzie go za bardzo szarpac na kole . racing do stuntu to nie jest dobry pomysl
tu masz filmik , zablokowany seryjny ry-8 http://www.youtube.com/watch?v=zbSGPhJjZ_4


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 15:16 przez Twojkoks, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Pamiętaj ze nie moc a technika czyni z ciebie zawodnika.
Wiec próbuj na tym setupie.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 12:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 23:24
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk / Hull
Pojazd:
nie czytam wszystkiego przeczytałem tylko pierwszy post , żadnego tuningu ci nie trzeba , ja latałem za zablokowanym keewayu i wchodzi jak głupi , po prostu ćwicz i nie kombinuj..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 13:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wrona, nie wiesz co piszesz. seryjna kiła ledwo daje zrywa,a co dopiero idzie na koło, to się uśmiałem, jeździłem keewayem, to on ma taki start jak by zatarty był..
oczywiście chodzi o zablokowanego na MAX, bo odblokowany trochę ma siły, ale to też nie wystarczy, ja zablokowanym śmigałem na gumie troszkę, ale ja mam TGB, nie to że lżejsze o wiele to jeszcze ma lepszego kopa, nie ma co porównywać .


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2010, 13:28 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
to ty nie wiesz co piszesz bo jakos full zablokowany keeway i smigam . http://www.youtube.com/watch?v=zbSGPhJjZ_4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 18:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
chodzi o to, ze trzeba dużooo siły w to włożyć, ogólnie te keewaye nie mają mocy wcale. obroty trzyma a nie jedzie , jak próbowałem go podbić tak jak mojego nie dało rady, jak próbowalem to zrobić o wiele mocniej tak że moje TGB by już dawno na glebe poszło do tyłu, to keeway troszeczkę się podniósł ... i ja piszę o takim, co z wydeszku ściągniętą miał. full zablokowanego nawet nie moglem podbic.
dla początkujących nie radzę wgl próbowac keewayami, ja bym mógł nim jeździć na tym kole ale szkoda na to siły ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2009, 22:11
Posty: 37
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
Jeśli chcesz koniecznie zmienić ten cylek to ten streetrace będzie dobrym wyborem bo z tego co wiem jest niskoobrotowy a jak nie to kup malossi sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 21:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 23:24
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk / Hull
Pojazd:
Scratch,

to ci powiem tylko tyle , że byłem zdziwiony że to tak lekko idzie , nie wiem jak z blokadami było wiem że jechał 50 km/h to może jedna była zdjęta
co prawda do był huragan ale to te same silniki , a fact jest znikomo cięższy

więc nie pierdziel tylko ćwicz




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
wrona pisze:
co prawda do był huragan ale to te same silniki , a fact jest znikomo cięższy

oj kolego jezdze na kole na ry-8 serii ale hurricane jest o tyle lzejszy ze wrzucalem go z noga na kierownicy wiec nie porownoj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 17:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wrona,
ja mam TGB i nie narzekam . ja tu piszę o keewayu i nie porównuj huriccane z faktem czy ry8 bo są o jakieś 10 kg cięższe . po drugie ogólnie keeway nie ma mocy za dużej czy to huriccane czy inny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Scratch pisze:
bo są o jakieś 10 kg cięższe

A co waga ma do jazdy? Ty tego nie masz podnosić ani tym skakać... a po drugie 10kg różnicy to niewiele, coś jakby pełny bak/rezerwa :roll:

A tak w ogóle to co to za temat? Chyba niedługo do kosza trafi ...




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy