Dzisiaj jest 13 lip 2025, 22:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2010, 16:49 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Jak w temacie. Prawdopodobnie czeka mnie wymiana cyla (w poniedziałek jeszcze dokładnie się okaże, ale komprecha raczej słaba). Zastanawiam się teraz czy warto w ogóle myśleć o czymś takim: http://www.keeway-sklep.pl/silnik/cylin ... so-50-ccm/
Ma go ktoś może założonego i może się podzielić opinią?
Inna wersja to władować np. Power Forca 70cc, tyle tylko że w tedy z pewnością nie będzie już kasy na większy gaźnik, łożyska itp… W kile mam jak na razie jedynie Leo zx, nie wiem czy on by nie był „przysłaby”. Bo rozumiem że o chińskich 60/70cc z allegro nie ma co w ogóle myśleć.
Ile mniej-więcej może wziąć mechanik za wymianę cylindra?

Jest jeszcze jedna możliwość – kupno całego silnika od neosa (nie chcę LC). Ale jak wiadomo taki silnik to loteria, znaleźć zadbany to sztuka, koszt z tego co patrzę na allegro to jakieś 400zł, a możliwe że również w nim będzie choćby przytarty cyl…

Co wg was byłoby najlepszym rozwiązaniem? Tylko nie piszcie, żeby odpicować go za grosze, sprzedać i kupić markowca, choć tak najchętniej bym zrobił, lecz nie mam wystarczającej ilości funduszy na zadbanego markowca;/




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:12 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Jaki masz przebieg ? jak wał nie ma luzów i wszystko jest w dobrym stanie to możesz brać power forca :) sam moge polecić ten cylek bo miałem go kiedyś i jest odpowiednikiem polini sporta 70 :D co do gaźnika to jak nie masz wystarczająco funduszy to na seryjnym też możesz jeździć ale trzeba się liczyć z tym że na seryjnym gaźniku nie wyciągniesz pełnej mocy z tego cylka ale można jeździć tylko będziesz musiał zmienić dyszę główną na większą , rozmiar ok 90 :D. Co do wydechu to twój ZX będzie dobry pod ten cylinder :)


Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 17:13 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ten cylinder to nie jest ten co jest w seryjnych keewayach? Nie jest on zły choć wiadomo do najlepszych nie należy. Jeśli dysponujesz małą gotówką to chyba musisz wybrać ten cylek. Mechanik hmmm pewnie za wymianę cylindra weźmie ok 50-100zł zależy gdzie. Jeśli znasz kogoś kto to potrafi to dasz mu flache i będzie git ;p.

Jak masz duży przebieg to lepiej nie kupuj 70ccm. Wał może być zuzyty i wgl reszta części odpowiedzialna za przełożenie napędu. A to jak wiadomo są następne koszty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:22 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
djlucek11 pisze:
Ten cylinder to nie jest ten co jest w seryjnych keewayach?


Podobny jest ale seryjny jest trochę inny :) mattiz1, jak jak byś się zastanawiał nad jakąś 50cc to polecałbym to jeszcze http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a981f77910 nie miałem tego cylindra ale ten co podałeś to jakością odbiega od tego Teca 50cc z mielocha ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:32 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
No tak, zapomniałem dodać. Przebieg to dokładnie 6600km, ale od jakiegoś czasu coś strasznie dzwoni na wysokich obrotach, mam nadzieję że to nie łożyska... Narazie nie mam dostępu do kiły, w poniedziałek sprawdzę jak ma się sprawa z wałem

Gdybym kupił tego masso /tec'a, to mam nadzieję ze w 200zł bym się zmieścił za całość z robotą, pogoda zresztą już i tak nie sprzyja, także można by go spokojnie docierać z powiedzmy 400km, a na wiosnę możnaby się rozejrzeć za choćby jakimś neosem :mrgreen:




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Skoro w tym roku już prawie nie będziesz jeździł to jak ten oryginalny cyl nie jest jeszcze tragiczny to przejeździj na nim kilkadziesiąt km. Wg mnie to bez sensu jak kupisz teraz coś ledwo co dotrzesz a już na wiosnę następny.

W 200zł powinieneś się zmieścić- tak myślę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:43 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
mattiz1 pisze:
Przebieg to dokładnie 6600km, ale od jakiegoś czasu coś strasznie dzwoni na wysokich obrotach, mam nadzieję że to nie łożyska...


Nie ma co się martwić na zapas :) sprawdź czy nie poluzowała nakrętka od wariatora i czy nie masz już zużytych ślizgów wariatora lub zjechanych ząbków na tej gwiazdce od przeciwtalerza wariatora , a jak talerz wariatora będzie miał spore luzy to będziesz musiał zmienić ślizgi (tutaj mówie o talerzu od strony rolek na którym są ślizgi) :) a i zobacz czy wieloklin wału nie jest zjechany. Co do przebiegu nie ma tragedii :) jak jeździłeś cały czas na serii to łożyska powinny być w dobrym stanie i nie powinno być luzów :D ja w starym keewayu hurricane montowałem 70cc przy przebiegu ponad 7400km jak dobrze pamiętam i na seryjnych łożyskach i wale i jeździł do 10 tyś km i potem sprzedałem :P


Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 17:48 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 20:16 
***

Rejestracja: 29 lip 2009, 16:04
Posty: 519
Pojazd:
mattiz1 pisze:
Przebieg to dokładnie 6600km


ale to maly przebeg i mi sie wydaje ze cyl i wal jest wporzo jak dzwoni to najpierw spr przekladnie u mnie wymienilem tylko pierscienie po 13k i caly czas jezdzilem na full
przywieziony z salonu 20 km i juz byl odblokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy